Onko muitakin naisia, joita romantiikka ällöttää?
Harmittaa.
Olen tavannut miehen, joka vaikutti kaikinpuolin oikein mahtavalta. Hyvin miehinen mies vieläpä, ei mikään kukkasten keräilijä.
Olen tapaillut häntä jonkin aikaa, enkä saanut mitään viitteitä siitä millainen mies kuoren alta paljastuu, ennen kuin menimme sänkyyn. Seksi oli "ihan ookoo" mitä se nyt voi ensimmäisellä kerralla olla. Himoittiin toinen toisiamme ja kivaa oli.
Sen illan jälkeen mies on alkanut laittelemaan viestejä, jossa kutsuu minua kullakseen, miettii millainen seuraava rakastelukertamme on, kynttilöitä ja viiniä ja vähän lisää hellittelysanoja.
Yritin tästä hienotunteisesti sanoa, etten pidä liian siirappisesta strategiasta - kaukana siitä. Hellittelysanat ja nuo ajatukset suorastaan alkoi ällöttämään enkä ole enää edes vastannut viesteihin, kun niissä silti toistuu sana "kulta" jatkuvasti. Sain täysin vastareaktion mitä yleensä naiset ilmeisesti haluavat, mutta minä en.
Haluan ns.normaalia elämää, pidän kyllä kynttilöistä ja tunnelmasta, mutta liika on liikaa. Enkä todellakaan halua puhua mistään rakastumisesta enkä rakastelusta näin lyhyen ajan jälkeen, hyi hele.
Se miehinen mies, jolla on ihanan karheat kädet eikä mikään siloposki osoittautuukin pehmoleluksi ja mulle tuli pakenemisreaktio.
Kohtalotovereita?
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla ei nyt ole kaikki muumit laaksossa valitettavasti...
Tuliko yllätyksenä että ihmiset on erilaisia?
Miksi se yllätyksenä tulisi? Tällä palstalla näkee joka päivä näitä mt-potilaita, joiden tunne-elämä on noin 2kk ikäisen vauvan tasolla.
eri
Kaikki jotka eivät ole kuten sinä = mt-potilas.
eri
Jos "kullaksi" kutsuminen saa voimaan pahoin, niin silloin ei ole ihan henkisesti terve. Pitäisi käsitellä, mistä se mahtaa johtua.
Kaikista kuuminta on kun mies alkaa puhua vauvan äänellä lemmitylleen.
Meillä mies esiintyi kitaran kanssa kävelykadulla ja teki tempauksia kosiakseen minua. Hän totisesti tykkää nolata minut ja itsensä kaikkien nähden.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies esiintyi kitaran kanssa kävelykadulla ja teki tempauksia kosiakseen minua. Hän totisesti tykkää nolata minut ja itsensä kaikkien nähden.
Annoitko miehelle palkinnoksi peppuseksiä? 🥰
Kuulostaa joltain teiniltä jolla on ekaa kertaa tyttöysvä kun on ensin tyynyä pussaillen haaveillut sellaisesta viisi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se yllätyksenä tulisi? Tällä palstalla näkee joka päivä näitä mt-potilaita, joiden tunne-elämä on noin 2kk ikäisen vauvan tasolla.
eri
eri
Jos "kullaksi" kutsuminen saa voimaan pahoin, niin silloin ei ole ihan henkisesti terve. Pitäisi käsitellä, mistä se mahtaa johtua.
Kaikki eivät vain tykkää, okei?
Tykkäätkö sinäkään vaikkapa hellittelynimestä isukki? Daddy?
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla keski-ikäinen nainen, joka luulee itsestään liikoja. Tämän takia suosin nuoria naisia, koska he ovat paljon avomielisempiä kuin yli 35v tantat.
M48
Joo, en todellakaan halua miestä, joka puhuu hetken tapailun jälkeen "rakastamisesta" tai "rakastelusta". Sanalla "rakkaus" onkin minulle painoarvoa.
N20
Mulla oli ihan samanlainen suhtautuminen aiemmin!
Nyt oon jotenkin kärsimysten kautta oppinut romantiikkaan, kun on amerikkalainen mies.
Aluksi oli ihan floppi mun mielestä, että mies vastasi kaikkeen "yes, my love", "what is it, my love?" ja jokainen puhelu pitää päättää sanoihin "I love you".
Nyt en enää tottuisi sellaiseen mieheen, joka ei koskaan lepertele. Kiva, että voi leperrellä tarkoittamatta sitä niiiiin tosissaan. Suomessa rakkaudesta puhutaan harvoin ja asiasta ollaan todella tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
eri
No voitko sitten selittää miksi suurin osa, ap:n kaltaisista naisista ei löydä pysyvää parisuhdetta?
Voitko antaa jonkun tilaston tälle väitteellesi?
Vierailija kirjoitti:
Naisille on sitten vaikea olla mieliksi. Teit mitä tahansa huomaavaista ja/ tai romantista, niin aina löytyy nainen, josta se on ällöä ja typerää.. Mutta joo. en silti usko, että huomaavaisuuteni ja romanttisuuteni ovai syyt sille, miksi olen sinkku... En usko, eä olsin yhtään onnekkaampi, jos ryhtyisin toimimaan jotenkin äysin päinvastoin. Yriän pysyä kohtuudessa. Tuntuisi vieraalta käyttää ilmaisu oma kulta tai rakas ja tai käyttää jotain erityistä nimitystä ihmisestä, joa vasta opettelee tuntemaan / tapailee
Kaikki naiset, jopa miehetkin ovat erilaisia, yksilöllisiä. Täytyy vain tuntea, minkä tyyppinen ihminen on. Selviää keskustelemalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
eri
No voitko sitten selittää miksi suurin osa, ap:n kaltaisista naisista ei löydä pysyvää parisuhdetta?
Voitko antaa jonkun tilaston tälle väitteellesi?
Tää palsta. - eri
Vierailija kirjoitti:
Nyt oon jotenkin kärsimysten kautta oppinut romantiikkaan, kun on amerikkalainen mies.
Aluksi oli ihan floppi mun mielestä, että mies vastasi kaikkeen "yes, my love", "what is it, my love?" ja jokainen puhelu pitää päättää sanoihin "I love you".
Nyt en enää tottuisi sellaiseen mieheen, joka ei koskaan lepertele. Kiva, että voi leperrellä tarkoittamatta sitä niiiiin tosissaan. Suomessa rakkaudesta puhutaan harvoin ja asiasta ollaan todella tosissaan.
Hieno kommentti!, kiitos. Rakkauden osoittaminen ja merkitys on tosiaan kulttuurisidonnaista. Suomessa ei paljon kohteliaisuuksia eikä rakkaudentunnustuksia satele?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoitko miehelle palkinnoksi peppuseksiä? 🥰
Kyllä, Rammstein soi taustalla ja levitin pakarani murmelilleni :)
Mun mies on romantikko ja mun mielestä se tekee mulle naisellisen olon.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on romantikko ja mun mielestä se tekee mulle naisellisen olon.
saako mies usein perusanaalia suhteessanne
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen kirjoitus ja näkökulma. Otetaanko me sitten kullittelut jotenkin syvällisemmin tms. Kuulostaa kuitenkin kivalta tuo lopputulos ja että olette hioutuneet yhteen.
Olen täällä usein kirjoittanut että miehet ovat paljon romanttisempia kun naiset mutta sille on tullut aina alapeukkua ja vastaan vänkäystä. Nyt totuus tästäkin paljastui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
eri
Kaikki eivät vain tykkää, okei?
Tykkäätkö sinäkään vaikkapa hellittelynimestä isukki? Daddy?
Eri. Ennen tuo ei tuntunut mielekkäältä mutta sitten minulle nuori latino nainen laittoi kuuman masturbointi videon jossa kerran voihkaisi "fuck me daddy" niin kyllä tykkäsin.
Onko mies oikea sinulle. Sinun kanssasi hänen pitäisi latistaa rakkausilmaisuaan olennaisesti, kävellä rakkausasioissa munankuorilla. Ei kiva hänelle.
Meillä romantiikka on sitä, että sykkiväpilluporani on kuorrutettu kermavaahdolla ja vaahtokarkeilla ja hupakkotyttikseni imutteleekullia sydämenkuvat silmissään ja lopuksi kurkkunainlutkaa reitillä pilluanaalikurkku.
Ap taitaa olla keski-ikäinen nainen, joka luulee itsestään liikoja. Tämän takia suosin nuoria naisia, koska he ovat paljon avomielisempiä kuin yli 35v tantat.
M48