Tumma vai vaalea tukka?
Tällä hektellä raidoituksella tehty vaalea kuontalo, sopii hyvin kyllä minulle, siniset silmät, tummat kulmat ja jne.... mutta, minulla on vuosia ollut myös aikoinaan tummanruskea, lähes musta tukka, myös punertava ruskea, joka ei sovi.
Olen viileänsävyinen ihminen, ja hiukset ovat pitkät, yli puolenselän. Kasvavat todella nopeasti ja oma väri on sellainen keskiruskea.
Todella monet ovat sanoneet että vaaleampi sopii paremmin, on niin raikas.
Kommentit (9)
2, ei, se ei todellakaan sovi, =( Kokeiltu on.
Vaikea tietää näkemättä. Jotkut sanoo aina että lähellä luonnollista väriä on paras, mutta tiedä siitäkään sitten. Itse olen luonnostani vaalea, mutta yllättäen mulle sopiikin tummanruskeat hiukset parhaiten (molemmilla vanhemmilla on tummanruskeat hiukset)
vaalea nuorentaa ja saa ihon paremman näköiseksi. Tumma tekee kalpeaksi. Mullakin kasvaa hiukset nopeasti, vaaleissa raidoissa ei niin näy juurikasvu. Eli mullakin on vaalea raidat ja tykkään. Tosi monet on sanoneet että sopii hyvin. Luonnostani olen aika tumma. Tosi pitkään oli melkein musta tukka.
6, no joo, tota mäkin oon mieltä, mutta jotenkin kaipaisi jotain särmää tähän =)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:04"]
6, no joo, tota mäkin oon mieltä, mutta jotenkin kaipaisi jotain särmää tähän =)
[/quote]
Pyydä kampaajaa ideoimaan jotain uusia sävyjä sekaan.
Onhan tummaa muutakin kuin musta. Itselläni kylmä tummanruskea (iho oliivin värinen), ei ole musta. Kampaaja osaa sekoitella juuri oikean sävyn asiakkaalle, mikä sopii ihonväriin. Ruskeita on vaikka minkä värisiä.
9, no joo totta, mullakin iho on hiukan normaalia suomalaista oliivisempi vaikka ihan siis suomalainen olen kyllä=)
Punamusta. Sopii täydellisesti.