Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos opettaja tutustuu työpaikalla naiseen eli vaikka abiturienttiin, niin

Vierailija
05.09.2021 |

kai se on kaikin puolin fine, jos tuntuu synkkaavan?
M45

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt puhut suhteesta, niin ei ole. Opettajan ammattietiikan kyllä pitäisi sanoa ettei ole ok. Vähän eri asia on sitten jos tapaat entisen lukio-oppilaasi 5-10 vuotta myöhemmin ja siitä kehkeytyy jotain. Se entinen abiturienttikin on todennäköisesti silloin jo ihan aikuinen, eikä suhteessa ole samalla tavalla automaattisesti valta-asetelmaa. 

Miksi 5-10v myöhemmin? Miksei vaikka lakituksen jälkeisenä päivänä? Ei silloin ole enää valta-asetelmaa ja molemmat ovat aikuisia.

Ei minusta olisi ok edes silloin 5-10v myöhemmin. Taustalla on kuitenkin aina se, että alunperin toinen on käyttänyt valtaa toista kohtaan. Olen itse opettaja en kyllä tunne ketään opettajaa jolle entinen oppilas voisi edes pelkällä ajatuksen tasolla olla vaihtoehto. 

Kollegoistasi kukaan ei varmaan myöskään seuraa Big Brotheria vaan kaikki katsovat kulttuuriohjelmia sekä klassikkoelokuvia Teemalta.

Vierailija
42/72 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä aloituksella 40 alapeukkua. Mikähän olisi tilanne, jos osat toisinpäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään pirkanmaalaisen lukion noin 30-vuotias rehtori seurusteli 17-vuotiaan oppilaan kanssa joskus 90-luvulla. Lakkkiaisten jälkeen menivät naimisiin ja liitto kesti toistakymmentä vuotta. Liitosta on ainakin kaksi lasta. Silloin sitä ei vielä paheksuttu niin paljoa kuin nykyään.

Vierailija
44/72 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erään pirkanmaalaisen lukion noin 30-vuotias rehtori seurusteli 17-vuotiaan oppilaan kanssa joskus 90-luvulla. Lakkkiaisten jälkeen menivät naimisiin ja liitto kesti toistakymmentä vuotta. Liitosta on ainakin kaksi lasta. Silloin sitä ei vielä paheksuttu niin paljoa kuin nykyään.

Hyvää esimerkkiä näytti rehtori

Vierailija
45/72 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö, ei tuollaista oo tapahtunu. Olis kyllä viralta ja vankilassa koko tyyppi.

Vierailija
46/72 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui jo kymmeniä vuosia sitten mutta silloin sukulaisnainen abiturienttina alkoi seurustella yhden miesopen kanssa. Menivät naimisiin ja saivat lapsia, yhdessä vielä tänäkin päivänä.

Vierailija
47/72 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdeksankymmentäluvun lopulla sain uuden opettajan, oli saanut siirron pikkupaikkakunnalta. Sattumalta serkkuni olikin ollut herran oppilas ja vahvisti syyn: liiallinen kiinnostus naispuolisiin oppilaisiin.

Sama jatkui koulussani, ilmeisesti herra oli kuitenkin ottanut opikseen, eikä tietääkseni mitään valituksen arvoista tapahtunut.

Vierailija
48/72 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tokaluokkalainen ”nainen” kun ”tutustuin” 30 vuotta vanhempaan miesopettajaani.

Flirttailimme pari vuotta, ja kaksi viikkoa lakituksesta harrastimme seksiä.

Ei se flirttailu nyt jälkeenpäin ajateltuna varmaan opettajalta ihan oikein ollut, mutta periaatteessa mitään väärää ei koskaan tehty.

Sitä paitsi olipahan satavarma, että kävin ainakin tämän kyseisen opettajan tunneilla ja opiskelin ahkerasti!

Lakituksen jälkeen toihan on ihan Fine. Täysi-ikäiset jne.

Tohon ei ole rehtorilla eikä muilla opehuoneenkollegoilla mitään naputtamista.

Lukion yksi miesope lähti pian lakituksen jälkeisenä kesänä kiertelemään Eurooppaa edellisen vuoden naisabin kanssa. Kyllä kollegoiden kulmakarvat vähän kohoilivat Instan päivityksiä katsellessa.

Tytär tulee kotiin ja kertoo:

-äiti, lähden ex-opettajani kanssa vähän matkailee. Eiks oo hienoo?

Vierailija
49/72 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin lukiossa, niin neljä miesopettajaa oli kiinnostunut oppilaasta/oppilaista sillä lailla. Yhdellä oli jopa jonkinlainen suhde oppilaan kanssa, ei kuitenkaan seksiä. Tästä on jo kymmeniä vuosia, en tiedä ovatko nykyajan opettajat siivompia.

Vierailija
50/72 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin lukiossa, niin neljä miesopettajaa oli kiinnostunut oppilaasta/oppilaista sillä lailla. Yhdellä oli jopa jonkinlainen suhde oppilaan kanssa, ei kuitenkaan seksiä. Tästä on jo kymmeniä vuosia, en tiedä ovatko nykyajan opettajat siivompia.

Taitaa olla teinien mielikuvitusta tämä

Vierailija
51/72 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taipuvainen uskomaan myös noin. Teinit heittää legendaa

Vierailija
52/72 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt pelkästään teinien... Kyllä noista joistakin olivat myös muut opettajat tietoisia ja koulun muu henkilökunta.

Vierailija
53/72 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä aloituksella 40 alapeukkua. Mikähän olisi tilanne, jos osat toisinpäin?

Varmaan 14 000 alapeukkua.

Vierailija
54/72 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lukiolaistytöt keimailevat miesopettajille. Harjoittelevat flirttailua ja testaavat vetovoimaansa. Luonnollinen kehitysvaihe kai sekin.

Vierailija
55/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut lukiolaistytöt keimailevat miesopettajille. Harjoittelevat flirttailua ja testaavat vetovoimaansa. Luonnollinen kehitysvaihe kai sekin.

Mutta kuten tässä ketjussa kommentoitu, opettajan täytyy tietää rajat ja pitää järki päässä.

Vierailija
56/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kymmeniä vuosia sitten ajat oli tosi erilaiset. Tupakkaa sai silloin ostaa 16-vuotiaat, sisällä sai polttaa, ei ollut kännyköitä eikä nettiä.

Nyt on nyt ja tuollainen on ainakin sopimatonta, jossei laitonta.

Vierailija
57/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun entinen lukion kieltenopettajani meni naimisiin luokkakaverini kanssa pari vuotta yo-kirjoitusten jälkeen. En hänen tarkkaa ikäänsä tiedä, mutta kyllä hän lähempänä neljää- kuin kolmeakymmentä oli siihen aikaan, kun opiskelimme hänen kursseillaan.

Vierailija
58/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle teki uskonnonopettajan sijainen aloitteen, kun olin lukion toisella. Olisi halunnut kanssani leffaan,

Vierailija
59/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin tokaluokkalainen ”nainen” kun ”tutustuin” 30 vuotta vanhempaan miesopettajaani.

Flirttailimme pari vuotta, ja kaksi viikkoa lakituksesta harrastimme seksiä.

Ei se flirttailu nyt jälkeenpäin ajateltuna varmaan opettajalta ihan oikein ollut, mutta periaatteessa mitään väärää ei koskaan tehty.

Sitä paitsi olipahan satavarma, että kävin ainakin tämän kyseisen opettajan tunneilla ja opiskelin ahkerasti!

Lakituksen jälkeen toihan on ihan Fine. Täysi-ikäiset jne.

Tohon ei ole rehtorilla eikä muilla opehuoneenkollegoilla mitään naputtamista.

Lukion yksi miesope lähti pian lakituksen jälkeisenä kesänä kiertelemään Eurooppaa edellisen vuoden naisabin kanssa. Kyllä kollegoiden kulmakarvat vähän kohoilivat Instan päivityksiä katsellessa.

Kateus vie kalatkin vedestä…

Vierailija
60/72 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuislukion abi voi olla vaikka 50-vuotias.

Se olisi ihan fine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi