Mitä oot tehnyt tänään?
Mulla on hukkunut kokonaan vapaa-ajan avaimet. Viikolla olen yleensä ahkerampi sillä jo aamulla liikkeelle lähteminen pitää pyörän pyörimässä. Viikonloppuna yleensä teen siivoushommat (lau päivä) mutta illat ja koko sunnuntai menee tärviölle. Olen niin väsynyt jotenkin että mikään ei huvita eikä tuo iloa. Mitä mä teen jotta pääsisin irti tästä löböilystä. Avokin kaa sovittii et käytäs pienellä kävelyllä luontopolulla, mutta tuntuu nihkeeltä lähtee. Tekis mieli vaan syödä makeeta ja kattoo telkkaa.
Kommentit (40)
Odottanut kieli pitkällä ruokaa kuusi tuntia. Käynyt puutarha liikkeessä, mennyt palauttamaan pulloja liian aikaisin kauppaan (ei ollut vielä auki), neulonut villasukkaa, pessyt perunoita, pelannut puhelimella ja käynyt saunassa.
Kävin koiran kanssa kävelyllä, tein texmex nakkikeittoa ja leivoin banaanikakun. Lisäksi oon hieman järjestellyt keittiökaappeja.
Syönnyt, lukenut lehtiä, pyörinyt netissä, kattonut telkkaria, nukkunut.
Heräsin aamulla kaameaan krapulaan ja tässä lagaillut koko päivän :D
Hoidin kaverin lapsia ja omiani aamupäivän. Ulkoiltiin, tehtiin ruokaa yms. Olen pessyt pari koneellisesta pyykkiä ja viikannut puhtaita kaappiin. Kuopus on nyt päikkäreillä ja esikoinen ulkona. Itse lueskelen kirjaa ja palstailen. Ehkä meen illalla jumppaan. Nää viikonloput tuntuu nykyään tosi pitkiltä ja tylsiltä...en tiedä miksi...
EN OLE TEHNYT MITÄÄN, MUAHAHHAHA!!
Vein koiran ulos kun heräsin klo. 11. Söin aamiaista. Katoin YouTubesta random videoita. Pelasin simsiä. Avasin telkkarin ja totesin ettei sieltä tuu mitään. Ja nyt makaan sängyssä peiton alla kylmissäni. Kohta taas koiran kanssa ulos. Tosi kehittävä päivä.
Pelasin lautapeliä muksujen kanssa. En sit muuta. Mies teki ruuan.
Hoitanut pientä vauvaani, tehnyt ruokaa, laittanut tiskejä koneeseen ja kohta alan pesemään pyykkiä. Hyvin tavallinen sunnuntai siis.
Heräsin klo 11, harvinaisen myöhään minulle. Makoilin sängyssä klo 11.45 asti. Keitin aamupuurot ja kahvit, söin rauhassa läppärin äärellä. Pistin vähän paikkoja kuntoon. Odottelin siskoa ja lapsiaan kylään. Kävin suihkussa ja lähdin kauppaan, lapset toivoi jauhelihakeittoa ruoaksi, ostin siihen tarpeet ja lisäksi karjalanpiirakoita ja jätskiä jälkkäriksi.
Sisko ja lapset tuli kun ruoka oli tulilla. Sisko toi tuparilahjaksi itse tekemänsä ihanan maton ja itse leivottuja keksejä. Syötiin ja juotiin kaffet. Lähdettiin ulkoilemaan. Kävästiin ulkoilun lopuksi eksältä hakemassa mun parit kamat, käytin siis siskon autokyytiä hyväkseni. :D
Tultiin takas mun luokse. Ripustin verhot keittiöön, jotka tuli sieltä eksältä. Juotiin toiset kupit kahvia. Tytöt toivoi kampauksia, joten värkkäilin niille kalanruotoletit. Sisko ja tytöt lähti klo 17.30.
Klo 18 aloin tekemään lähtöä salille. Treenailin n. 18.30-19.45. Kotiin tultua söin rahkaa ja leipää. Tiskasin ja siivosin keittiön. Laitoin pyykkejä pyörimään. Lueskelin blogeja. Aloin kattomaan Siltaa netflixistä.
Nyt ripustan pyykit ja meen nukkumaan.
Olen tiskannut, imuroinut, katsonut hieman formuloita, youtubea sekä viimeisimmän Vain Elämää -jakson. Nyt aion tilata pizzan. T: kotirouva
Nukuttiin lasten kanssa vähän pidempään, puuhailtiin, nukuttiin päikkärit ja sitten taas vähän leikkiä ja puuhailua. Mies tuli kotiin ja alettiin laittaa lapsia nukkumaan. No ei kun sittem tajuttiin, että kämppään tulee savua jostain. Paniikissa ettimään palaako jossain ja soitto hätäkeskukseen. Lapset äkkiä pakettiin ja miehen isoäidin luo evakkoon, onneks asuu melkeen naapurissa. Komeesti tuli kolme paloautoa pihaan kun lasten kanssa menin, mies jäi paikalle. Ja puolet talon asukkaista uteliaina ympärillä. Palon lähdettä ei saatu selville, vissiin joku naapuri "hieman" käräyttäny sapuskat. Hormin kautta järkky määrä savua. Ja nyt koko kämppä haisee, hyh.
Heräsin, kuuntelin kun lapset söi aamupalaa ja katsoi piirrettyjä. Tein kinkkupastaa, pistin pyykinpesukoneen+kuivausrummun päälle ja viikkasin pyykit. Laitoin tiskit, isommat lapset ulos, pienimmän kanssa askarreltiin lepakoita synttäreitä varten. Nyt se nukkuu sylissä sohvalla, oon katsellut pari jaksoa ohjelmaa samalla avlla ollen ja hay dayta pelaten..
AP:n päiväkin sitten käynnistyi lopulta kun söin kourallisen suolapähkinöitä. Suola teki hyvää... Mentiin avokin kanssa tunniksi veneilemään, saattelemaan Viking Mariellan merille ja katsomaan sitä kauppatorilla olevaa pissivää rumilusta, Veneeltä sitten suoraan Nepalilaiseen syömään namnam... Kotona taas sohvaan katsomaan Borgioiden 2 tuotantokausi loppuun ja samalla chatin kautta sovittiin tyttökavereiden kanssa tehtävästä reissusta ja makseltiin sen kuluja. Nyt pitäs mennä suihkuun ja sitten ehtisi vielä puokkitunnin surffailla ennen yöunia. :)
Näin viimeisillään raskaana on tullut päivät kulutettua kevyellä siivouksella (kaappien läpikäyntiä, turhasta luopumista, vaatteiden pesua jne.), ruuan laitolla ja lasten kanssa olin äsken pihalla. Odotteluahan tämä on.
Aamulla sekstailua, sitten suihkuun, aamupala ja Hesari yhdessä miesystävän kanssa. Käytiin vähän kaupoilla, tultiin miesystävän kotiin tekemään ruokaa ja käytiin sen jälkeen kävelyllä. Illaksi ajelin kotiin, hain lapseni isältään. Lapsen kanssa pelleiltiin ja kikateltiin, katseltiin telkkaria ja syötiin iltapalaa. Pesin pyykkiä ja siivoilin vähän. Kun lapsi nukahti, laitoin musat soimaan ja tanssin. Nyt sitten vähän nettisurffailua ja nukkumaan.
heräsin 10 aikaa.keitin kahvit ja toivottelin tyttärelle hyvät huomenet. söin aamupalaa. katseltiin tallennettu putous. tiskasin ja tein perunamuusin pihvit ja salaatin. nyt köllitään koko perhe ruuan päälle. illalla voisi kävelyllä käydä.... ihanan laiska sunnuntai
Heräsin suht myöhään. Meillä oli tänään perusteellinen siivouspäivä. Aloiteltiin miehen kanssa siivousta aamulla, sen jälkeen aloitettiin ruuanlaitto. Mun vanhemmat tuli meille, syötiin ja pantiin lapset päiväunille. Sitten aloitettiin siivoaminen. Kun esikoinen heräsi, isäni ja mies lähtivät hänen kanssaan ulos ja vauva meni vaunuihin nukkumaan. Äitini kanssa siivottiin lisää. Sitten syötiin vähän iltapalaa. Naapuri kävi hakemassa harsoa lainaksi ja sovittiin tärskyt ensi viikolle. Vanhempani lähtivät kotiin ja me katsottiin Putous. Nyt mies nukuttaa esikoista ja mä imetän tässä.