Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi potkaisi koiraa. Suututtaa niin paljon.

Vierailija
05.09.2021 |

Suuttui iltapalapöydässä, yritti karata pöydästä ja potkaisi koiraparkaa. Koira uikahti ja juoksi sohvan taakse piiloon. Otin koiran syliin ja raukka ihan tärisee. Koskaan en ole ollut näin vihainen lapselleni. Onneksi mies oli kotona, saa laittaa lapsen nukkumaan. Mulla meni tunteisiin.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa. Minkä ikäinen lapsi? Nyt lapsen kanssa keskustelu. Selvitä miksi lapsi käyttäytyi noin. Kuuntele.

En hyväksy lemmikin kaltoinkohtelua.

Onko niin että sinun elämässäsi koira menee lapsen edelle, ja lapsi vaistoaa tämän ja on alkanut vihaamaan koiraa.

4-vuotias on. Molemmat on minulle rakkaita, en aseta koiraa lapsen edelle. Tietysti tällaisessa tilanteessa, jossa vahingoittaa koiraa, asetun koiran puolelle. En hyväksy, että kukaan kohtelee mun lasta väkivaltaisesti, en myöskään sitä, että mun koiraa satutetaan. Ap

4-vuotias on aika pieni vielä. Hyväksyä sinun ei tarvitse, mutta anteeksi pitää pystyä antamaan. Etkä todellakaan asetu koiran puolelle omaa lastasi vastaan.

Neljä vuotias ei ole niin pieni ettei tajuaisi, minä olisin saanut tuossa iässä selkäsaunan jos olisin koiraamme potkaissut. Opetettiin jo ihan pienestä pitäen ettei eläimille mitään tehdä, eikä häiritä kun nukkuvat ja jos olisin edes härnännyt ja saanut hampaasta tiesin että olisi ollut oma vikani. Meillä opetettiin kunnioittamaan eläimiä ja ihmisiä pienestä pitäen..

Vierailija
42/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa. Minkä ikäinen lapsi? Nyt lapsen kanssa keskustelu. Selvitä miksi lapsi käyttäytyi noin. Kuuntele.

Onko niin että sinun elämässäsi koira menee lapsen edelle, ja lapsi vaistoaa tämän ja on alkanut vihaamaan koiraa.

4-vuotias on. Molemmat on minulle rakkaita, en aseta koiraa lapsen edelle. Tietysti tällaisessa tilanteessa, jossa vahingoittaa koiraa, asetun koiran puolelle. En hyväksy, että kukaan kohtelee mun lasta väkivaltaisesti, en myöskään sitä, että mun koiraa satutetaan. Ap

4-vuotias on aika pieni vielä. Hyväksyä sinun ei tarvitse, mutta anteeksi pitää pystyä antamaan. Etkä todellakaan asetu koiran puolelle omaa lastasi vastaan.

Neljä vuotias ei ole niin pieni ettei tajuaisi, minä olisin saanut tuossa iässä selkäsaunan jos olisin koiraamme potkaissut. Opetettiin jo ihan pienestä pitäen ettei eläimille mitään tehdä, eikä häiritä kun nukkuvat ja jos olisin edes härnännyt ja saanut hampaasta tiesin että olisi ollut oma vikani. Meillä opetettiin kunnioittamaan eläimiä ja ihmisiä pienestä pitäen..

Onpa loogista väkivallankäyttöä... sinä olisit saanut selkään, jos olisit potkaissut koiraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti koira puree lasta. Sairas penikka

Vierailija
44/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos koira potkaisi lasta?

Vierailija
45/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei, koska koira on aina helposti joutumassa piikille sellaisessa tapauksessa. Varsinkin jos peloissaan pureekin kovempaa.

Vierailija
46/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun siskon lapsi potkii ja lyö pikkusisarustaan, eikä äitinsä uskalla tai osaa kunnolla kieltää ja komentaa

Tee lastensuojeluilmoitus. Sanon tän ekaa kertaa enkä oo niitä jotka on joka asiasta huutelemassa. Se pienempi kasvaa ihan helvetin vinoon tuollaisella tavalla, jos kohta isompikin.

t: lapsena isosisaruksen toimesta kaltoinkohdeltu

Vierailija
47/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa selitellä ettei 4-vuotias muka ymmärrä koiraa sattuvan kun sitä potkaisee. Melkoista itselleen valehtelua ja vastuun pakoilua. Tietenkin ymmärtää. Sen sijaan tunteiden hallinta ei 4-vuotiaalta vielä suju. 

Vierailija
48/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun teinini potki myös meidän koiraa aikoinaan. Että mä raivostuin joka kerta - oli tekemistä, etten käynyt lapseen kiinni!

Lapseni päätti päivänsä kauan sitten, diagnoosina hänellä epävakaa persoonallisuus ja lisäksi korkeat narsismipisteet.

Kirjoitat aika kylmästi itsemurhan tehneestä lapsestasi. Minkäköhän takia hänestä tuli sellainen kuin tuli? Rakastitko lastasi? Vai oliko koira tärkeämpi?

Asiaton kommentti. Suorastaan törkeä. 

Vierailija
49/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun teinini potki myös meidän koiraa aikoinaan. Että mä raivostuin joka kerta - oli tekemistä, etten käynyt lapseen kiinni!

Lapseni päätti päivänsä kauan sitten, diagnoosina hänellä epävakaa persoonallisuus ja lisäksi korkeat narsismipisteet.

Kirjoitat aika kylmästi itsemurhan tehneestä lapsestasi. Minkäköhän takia hänestä tuli sellainen kuin tuli? Rakastitko lastasi? Vai oliko koira tärkeämpi?

Eihän faktojen toteaminen ole kylmää. Jos teot ovat olleet kylmiä, niin vaikea niistä on lämpimästi puhua.

-ohis

Vierailija
50/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puppua. Normaali 4-vuotias ei vahingoita eläimiä. Aapeen kakarassa on jotain vialla.

Toivottavasti koiraa suojellaan siltä jatkuvalla valvonnalla.[/quote]

Höpöhöpö. Meillä molemmat lapset juurikin samassa iässä ovat kiusanneet silloista koiraa jostain kumman syystä. Ja olin myös erittäin vihainen lapsille silloin asiasta ja asiaa käsiteltiin useaan kertaan. Nyt toinen on jo aikuinen ja toinen teini ja molemmat erittäin eläinrakkaita, joten ei kerro mitään tulevaisuudesta ja lienee ollut joku ikävä kehitysvaihe. 

Vierailija
51/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli koiraa eikä lasta ole osattu kasvattaa. Hyvin menee.

Vierailija
52/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli koiraa eikä lasta ole osattu kasvattaa. Hyvin menee.

No mikä siinä koiran kasvatuksessa oikein meni pieleen? Ei ymmärtänyt lähteä pakoon jalan alta??

Vierailija
53/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin vanhemmille lemmikit todella ovat rakkaampia kuin lapset, joten ei kai ole täysin mahdotonta, että lapsi jotenkin kadehtisi koiraa ja siksi satutti sitä. Pelkkää spekulointia toki kun en tästä kyseisestä perheestä tiedä tarkemmin. Huolestuttavaa toimintaa joka tapauksessa, varsinkin jos tapahtuu vielä uudestaan.

Vierailija
54/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei, koska koira on aina helposti joutumassa piikille sellaisessa tapauksessa. Varsinkin jos peloissaan pureekin kovempaa.

Piikki. Piikkipiikki. Pikkupiikki. Piikki yhhhh MÄ VIHAAN TOTA SANAA!!!!!!!!!!!! OO HILJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Piikkipiikki. pikki yyyyyyhh

Vierailija
55/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun kerran saa remmiä niin että tuntuu, niin sen muistaa koko lopun ikänsä.

Vierailija
56/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava kersa. Olisit potkaissut takaisin ja kysynyt että eikö ole kivaa

Vierailija
57/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinulla ei ole lemmikkieläimiä. Jos on, ne pitäisi ottaa saman tien huostaan.

Vierailija
58/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi kosti kiukuspäissään sinulle sillä tapaa kun tiesi sen sattuvan sinuun eniten.

Koira oli harmillisesti sijaiskärsijä, ei kiukun kohde.

Siinä tapauksessa lapsi olisi kiero kuin korkkiruuvi.

No en tiedä, sisaruksetkin voivat riidellessään käydä hajoittamassa jotain toiselle hyvin tärkeää.

Äidille se oli koira, ja koira sai sen nyt tuntea nahoissaan.

Hiukan eri asia hajottaa joku tavara kuin potkia eläintä. Haloo nyt.

Lapsi esineellisti koiran koston välineeksi. Lapsi tuskin muuten vain potkiskelee koiraa, vai?

Tai jos potkiskelee niin ap kasvattaa kotonaan pientä psykopaattia.

Vierailija
59/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä olisin saanut nelivuotiaana(!) selkäsaunan." "Meillä opetettiin kunnioittamaan ihmisiä."

Juuh....

Vierailija
60/111 |
01.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti sinulla ei ole lemmikkieläimiä. Jos on, ne pitäisi ottaa saman tien huostaan.

Toivottavasti sinulla ei ole lapsia jos eläimet menevät oman lapsesi edelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä