Syöminen suoraan pannulta/kattilasta ellei asu yksin,minusta todella ällöttävää
On se yksinkin asuvilta mutta vielä jos perhe saa ruokaa johon äiskä/isukki valuttanut sylkeä..
Kommentit (13)
Miten se yksin asuvalta on ällötävää? Sama kai se onko se ruoka lautadella tai kattilassa.
Vierailija kirjoitti:
Valuuko AP:lla sylki leukaa pitkin syödessä?
Laitat lusikan suuhusi ja sitten takaisin ruokaan. Kyllä siinä sylkeä siirtyy! Sylkeä ja bakteereja ruokaan, jota tarjoat muille .
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten se yksin asuvalta on ällötävää? Sama kai se onko se ruoka lautadella tai kattilassa.
Sitäpaitsi, tiskivettä/energiaa säästyy.
Sun yksin syön siis yksin sitä valmisateria astiasta ravintoni. Ei minua häritse se että ihmiset valmistaa ateriaa ja se ateria usein laitetan tarjotimelle.Me kaikki istumme lattialla ja sitä otamme lusikalla ateriaa latialla kipoista,tarjotin.Mutta ravinto kippojen alla on iso kaunis pöytäliina aina.Useimat syö siinä käsin,minulla ei onnistu riistit ymm.käsin suhuni.Minulle on aina siinä lusikka, syön lusikalla ainoana.
no kun käyt pano kaverisi kotona somaliassa koko kylä pistelee padasta jossa on keitettyä apinaa. itsehän tilasit ja sait koko paketin.
Me miehen kanssa suutelelemme,emme kammoa toistemme sylkeä.
Ja lapsi nyt ei kuole siihen jos äiti vetää italianpataa kauhalla suoraan kattilasta.
Ihme hienostelua taas 🤣
Vierailija kirjoitti:
Me miehen kanssa suutelelemme,emme kammoa toistemme sylkeä.
Ja lapsi nyt ei kuole siihen jos äiti vetää italianpataa kauhalla suoraan kattilasta.
Ihme hienostelua taas 🤣
Se muuten on vähän eri juttu vaihtaa sitä sylkeä suoraan, kuin jättää ne bakteerit esim. pariksi päiväksi sinne kasvualustaan lisääntymään.
Kannattaa syödä spagettia kumppanin kanssa, yhteistä. Niin lähtee ällötys.
On muuten ällöttävää, samoin maistelu kauhasta. En tee ikinä niin, mutta se on ammatin mukanaan tuomaa, olen kokki. Ja otan aina myös puhtaan maistelulusikan. Ällöttää sekin, jos kauha koskettaa suussa ollutta lusikkaa.
Miettikää, jos kokki maistelee suoraan kauhasta ja se on vaikka juuri ennen työvuoroa imenyt... no, tiiätte varmaan. Nam!
Vain todella juntit metsäläiset toimii näin.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää, jos kokki maistelee suoraan kauhasta ja se on vaikka juuri ennen työvuoroa imenyt... no, tiiätte varmaan. Nam!
Tai tulehdus suussa, sp tauti tai herpes.
Valuuko AP:lla sylki leukaa pitkin syödessä?