Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muitakin naisia, joita romantiikka ällöttää?

Vierailija
05.09.2021 |

Harmittaa.
Olen tavannut miehen, joka vaikutti kaikinpuolin oikein mahtavalta. Hyvin miehinen mies vieläpä, ei mikään kukkasten keräilijä.
Olen tapaillut häntä jonkin aikaa, enkä saanut mitään viitteitä siitä millainen mies kuoren alta paljastuu, ennen kuin menimme sänkyyn. Seksi oli "ihan ookoo" mitä se nyt voi ensimmäisellä kerralla olla. Himoittiin toinen toisiamme ja kivaa oli.
Sen illan jälkeen mies on alkanut laittelemaan viestejä, jossa kutsuu minua kullakseen, miettii millainen seuraava rakastelukertamme on, kynttilöitä ja viiniä ja vähän lisää hellittelysanoja.

Yritin tästä hienotunteisesti sanoa, etten pidä liian siirappisesta strategiasta - kaukana siitä. Hellittelysanat ja nuo ajatukset suorastaan alkoi ällöttämään enkä ole enää edes vastannut viesteihin, kun niissä silti toistuu sana "kulta" jatkuvasti. Sain täysin vastareaktion mitä yleensä naiset ilmeisesti haluavat, mutta minä en.

Haluan ns.normaalia elämää, pidän kyllä kynttilöistä ja tunnelmasta, mutta liika on liikaa. Enkä todellakaan halua puhua mistään rakastumisesta enkä rakastelusta näin lyhyen ajan jälkeen, hyi hele.
Se miehinen mies, jolla on ihanan karheat kädet eikä mikään siloposki osoittautuukin pehmoleluksi ja mulle tuli pakenemisreaktio.

Kohtalotovereita?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi ja itse olen romantikko ja huomioija mutta tokihan minun piti rakastua semmoiseen äijään, jonka sinä haluaisit. Ei kukkia, lahjoja, ei mitään muistamista ikinä. IKINÄ! :D Näin jättekivasti se universumi toimii. Mutta jospa rakkaus kuitenkin riittää - ja teillä syttyy.

Kukat ja lahjat eivät ole mitään romantiikkaa vaan perus kohteliaisuutta. Tässä oli nyt kyse yli siirappisesta romantiikasta.

Siirappinen romantiikka on ihanaa...

Ap:n mieleen on paremminkin sinappinen romantiikka

Vierailija
62/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen tunnetaitojen opettelua, jos täysin normaali ja jopa arkinen sana kulta aiheuttaa tuollaisen reaktion. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on sitten vaikea olla mieliksi. Teit mitä tahansa huomaavaista ja/ tai romantista, niin aina löytyy nainen, josta se on ällöä ja typerää.. Mutta joo. en silti usko, että huomaavaisuuteni ja romanttisuuteni ovai syyt sille, miksi olen sinkku... En usko, eä olsin yhtään onnekkaampi, jos ryhtyisin toimimaan jotenkin äysin päinvastoin. Yriän pysyä kohtuudessa. Tuntuisi vieraalta käyttää ilmaisu oma kulta tai rakas ja tai käyttää jotain erityistä nimitystä ihmisestä, joa vasta opettelee tuntemaan / tapailee   

Onko kaikki miehet samanlaisia ja tykkäävät samoista jutuista parisuhteessa? 

Kyllä miehet seksistä pitävät, elleivät ole homoja.

Siitäkö vain? Ja käsittääkseni homotkin pitävät seksistä. 

Vierailija
64/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla ei nyt ole kaikki muumit laaksossa valitettavasti...

Tuliko yllätyksenä että ihmiset on erilaisia? 

Vierailija
65/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se yllätyksenä tulisi? Tällä palstalla näkee joka päivä näitä mt-potilaita, joiden tunne-elämä on noin 2kk ikäisen vauvan tasolla. 

eri

Vierailija
66/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on sitten vaikea olla mieliksi. Teit mitä tahansa huomaavaista ja/ tai romantista, niin aina löytyy nainen, josta se on ällöä ja typerää.. Mutta joo. en silti usko, että huomaavaisuuteni ja romanttisuuteni ovai syyt sille, miksi olen sinkku... En usko, eä olsin yhtään onnekkaampi, jos ryhtyisin toimimaan jotenkin äysin päinvastoin. Yriän pysyä kohtuudessa. Tuntuisi vieraalta käyttää ilmaisu oma kulta tai rakas ja tai käyttää jotain erityistä nimitystä ihmisestä, joa vasta opettelee tuntemaan / tapailee   

Onko kaikki miehet samanlaisia ja tykkäävät samoista jutuista parisuhteessa? 

Kyllä miehet seksistä pitävät, elleivät ole homoja.

Siitäkö vain? Ja käsittääkseni hom

Heillä on suuria ongelmia itsehillinnässä seksin suhteen. 

Vierailija
67/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se yllätyksenä tulisi? Tällä palstalla näkee joka päivä näitä mt-potilaita, joiden tunne-elämä on noin 2kk ikäisen vauvan tasolla. 

eri

Kaikki jotka eivät ole kuten sinä = mt-potilas. 

eri 

Vierailija
68/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Trump

Vierailija
69/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Naisia on hyvin erilaisia, samoin miehiä. Romantikko on miehissä poikkeus. Erilaisuus ei ole väärin. 

Vierailija
70/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

eri 

Jos lukutaito on noin heikolla tolalla, suosittelen paluuta esikouluun. 

Vierailija
71/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Naisia on hyvin erilaisia, samoin miehiä. Romantikko on miehissä poikkeus. Erilaisuus ei ole väärin. 

Missä väitin, että erilaisuus olisi väärin? 

Vierailija
72/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n suosima lirkuttelu:

- Pannaanks?

- Ihan sama.

Vierailija
73/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen.

Mielestäni romantiikka on  kaunis ja ihana asia. 

Miksi romantiikka olisi ällöttävää?

Jos se on teatraalista yliromantisointia ja kliseitä (koska kaikki naiset haluavat tätä), niin onhan se ällöttävää niille naisille, jotka eivät sitä halua.

Vierailija
74/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

eri 

Jos lukutaito on noin heikolla tolalla, suosittelen paluuta esikouluun. 

Lukutaitoni on erinomainen. Sinä teet oletuksia, minä teen oletuksia. 

Vierailija
75/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sänkyyn meneminen pilaa suhteen niin useasti. Tämä riski on aina olemassa.

Minäkin olen "epäromantikko". Jos mies on kohtelias, mukava, pystyy keskustelemaan eri asioista ja toimii hyvin sängyssä, menee jatkoon. Mistään "lepertelystä" en tykkää..

Vierailija
76/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kelpaisi ja itse olen romantikko ja huomioija mutta tokihan minun piti rakastua semmoiseen äijään, jonka sinä haluaisit. Ei kukkia, lahjoja, ei mitään muistamista ikinä. IKINÄ! :D Näin jättekivasti se universumi toimii. Mutta jospa rakkaus kuitenkin riittää - ja teillä syttyy.

Kukat ja lahjat eivät ole mitään romantiikkaa vaan perus kohteliaisuutta. Tässä oli nyt kyse yli siirappisesta romantiikasta.

Siirappinen romantiikka on ihanaa...

Ap:n mieleen on paremminkin sinappinen romantiikka

Jotkut pitävät eniten Alien-tyyppisistä kauhuelokuvista, Dyynistä jne. Ei voi tietää ennen kuin tutustuu ihmiseen paremmin.

Vierailija
77/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oikea romantiikka on ihan jotain muuta kuin kliseistä söpöilyä, joka evvk. Humiseva harju, synkkä ja myrskyinen yö!

Vierailija
78/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen tunnetaitojen opettelua, jos täysin normaali ja jopa arkinen sana kulta aiheuttaa tuollaisen reaktion. 

Suomalaisnaiset ovat pilalla. Ei ihme kun eivät löydä ketään parisuhteeseen. Ei kukaan normaali mies jaksa, ap:n kaltaista naista pitkään katsella.

Vierailija
79/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

eri 

No voitko sitten selittää miksi suurin osa, ap:n kaltaisista naisista ei löydä pysyvää parisuhdetta?

Vierailija
80/101 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo ole mitään romanttista vaan tökeröä ja kaiken lisäksi yrittää rakkauspommittaa sinua heti sitoutumaan häneen, ripustautuu.