Mitä sinulle tulee mieleen paikasta Puumala?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:00"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 19:52"]Puuhamaa. Vaikka en kyllä,edes tiedä missä,puuhamaa on.
[/quote] Etkö tosiaan tiedä missä Puuhamaa on? Ja opettele laittamaan pilkut oikeaan paikkaan.
[/quote] En ole koskaan tykännyt näistä lapsipaikoista, en edes lapsena. Ja pilkkua olen huomannut tosiaan käyttäväni varsinkin näillä pöllöpalstoilla ihan miten sattuu. Ehkä jatkossa jätän käyttämättä kokonaan.
[/quote] Okei, tämä on hyvä selitys :)
T: 16
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 19:52"]
Puuhamaa. Vaikka en kyllä,edes tiedä missä,puuhamaa on.
[/quote]
Puuhamaa on Tapereella, Visulahti on Puumalassa.
kaveri ajoi kuolonkolarin siellä.
kylmät väreet tulee aina tuon paikan nimestä vaikka tapauksesta jo useampi vuosi.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 19:52"]Puuhamaa. Vaikka en kyllä,edes tiedä missä,puuhamaa on.
[/quote]
Mullekin tuli mieleen Puuhamaa vaikka tiedänkin missä se on.
Mä en kyllä ymmärrä mitä alapeukuttamista joissakin näistäkin vastauksissa on :D Jos kysytään että mitä tulee mieleen ja minä tunnollisesti vastaan mitä tulee mieleen, niin alapeukkua tulee. Mitähän se alapeukuttaja haluaa alapeukulla sanoa. Että "ei sulla tuo tule mieleen" tai "ei tästä saa tuollaista tulla mieleen". Haluatteko avata?
Saimaa, Eve ja Hoda. Nämä tulis mieleen.
Ei Puuhamaa Tampereella ole, sen kyllä tiedän sentään.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:13"]
Mä en kyllä ymmärrä mitä alapeukuttamista joissakin näistäkin vastauksissa on :D Jos kysytään että mitä tulee mieleen ja minä tunnollisesti vastaan mitä tulee mieleen, niin alapeukkua tulee. Mitähän se alapeukuttaja haluaa alapeukulla sanoa. Että "ei sulla tuo tule mieleen" tai "ei tästä saa tuollaista tulla mieleen". Haluatteko avata?
[/quote]
Ihmiset vastaavat mitä heille tulee Puumalasta mieleen ja joku alapeukuttaa vastauksia ihan kiimassa :D Ei pysty ymmärtämään.
Hiekkarannat. Karihiekka tai Pistohiekka taisi olla siellä päin?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:20"]
[/quote]
On se Helsinki-Tarmpere tien varressa, eli lähes Tampereella.
Pistohiekka ja siellä viettämäni paras leirintäaluejuhannus kautta-aikain (ja niitä tuli aikanaan aika monta vietettyä). Jos joku muistaa menettäneensä neitsyytensä 80-luvun puolessavälissä Pistohiekassa, niin saattaapi tietää minut ;)
Eipä taida olla Pistohiekan leintäalueestakaan olla jäljellä enää kuin muistot.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:20"]
[/quote]
Eikä Visulahti Puumalassa
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:02"]Siellä kuvattiin joskus jotaki ohjelmaa! Tuli Yleltä, mikähän se oli sen ohjelman nimi....?
[/quote]
Kaislikossa suhisee. Kertoi maalaisten seksielämästä.