Minkä nimien kohdalla ajattelet "hohhoijaa, eikö ne muuta keksineet"
Kommentit (264)
Onni, Helmi, Jade, Josefiina, Iida
Veeti, Lenni, Aleksi, Emil, Oskari, Onni, Elias, Oliver, Aino, Ella, Sofia, Sara, Emilia, Ada, Ava, Anna, Maria...
Harvemmin minä noin ajattelen - siis eivätkö muuta keksineet. Enemmänkin ihmettelen niitä "keksijöitä", niitä, jotka väkisin ovat vääntäneet jonkin "nimen" vain latomalla kirjaimia peräjälkeen ( ja mieluiten vielä sellaisia, joissa on mahdollisimman paljon vierasperäisiä kirjaimia, b,c,d,f,g,z,x...).
Ella, Emma, Aada, Elias, Aava, Isla
Peeveli. Taitaa olla ainoa nimi josta olen noin ajatellut.
Karseita Roope, Jesse, Miko, Veikka, Hilla ja näitkinä on ihan liikaa Aada, Iida, Emmi, Viivi
Kaikki nuo mihin pitää änkeä c:tä ja y:tä (siis j:n tai i:n tillalla) yms. Esim. Jessica, Jannica, Yasmin...
Ja sitten yksinkertaisesti rumat nimet kuten Kaapo, Yrjö, Lotta...
Samoin myös ihme väännökset kuten Petriina, Henniina...
Jesse ja Jenna, pahimmat kaikista, mitäänsanomattomat ja rumat nimet. Ja kaikki muutkin uudet, keksityt, kuten Myrsky, Kaneli ja Sinipilvi. Tunne aikuisen Sinipilvin ja kyllä se vaan on kammottava nimi. Eihän pilvet edes ole sinisiä, paitsi myskypilvet. En olekaan tavannut vielä ketään Myrskypilviä...
Emma, Ella, Veeti, Ada, Sofia, Aleksi, Elias, Onni, Isla. Eli samat mitkä on tässä ketjussa mainittu jo ties miten monta kertaa.
Jonne, Mio, Neo, Elmo, Nanna, Annu, Nea, Mea, Iia, Ea
No pakko laittaa, äskettäin kuulin hirvityksen kaupassa. Jaela. Tuli mieleen jaelLa. Ja rumasti mitä se jakelee. Ei kiva nimi teinitytölle
Sofia, Maria tai Iida toisena nimenä. Yleensä tämän jälkeen on vielä kolmas, vähän pidempi nimi.
Mun toisen lapsen nimi on Aleksi,enpä ajatellut että siitäkin ajatellaan noin.
Jimi Jami Viljami. Wiljani