Miksi Korppila sai potkut NRJ:n aamuvuorosta?
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:23"]Stevia suklaa pierettää mua...levyn oon vetäny päivän mittaan ja oon ku ilma pallo, kokoajan tulee tuhnua.
[/quote]*reps* tää niin liittyi kysymykseen...
[/quote]
Hahaha...todellakin. Mutta tulin hyvälle tuulelle tästä.
Eihän näitä viitsi kukaan kuunnella, itse lopetin NRJ:n kuuntelemisen kun Tenkanen häipyi joskus vuonna 2006.
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 18:22"]
Eihän näitä viitsi kukaan kuunnella, itse lopetin NRJ:n kuuntelemisen kun Tenkanen häipyi joskus vuonna 2006.
[/quote]
Aaw, Tenkanen! Mitä se puuhaa nykyään, tietääkö kukaan?
Lähteeks se tero kokonaan pois? Justhan se alotti.
Minä kans ihmettelen mihin Tero on kadonnut? Tykkäsin Lassesta aamuporukan jatkona tosi paljon, harmi että hänkin nyt ilmeisesti joutuu pois..
Tuija ja Laura aamussa tuskin toimivat, ei sitä kälätystä ja Lauran piikittelyä jaksa kuunnella heti aamutuimaan. Mieluummin olisin kuunnellut Renneä ja Lassea edelleen.
Oi, voin taas kääntää kanavan Nrj:lle!
MITÄ!?!?? ANSSI LÄHTI JA LÄHTIKÖ NYT RENNEKIN!?!?!, ja totta, niitä lauraa ja tuijaa ei jaksa kuunnella,ihmettelinkin miksi se tuija voitti (viime vuonna vai edellisvuonna?) jonkin VUODEN PARAS RADIOJUONTAJA palkinnon tjsp...
Kuuntelenkin yleX:ää muutenkin.
Lassehan oli aivan turha, tai tero kuka liekaan. No sejoka kertoi niitä tyhmiä tarinoita nuoruudestaan?
Minusta oleellisempi kysymys olisi että miksi Renne Korppila on koskaan edes palkattu radioon.
Tuija on niin kiihottava höpöttäjä. En tiedä minkä näköinen on, mutta tulisin pelkästä puheestakin.
Väsynyt ohjelma. Ei kukaan enää jaksa kuunnella.
Teil on väärä kanava päällä. Radionova kaikkein paras. Parhaimmat juontajatkin ja musaa on laidasta laitaan.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:13"]Teil on väärä kanava päällä. Radionova kaikkein paras. Parhaimmat juontajatkin ja musaa on laidasta laitaan.
[/quote]
Nova on surkein kanava ikinä.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 22:13"]Teil on väärä kanava päällä. Radionova kaikkein paras. Parhaimmat juontajatkin ja musaa on laidasta laitaan.
[/quote]
Laidasta laitaan? Höpö höpö.
Sen yhden naisen piikittely on ihan kamalaa kuunneltavaa, en yhtään osaa ottaa sitä läppänä vaan tulee mieleen että se muija on ihan tosissaan. Paha mieli sen toisen puolesta..
ohis
En mäkään tajua miten se Korppila voi olla radiossa. Todella huono juontaja ja vielä huonommat jutut. Anssi oli jees.
Stevia suklaa pierettää mua...levyn oon vetäny päivän mittaan ja oon ku ilma pallo, kokoajan tulee tuhnua.
Siis mitä on tapahtunut sivuille! yritin mennä nrj. fi sivuille googlenkin kautta niin tulee joku ihme mainossivu?!?