Lapsi potkaisi koiraa. Suututtaa niin paljon.
Suuttui iltapalapöydässä, yritti karata pöydästä ja potkaisi koiraparkaa. Koira uikahti ja juoksi sohvan taakse piiloon. Otin koiran syliin ja raukka ihan tärisee. Koskaan en ole ollut näin vihainen lapselleni. Onneksi mies oli kotona, saa laittaa lapsen nukkumaan. Mulla meni tunteisiin.
Kommentit (111)
Joo, peli on menetetty. Te kaikki olette geeneiltänne väkivaltaisia hirviöitä koko perhe. Äkkiä perustettava koiranpelastusoperaatio, rahankeräys facebookiin, koiralle terapiaa ja uusi koti. Ja ap perheineeen geeneineen Siperiaan!
Lapsi kosti kiukuspäissään sinulle sillä tapaa kun tiesi sen sattuvan sinuun eniten.
Koira oli harmillisesti sijaiskärsijä, ei kiukun kohde.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi kosti kiukuspäissään sinulle sillä tapaa kun tiesi sen sattuvan sinuun eniten.
Koira oli harmillisesti sijaiskärsijä, ei kiukun kohde.
Siinä tapauksessa lapsi olisi kiero kuin korkkiruuvi.
Olisiko ap kirjoittanut tänne jos koira olisi potkaissut lasta. Tuskin.
No ainakin teidän täytyy tehdä lapselle kunnolla selväksi että teki väärin. Asiaa ei saa painaa villaisella.
Taas on lapsiaikuinen lisääntynyt, so sad.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira oli harmillisesti sijaiskärsijä, ei kiukun kohde.Tai kateellinen koska koira on tärkeämpi kuin oma lapsi.
Jos on tuollainen lapsi niin ihan ymmärrettävää, että koira on tärkeämpi.
Mun teinini potki myös meidän koiraa aikoinaan. Että mä raivostuin joka kerta - oli tekemistä, etten käynyt lapseen kiinni!
Lapseni päätti päivänsä kauan sitten, diagnoosina hänellä epävakaa persoonallisuus ja lisäksi korkeat narsismipisteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira oli harmillisesti sijaiskärsijä, ei kiukun kohde.Siinä tapauksessa lapsi olisi kiero kuin korkkiruuvi.
No en tiedä, sisaruksetkin voivat riidellessään käydä hajoittamassa jotain toiselle hyvin tärkeää.
Äidille se oli koira, ja koira sai sen nyt tuntea nahoissaan.
Onkohan lapsi mustasukkainen koiran saamasta huomiosta.
Tai sitten lapsesta on tulossa sadisti joka nauttii heikompien kaltoinkohtelusta. Miksi se koiraa potkaisi, ei sinua eikä isäänsä. Koira on heikompi ja puolustuskyvytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koira oli harmillisesti sijaiskärsijä, ei kiukun kohde.Siinä tapauksessa lapsi olisi kiero kuin korkkiruuvi.
No en tiedä, sisaruksetkin voivat riidellessään käydä hajoittamassa jotain toiselle hyvin tärkeää.
Äidille se oli koira, ja koira sai sen nyt tuntea nahoissaan.
Hiukan eri asia hajottaa joku tavara kuin potkia eläintä. Haloo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa. Minkä ikäinen lapsi? Nyt lapsen kanssa keskustelu. Selvitä miksi lapsi käyttäytyi noin. Kuuntele.
En hyväksy lemmikin kaltoinkohtelua.
Onko niin että sinun elämässäsi koira menee lapsen edelle, ja lapsi vaistoaa tämän ja on alkanut vihaamaan koiraa.
4-vuotias on. Molemmat on minulle rakkaita, en aseta koiraa lapsen edelle. Tietysti tällaisessa tilanteessa, jossa vahingoittaa koiraa, asetun koiran puolelle. En hyväksy, että kukaan kohtelee mun lasta väkivaltaisesti, en myöskään sitä, että mun koiraa satutetaan. Ap
4-vuotias on aika pieni vielä. Hyväksyä sinun ei tarvitse, mutta anteeksi pitää pystyä antamaan. Etkä todellakaan asetu ”koiran puolelle” omaa lastasi vastaan.
Unohdit nimimerkkisi psykopaattivanhempi.
Tietenkin jos eläintä satutetaan, niin asetutaan eläimen puolelle ja kerrotaan, että eläintä ei missään tilanteessa ole hyväksyttävää satuttaa. Kun lapsi toimii väärin, se hänelle kerrotaan.
Eläinten kaltoinkohtelu on yksi merkittävimpiä varoitusmerkkejä mahdollisesta tulevasta väkivaltaisuudesta. Kannattaa todellakin ottaa asia vakavasti ja puuttua siihen.
Uskomattomia kommentteja. 4-vuotias kerran potkaisee suutuspäissään koiraa ja heti ollaan ties mitä psykopaattidiagnooseja tekemässä. Ei tuon ikäinen vielä hallitse itseään kovin hyvin. Eihän ap itsekään pysty oikein kiukkuaan käsittelemään viestistä päätellen. Ja ehkä se koira vai osui kohdalle, eikä esim isän jalka. Tietenkin lasta tulee tästä teosta nuhdella ja pitää puhuttelu, sehän on kasvatusta. Jos siitä huolimatta jatkaa potkimista, niin palataan sitten niihin diagnooseihin.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattomia kommentteja. 4-vuotias kerran potkaisee suutuspäissään koiraa ja heti ollaan ties mitä psykopaattidiagnooseja tekemässä. Ei tuon ikäinen vielä hallitse itseään kovin hyvin. Eihän ap itsekään pysty oikein kiukkuaan käsittelemään viestistä päätellen. Ja ehkä se koira vai osui kohdalle, eikä esim isän jalka. Tietenkin lasta tulee tästä teosta nuhdella ja pitää puhuttelu, sehän on kasvatusta. Jos siitä huolimatta jatkaa potkimista, niin palataan sitten niihin diagnooseihin.
Isän jalkaako olisi ollut ok potkaista?
Vierailija kirjoitti:
Mun teinini potki myös meidän koiraa aikoinaan. Että mä raivostuin joka kerta - oli tekemistä, etten käynyt lapseen kiinni!
Lapseni päätti päivänsä kauan sitten, diagnoosina hänellä epävakaa persoonallisuus ja lisäksi korkeat narsismipisteet.
Uskon, että asia on kipeä monella tavalla. Teillä oli virhe tuo "joka kerta". Olen todella pahoillani koiran puolesta, että hänjoutui kärsimään siksi, että ette vaikka antaneet koiraa pois toisen kerran jälkeen. Yksikin on liikaa, mutta toisen kerran jälkeen petittte koiran altistamalla sen väkivallalle "joka kerta".
Jos ette saa lasta terapiaan, eikä se auta, niin eläin annetaan sellaiseen perheeseen, jossa siihen ei kohdistu väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iä ainakaan ei ole puolustuskyvytön, kuten eläin on.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään, mutta tuskin siitä olisi tehty aloitusta. Lapset kiukuttelee, aikuisten kuuluu kasvattaa. Nyt ap kiukuttelee, eikä aio edes mennä lastaan nukuttamaan. Miten voi vaatia nelivuotiaalta sellaista tunteidenkäsittelyä, johon ei itse aikuisena pysty? Parempi tällaiset asiat olisi selvittää ennen nukkumaanmenoa.
Sivistymätön kakara!