Tinder-mies irvaili koirastani, koska olen vihreä
En tiedä, oliko tosissaan vai kiusasiko. Treffeillä nousi esiin, kun puhuttiin harrastuksista ja mies oli moottoripyöräilijä. Muuten kiva, mutta jäi harmittamaan.
Kommentit (32)
Oli varmasti mukavat treffit. Menettekö toistekkin? :)
Ethän, ap, ole vielä itse vegaani eettisistä syistä? Silloin on tekopyhyys huipussaan: hankitaan lemmikki, jolle on pakko syöttää muiden eläinten epäekologisesti tuotettua lihaa.
Siis sinulla lukee tinder-profiilissa että olet vihreä. Siis oletko puolueen jäsen? Ja kerrot sen viimeistään ensitreffeillä. Kuulostaa taas keksityltä provolta
En usko! Yksikään normaali mies ei viherpölhön kanssa lähde treffeille tai ehkä hän ei tiennyt ja kerta riitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos paasaat muille ilmastonmuutoksesta mutta syötät koirallesi lihaa enemmän kuin keskivertoihminen syö vuodessa, ihan aiheesta irvaili.
Suurin osa syöttää koirilleen teollista koiranruokaa, joka ei mitään täyslihaa todellakaan ole. Sekin liha mitä siihen käytetään, on teurastuksen sivutuotteita, yhtään eläintä ei yksinomaan koiranruuaksi kasvateta.
Lemmikinomistajat on kyllä taitavia keksimään oikeutuksen ympäristön saastuttamiselleen 😀.
Niin. Ymmärrän, että sinua harmittaa, kun joku sanoo sinulle totuuden. Se on sinusta irvailua. Mutta ei hätää, vielä löytyy niitä, jotka kertovat sinulle sinua miellyttäviä valheita. Kuuntele heitä ja kieltäydy kuuntelemasta ketään, joku puhuu totta. Näin pääset helpommalla.
Vierailija kirjoitti:
Oli varmasti mukavat treffit. Menettekö toistekkin? :)
Ei normaali mies lähde viherpölhön kanssa toisille treffeille. Usein vihervasureilta saa pissalihaa helpolla eli kelpaa krapula-aamuna käyttöön, mutta ei muuhun.
Parasta olisi, ja siihen varmaan vielä mennään, että jokaisella on henkilökohtainen hiilibudjetti. On sitten oma asia miten sen käyttää, ulkomaanmatkaan, moottoripyörään vai lemmikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Siis sinulla lukee tinder-profiilissa että olet vihreä. Siis oletko puolueen jäsen? Ja kerrot sen viimeistään ensitreffeillä. Kuulostaa taas keksityltä provolta
"Vihreä" ja "Vihreät arvot" ovat ainoat poliittiset suuntaukset joita olen miehenä nähnyt naisten Tinder-profiileissa. Kukaan ei ikinä sano olevansa SDP, Persu tai KOK.
Syitä tälle on varmaan turha alkaa luettelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Koiraihmisen kanssa voisi ehkä lähteä treffeille, mutta vihreän kanssa ei koskaan. Koiraihmisiäkin olen vältellyt.
itse lähtisin koiran kanssa deiteille, ihmisiä yrittäny vältellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmikit ovat hirvittävän suuri rasite ympäristölle. En ymmärrä miten kukaan aitoja vihreitä arvoja kannattava kehtaa pitää lemmikkiä.
Totta, mutta kyllähän nyt lemmikistä huolehtia pitää, kun se on kerran hankittu.
Ap, oliko mies muuten kiinnostava? Ehkä voisitte päästä jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen arvojen ja elämäntapojen suhteen.
Ja lisään vielä, että tämä aloitus haiskahtaa kyllä provolta.
Suurin osa syöttää koirilleen teollista koiranruokaa, joka ei mitään täyslihaa todellakaan ole. Sekin liha mitä siihen käytetään, on teurastuksen sivutuotteita, yhtään eläintä ei yksinomaan koiranruuaksi kasvateta.