Ärsyttävä huomio tyttöjen talvivaatteista...
Etsin tässä 1,5v tyttärelleni talvihaalaria, ja on alkanut oikein todella ärsyttää miten kaikkien katjuliikkeiden haalarit on aina sitä samaa fuksianpunaista! Siis ihan kaikkialla tarjotaan vain sitä väriä. En halua maksaa haalarista viittäkymppiä enempää, 60e on kuitenkin ihan maksimi jos joku tosi kiva löytyy. Ihan periaattekysymys tämä hinta. Se haalari kuitenkin menee tasan tämän yhden talven ja jälleenmyyntiarvot ei mua kiinnosta koska lahjoitan ehjänä säilyneet lastenvaatteet hyväntekeväisyyteen. Joten, kertokaapa mulle mistä saisin tytölle talvihaalarin, joka maksaa max. 60e, on saatavilla koossa 86 tai 92 ja EI ole fuksianpunainen (tai pinkki ylipäätään).
Kommentit (47)
Ainakin prismasta löytyi jokinaika sitten kiva keltaharmaa haalari, eikä tainnut maksaa kuin 39,9 e.
Painin juuri saman ongelman kanssa ennen kuin tuon löysin.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 19:41"]
Osta "poikien" haalari. Plussana se, että niitä on vähemmän käytettynä liikkeellä, joten jos viitsit saat todennäköisesti siitä paremman hinnan kuin "tyttöjen" haalarista.
[/quote]
Meillä tyttö valitsi kerran (ns. pahimmassa prinsessaiässä) ihan itse vihreä-ruskean haalarin. Eli minä suosittelen myös katselemaan ne ei-tyttöväriset haalarit. Asusteillahan sitten saa sitä ns. tyttöväriä mukaan jos haluaa.
Miksi pitää olla erikseen tyttöjen talvivaatteet :o? Onko niissä poikien versioissa sitten joku sepalus erilailla, vai miksi pikkulapsille pitäisi olla erikseen poikien ja tyttöjen vaatteita??
Mekin katselemme useimmiten tytöllemme poikien puolelta vaatteita, oli kauppa mikä hyvänsä. Siellä riittää valinnanvaraa, on harmaata ja vihreää ja liilaa ja muita mitkä sopivat ihan yhtä lailla tytöille. Tyttöjen puolella on paljon vähemmän valikoimaa ja kokoja ja värimaailma on lähinnä pinkkiä.
Osta poikien puolelta? Tai sitten musta haalari ja pirteänväriset pipot kaulaliinat yms. Ja myyväthän jotkut kaupat myös oransseja haalareita tms.