Miksi käytät feikkiUGGeja?
En ole sama aloittaja mutta tuli mieleen tosta toisesta ketjusta. Miksi käytät feikkiuggeja? Eivät ole edes lämpimät ja hyvin liukkaatkin..
Kommentit (21)
En käytä, hyi! Muut varmaankin sen takia kun kaikilla on samantapaiset=massan mukana?
Miksi kukaan käyttää niitä enää ylipäätään? Helvetin rumia :D
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:48"]Miksi kukaan käyttää niitä enää ylipäätään? Helvetin rumia :D
[/quote]
Samaa mieltä :DD
Ei oo hirveen käytännölliset suomen märässä kelissä
En maksaisi uggien hintaa niin rumista kengistä. Ovat kuitenkin näppärä heittää jalkaan talvisin esim. kauppareissulle. Omani ovat sisältä ihanan pehmeät ja siks suurin syy miksi ostin.
Oikeat UGGini ovat rumat ja ylihintaiset ja silti rakastan niitä. Ne ovat lumikelien ehdottomasti lämpimimmät ja mukavimmat Käykää kaupassa kokeilemassa jos ette usko ja varmaan monella on vaikeuksia jättää niitä sen jälkeen kauppaan. Niillä kävely on oikeasti silkkaa nautintoa ikävillä pakkaskeleillä.
Mitä tarkoitetaan feikkiuggeilla? Olen ostanut omani ausseista, missä myydään niitä lähinnä sisäkengiksi. Sieltä katsottuna ugg Australia -merkki on lähinnä vitsi, enkä koe kengissäni olevan mitään feikkiä. Päinvastoin, ne eivät ole Kiinassa jenkkimerkin valmistamat.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:11"]Oikeat UGGini ovat rumat ja ylihintaiset ja silti rakastan niitä. Ne ovat lumikelien ehdottomasti lämpimimmät ja mukavimmat Käykää kaupassa kokeilemassa jos ette usko ja varmaan monella on vaikeuksia jättää niitä sen jälkeen kauppaan. Niillä kävely on oikeasti silkkaa nautintoa ikävillä pakkaskeleillä.
[/quote]
Keskustelun otsikko: FEIKKI uggit
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:15"]Mitä tarkoitetaan feikkiuggeilla? Olen ostanut omani ausseista, missä myydään niitä lähinnä sisäkengiksi. Sieltä katsottuna ugg Australia -merkki on lähinnä vitsi, enkä koe kengissäni olevan mitään feikkiä. Päinvastoin, ne eivät ole Kiinassa jenkkimerkin valmistamat.
[/quote]
Siis feikkiuggit mitä saa esim Andiamosta että ei ole "minkään merkkiset"
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:15"]Mitä tarkoitetaan feikkiuggeilla? Olen ostanut omani ausseista, missä myydään niitä lähinnä sisäkengiksi. Sieltä katsottuna ugg Australia -merkki on lähinnä vitsi, enkä koe kengissäni olevan mitään feikkiä. Päinvastoin, ne eivät ole Kiinassa jenkkimerkin valmistamat.
[/quote]
Siis feikkiuggit mitä saa esim Andiamosta että ei ole "minkään merkkiset"
[/quote]
Näin! Ja jollain about 20eurolla
Mun aidot uggsit oli kyllä erittäin liukkaat, cittarista ostetut oli samanäköiset oli paljon paremmat.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:48"]Miksi kukaan käyttää niitä enää ylipäätään? Helvetin rumia :D
[/quote]
Samaa mieltä :DD
[/quote]
Aidot Uggit on tosi lämpimät! Oon omistanu feikit mutta olivat kyllä turvallisuusriski sekä kannat meni paskaks. Aidoissa mitään muuta huonoa puolta ole kuin näyttävät sämpylöiltä :D
Uggit on mun mielestä maailman söpöimmät kengät, mutta oikeiden hintaa en ole valmis mistään kengistä maksamaan.
Niin siis aussiuggit on harvoin mitään merkkiä, ne on vaan "Uggs". Onko ne siis feikit? Vaikka ne on ihan originaalit, mitä jenkkiläinen merkki kopioi?
Itse ostin Kiinasta pitkävartiset feikit, tarkistin vielä että karva lammasta. Hinta 20€. Kauhean näköiset (näyttävät kyllä aidoilta, mutta UGGit nyt ovat). Kuitenkin huimaavan lämpimät erityisesti villasukkien kanssa ja menevät hyvin pihahommiin ja kävelylle keskellä meijän landea.
Niinpä, en suosittele. Feikit olivat todella liukkaat ja menivät aivan uskomattoman huonoon kuntoon parin kuukauden sisällä. Heitin niillä vesilintua ja ostin aidot ja ne ovat IHANAT ja vielä hyvät viiden vuoden käytön jälkeen.
Jaah, kyllä mun Lidlistä ostetut feikit on oikein lämpimät. Ostin ne pari vuotta sitten kun muut kengät eivät loppuraskaudessa mahtuneet turvonneisiin jalkoihin, maksoivat noin 15€. Käytin niitä sitten lopputalvenkin, koska olivat niin kätevät, ei tarvitse kuin sujauttaa jalkoihin. Rumathan ne toki on mutta niin on aidotkin.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:20"]Niin siis aussiuggit on harvoin mitään merkkiä, ne on vaan "Uggs". Onko ne siis feikit? Vaikka ne on ihan originaalit, mitä jenkkiläinen merkki kopioi?
[/quote]
Turha yrittää selittää, suomalaiset ei tiedä mitä uggit on. Ne luulee deckersin kiinauggeja ainoiksi oikeiksi uggeiksi.
Kyllä ne aidotkin menee länään. En maksa niin paljoa rumista kengistä. Nahkasaappaista, jotka oikeasti kestää monta vuotta, voin maksaa enemmänkin.
Mulla on yhet feikit, joita käytän melko harvoin. En tykkää niiden ulkonäöstä niin paljoa, että maksaisin aitojen hinnan. Eikä oikeastaan olisi varaakaan.