Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muitakin naisia, joita romantiikka ällöttää?

Vierailija
05.09.2021 |

Harmittaa.
Olen tavannut miehen, joka vaikutti kaikinpuolin oikein mahtavalta. Hyvin miehinen mies vieläpä, ei mikään kukkasten keräilijä.
Olen tapaillut häntä jonkin aikaa, enkä saanut mitään viitteitä siitä millainen mies kuoren alta paljastuu, ennen kuin menimme sänkyyn. Seksi oli "ihan ookoo" mitä se nyt voi ensimmäisellä kerralla olla. Himoittiin toinen toisiamme ja kivaa oli.
Sen illan jälkeen mies on alkanut laittelemaan viestejä, jossa kutsuu minua kullakseen, miettii millainen seuraava rakastelukertamme on, kynttilöitä ja viiniä ja vähän lisää hellittelysanoja.

Yritin tästä hienotunteisesti sanoa, etten pidä liian siirappisesta strategiasta - kaukana siitä. Hellittelysanat ja nuo ajatukset suorastaan alkoi ällöttämään enkä ole enää edes vastannut viesteihin, kun niissä silti toistuu sana "kulta" jatkuvasti. Sain täysin vastareaktion mitä yleensä naiset ilmeisesti haluavat, mutta minä en.

Haluan ns.normaalia elämää, pidän kyllä kynttilöistä ja tunnelmasta, mutta liika on liikaa. Enkä todellakaan halua puhua mistään rakastumisesta enkä rakastelusta näin lyhyen ajan jälkeen, hyi hele.
Se miehinen mies, jolla on ihanan karheat kädet eikä mikään siloposki osoittautuukin pehmoleluksi ja mulle tuli pakenemisreaktio.

Kohtalotovereita?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku toinen nainen varmaan tykkäisi, sinä et, olemme kaikki erilaisia ja kaikki eivät sovi yhteen. Mikä siinä on ihmeellistä?

Vierailija
42/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi ja itse olen romantikko ja huomioija mutta tokihan minun piti rakastua semmoiseen äijään, jonka sinä haluaisit. Ei kukkia, lahjoja, ei mitään muistamista ikinä. IKINÄ! :D Näin jättekivasti se universumi toimii. Mutta jospa rakkaus kuitenkin riittää - ja teillä syttyy.

Kukat ja lahjat eivät ole mitään romantiikkaa vaan perus kohteliaisuutta. Tässä oli nyt kyse yli siirappisesta romantiikasta.

Siirappinen romantiikka on ihanaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistuisin itsekin. Romantiikka, joka on iseasiassa pelkkää seksipuhetta, ei ole minusta romanttista ollenkaan.

Vierailija
44/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänkyyn meneminen pilaa suhteen niin useasti. Tämä riski on aina olemassa.

Joo se on hyvin usein niin, että joko mies etääntyy tai alkaa intensiivisesti roikkumaan :D

Sellasta välimallia on hankala löytää. Itse kyllä pidän romantiikasta ei siinä. 

Vierailija
45/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n suosima esileikki: poke pyörimään ruudulle ja käsi toistensa nivusiin.

Vierailija
46/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on sitten vaikea olla mieliksi. Teit mitä tahansa huomaavaista ja/ tai romantista, niin aina löytyy nainen, josta se on ällöä ja typerää.. Mutta joo. en silti usko, että huomaavaisuuteni ja romanttisuuteni ovai syyt sille, miksi olen sinkku... En usko, eä olsin yhtään onnekkaampi, jos ryhtyisin toimimaan jotenkin äysin päinvastoin. Yriän pysyä kohtuudessa. Tuntuisi vieraalta käyttää ilmaisu oma kulta tai rakas ja tai käyttää jotain erityistä nimitystä ihmisestä, joa vasta opettelee tuntemaan / tapailee   

Onko kaikki miehet samanlaisia ja tykkäävät samoista jutuista parisuhteessa? 

Vierailija
47/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttiläillalliset, ystävänpäivämuistamiset, kaikkinainen lässytys, ei kiitos. 

Vierailija
48/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on sitten vaikea olla mieliksi. Teit mitä tahansa huomaavaista ja/ tai romantista, niin aina löytyy nainen, josta se on ällöä ja typerää.. Mutta joo. en silti usko, että huomaavaisuuteni ja romanttisuuteni ovai syyt sille, miksi olen sinkku... En usko, eä olsin yhtään onnekkaampi, jos ryhtyisin toimimaan jotenkin äysin päinvastoin. Yriän pysyä kohtuudessa. Tuntuisi vieraalta käyttää ilmaisu oma kulta tai rakas ja tai käyttää jotain erityistä nimitystä ihmisestä, joa vasta opettelee tuntemaan / tapailee   

Syy miksi olet yksin on se, että kuvittelet kaikkien naisten olevan samanlaisia tai toimivan tietyllä sabluunalla, joka on aika iso deal breaker.

Vierailija
49/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta näköjään on ettei puhu naiselle yhtään mitään, kun aina mies ei osaa naisten mielestä.

Vierailija
50/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minua ahdistaa rakkauden tunnustukset puhumattakaan että pitäisi jotain typerää romantiikkaa harrastaa. 

Vierailija
51/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan suomi naiselle tämä on ongelma. Muualla naiset ovat vielä sentään naisellisia!

Vierailija
52/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ehkä työstää vähän itseäsi, eli MIKSI paniikkireaktio? Jotainhan se kertoo sinusta, toiveista ja pelostasi.

Vierailija
53/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki miehet samanlaisia ja tykkäävät samoista jutuista parisuhteessa? 

Kyllä miehet seksistä pitävät, elleivät ole homoja.

Vierailija
54/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään romantiikan perään, silti saattaisin olla onnellinen että tuollainen kiva mies lirkuttelisi. JOS siis on kiva mies. Saa pikemmin naimisiin tämän, koska ei kuulosta sitoutumiskammoiselta.

Oletko ehkä itse se rikkinäinen ja sitoutumiskammoinen?

Vierailija
55/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttiset komediat on parhaita.

Vierailija
56/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla ei nyt ole kaikki muumit laaksossa valitettavasti...

Vierailija
57/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rakkautta, jos ei ole romantiikkaa. Romantiikka on paljon muutakin kuin kynttilöitä ja kullittelua. Arjen romantiikka on pitkän suhteen liima. 

Vierailija
58/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo normaalii oo. Ap, hae apuu mt-ongelmiis.

Vierailija
59/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, analysoitko nyt vähän liikaa? 

Eiköhän se siirappi siitä katoa, kun ensihuuma alkaa haihtua. Voit toki sanoa suoraan miehelle, ettet pidä kullitteluista, etkä muistakaan hellittelynimistä. Viinin voit varmaan kitata kurkusta alas ilman sen kummempia hempeilyjä, ja kynttilän voit tökätä vaikka äijän peräreikään. Eiköhän se siitä.

Vierailija
60/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minussa romantiikka on aina aiheuttanut mieletöntä myötähäpeää🙈 Tulee todella kiusaantunut olo jos toinen lepertelee kun elokuvissa. Jotenkin muuttuu säälittäväksi minun silmissä.

Onneksi tällaiset rivoriitat ja muut tunteettomat naisihmiset saavat kyllä nopeasti juuri sitä mitä haluavatkin. Ei se mies taatusti pitkään jaksa olla romanttinen, jos vastassa on tuollainen mörökölli. Vähän käy miesparka sääliksi, romantiikka on kuitenkin ajan oloon paras asia parisuhteessa.

Säälittävin on höseltävä ja yli-innokas adhd, joka tekee kaikkensa ollakseen mieliksi. Sekoilu on noloa.