Onko tori.fi hiljentynyt?
Huomaan että enää ei mene sellainen tarpeeton tavara niin hyvin kaupaksi kuin ennen. Siis tarkoitan mattoja, sisustusjuttuja jne. Lasten vaatteet kyllä menee, etenkin merkilliset ja ehjät. Alkaako lama ja yt:t näkyä?
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 13:14"]
Siirryin reilu vuosi sitten huuto.netistä toriin ja kauppa kävi hyvin kunnes viimeiset muutama kuukausi ollut todella hiljaista. Laitoin sitten tavarat huuto.nettiin ja kaikki meni parissa päivässä (eikä tarvinnut kuunnella sitä tinkaamista mitä torin asiakkaat harrastavat). Tämä on harmillista, koska tori on enemmän minun mieleen kauppapaikkana verrattuna huuto.nettiin.
[/quote]
Minä olen tehnyt saman muutoksen, ja vähän harmittaa jos pitää siirtyä takaisin huutikseen. ap
Menee aika kausittain. Toisinaan menee kuukausia ennenkuin tavara menee, mutta sitten meneekin useampi viikossa.
Mä olen täysin siirtynyt FB-kirpputoreihin. Paljon helpompaa ja nopeampaa, eikä enää tarvitse postittaakaan mitään. Ostajat hakevat kotiovelta.
Siirryin reilu vuosi sitten huuto.netistä toriin ja kauppa kävi hyvin kunnes viimeiset muutama kuukausi ollut todella hiljaista. Laitoin sitten tavarat huuto.nettiin ja kaikki meni parissa päivässä (eikä tarvinnut kuunnella sitä tinkaamista mitä torin asiakkaat harrastavat). Tämä on harmillista, koska tori on enemmän minun mieleen kauppapaikkana verrattuna huuto.nettiin.