Pystyisitkö elämään kahdella pesukerralla viikossa?
Mun parit tutut kuulemma käy vain pari kertaa viikossa suihkussa. Vettä säästyy kuulemma eikä iho kuiva.
Mä en moiseen pystyisi. Mun on ihan pakko päästä joka päivä käymään pesulla. Muuten tulee ihan likainen ja tunkkainen olo. :-/
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 00:15"]
Mun parit tutut kuulemma käy vain pari kertaa viikossa suihkussa. Vettä säästyy kuulemma eikä iho kuiva. Mä en moiseen pystyisi. Mun on ihan pakko päästä joka päivä käymään pesulla. Muuten tulee ihan likainen ja tunkkainen olo. :-/
[/quote]
No onko ne sun tutut paskaisia ja haiseeko ne?
Hyi helvetti. Rasvanen päänahka lemuaa tänne asti.
Varmasti pystyisin elämään ilman suihkua. Ap:llä on typerä kysymyksenasettelu.
Koska minulla on peseytymismahdollisuus, käyn suihkussa päivittäin. Sen lisäksi tarvittaessa alapesu useamminkin. Hampaat lankaan päivittäin ja pesen 2-3 kertaa päivässä. Vaihdan joka päivä puhtaat alushousut, rintaliivit, sukat ja (alimmaisen) puseron. Farkkuja pidän pari päivää.
Käytän tuoksuttomia pesuaineita sekä itseeni että vaatteisiin, joten en haise miltään. En lialta, hieltä tai pesupulverilta.
Lähde viikoksi vaeltamaan, sen jälkeen ei ehkä tunnu niin saastaiselta enää kotona, vaikkei yhtenä päivänä pyykkäytyisikään. Tuntemuksiaan pystyy koulimaan jos vain haluaa.
Hienostelunhaluaankin pystyy ohjailemaan. Mutta jos kolmen päivän välein peseytyvien hajua ei haluakaan kestää, voi laittaa pyykkipojan nenään. Samalla toiset huomaavat kätevästi karttaa liiankin arvostelukykyistä nirppanokkaa.
Mä käyn suihkussa kolme kertaa viikossa. Joskus vaan kaksi kertaa. Tuoksun kuulemma hyvältä. Mitä useammin pesee itseään ja varsinkin kemikaaleilla niin sitä enemmän keho kaikkineen kerää likaa itseensä, se luontainen ihon oma mekanismi ei enää toimi kunnolla. Omaan luontaiseen tuoksuunsa voi tehdä jotakin ihan itse. Se mitä laitat suuhusi merkitsee enemmän ihmisen ominaishajussa kuin vedellä lutraaminen
Voisin. Meikit kyllä pesisin pois joka päivä.
Mun mielestä tuo veden säästäminen on ihan hulluutta. Paljonko maksaa joku viiden minuutin suihku? Olin kaverin luona käymässä vähän aikaa sitten ja heillä piti säästää vettä koko ajan. Hieno talo ja hienot autot... Ja sitten ei saisi pesulla käydä. En todellakaan uskaltanut pestä hiuksia kun koko ajan jauhettiin siitä vedestä. Kävin nopeasti parin minuutin suihkussa. Ymmärrän jos on oma kaivo ja siinä vesi vähissä mutta muuten tuo on ihan sairautta.
Joka toinen päivä mä käyn, plussana kaikki jos on urheillut yms hikoillut. Eli vähintään 4 kertaa, enintään 6 kertaa viikossa.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 00:15"]
Mun parit tutut kuulemma käy vain pari kertaa viikossa suihkussa. Vettä säästyy kuulemma eikä iho kuiva. Mä en moiseen pystyisi. Mun on ihan pakko päästä joka päivä käymään pesulla. Muuten tulee ihan likainen ja tunkkainen olo. :-/
[/quote]
En jaksa lukea ketjua läpi, mutta kun a) treenaa joka päivä b) harrastaa seksiä lähes joka päivä niin onko tämä yhtälö mahdollinen ilman 2-3 pesua päivässä?
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 00:30"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 00:28"]Pystyisin..alapesut,kasvot pesisin ja kainalot tarpeen vaatiessa päivittäin. [/quote] Tätä mä en just tajua. Eikö tuolla samalla vaivalla voi ottaa koko suihkua?
[/quote]
Miksi lutrata kroppaa niistä kohdista mikä ei likaannu?
En pystyisi. Kerran viikossa voin jättää kokosuihkun väliin, mutta silloinkin on kyllä kainalot ja alapää pestävä ja tukka vaatii vähän kuivashampoota seuraavana päivänä.
Minä peseydyn yleensä vain 2 tai 3 kertaa viikossa. Kesähelteillä joka päivä tai jos teen jotain raskasta ja hikoiluttavaa, mutta muuten en. En normaalissa konttorirotan elämässäni juuri hikoile edes. Hiukset pesen vain kerran viikossa.
Pystyn. Käyn suihkussa ja pesen hiukset kolmen pv välein. Olen 70-luvun lapsi:)
Pesen toki kainalot, kasvot ja alapään joka pv...
Omat teinilapseni käyvät 1-2 kertaa päivässä suihkussa ja se on mielestäni sekä veden tuhlausta että ihon rasittamista.
Vaihdan päivittäin puhtaat vaatteet ja kaikki käyttämäni kosmetiikka sekä pesuaineet ovat hajuttomia. Lakanat ja pyyhkeet vaihdetaan usein. Suihkussa käyn vain hikiliikuntapäivinä eli pari-kolme kertaa viikossa. Hiuksia ei tarvitsisi pestä niinkään usein, yleensä vain huuhtelen vedellä. Iho voi hyvin enkä usko että lemuan :D paitsi jos joku ei pidä hajuvedestä mitä käytän.
no sillä tavalla pystyisin, että en kuolisi tai sairastuisi vaikken suihkuun pääsis joka päivä. mutta eihän se kauhean mukavaa olisi ihmisten ilmoilla kulkea hikisenä ja haisevana. urheilen kuitenkin lähes päivittäin.
Te ketkä ette peseydy edes kerran päivässä - minkälainen on fyysinen rasituksenne työssä TAI minkälaista urheilua harrastatte? Teoriani mukaan haisette pahalta, näytätte epäsiisteiltä ja fyysisesti olette lihavia tai löysiä.
Nyt popcornipurkki käteen ja odottamaan alapeukkuja.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 00:34"]
Jälleen saatiin yksi hyvä perustelu sille, miksi ebolalla olisi Suomessa helppo levitä. Käykää ihmiset pesulla. Ihan helvetin kuvottavaa...
[/quote]
Haha tiedätkö sinä miten se edes leviää? Ota selvää faktoista niin ei tarvitse ignoranttiudessa piehtaroidessasi pelätä turhaan.