Rumuus pilaa elämäni
Tuntuu siltä ettei rumia naisia pidetä minkään arvoisina. Ihmiset kohtelevat kauniita paremmin ja suhtautuvat heihin positiivisesti. Ja ihan perus empatiakin on sellainen asia jota miellyttävännäköiset saavat osakseen helpommin.
Miksi nykyään ei myönnetä että ulkonäkö on ns. kaikki kaikessa, eli vaikka pelkästään sillä ei voi saavuttaa kaikkia asioita (vaikka monia voi) niin se silti avaa monia ovia ja vastaavasti rumuus sulkee niitä. Ei ruma välttämättä pääse edes työhaastatteluun, jos hakemuksessa on pyydetty laittamaan kuva.
Tuntuu kamalalta olla ihmisten silmissä pelkkää roskaa.
Kommentit (93)
Kertokaa tyhmälle millainen on ruma nainen? Joku esimerkki - kiitos -
Totta tosiaan eriarvoistaa ihmisiä vaan ei ole mahtunut eri syrjinnä muodot tunnistavaan hallituksen marxilaiseen intersektionaaliohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Rumat naiset ovat etuoikeutettuja seksi ja parisuhdemarkkinoilla rumiin miehiin nähden.
Moni rumamies vaihtaisi mielellään paikkaa naisvastineensa kanssa.
Mitä etuoikeuksia sä saat naisena? Nyt kysyn siis todellisia asioita, en sellaista luuloa että luot jonkun mielikuvan ja kerrot sen totuutena. Mun etuoikeutena seksimarkkinoilla on se, että mua karsastetaan, halveksutaan ja kavahdetaan. Parisuhdemarkkinoilla mua karsastetaan, halveksutaan ja kavahdetaan. Ja olen siis kärsinyt siitä todella pahasti, että en ole saanut parisuhdetta. Nyt olen luopunut toivosta - olen jo keski-ikäinen ja mun aikani on mennyt jo. Kornia puhua mun ajasta, kun sellaista ei ole koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa tyhmälle millainen on ruma nainen? Joku esimerkki - kiitos -
Minua on haukuttu hevoseksi, jyrsijäksi, mursuksi, marsuksi, hammaskeijuksi, ym. Joten, aika keskeinen ongelma tuo minun purentaongelma ja on vienyt itsetuntoni. En voi edes hymyillä, olen niin vastenmielinen etten voi katsoa itseäni peilistä. Ja yksikään mies ei ole koskaan ollut kiinnostunut minusta koska olen niin kuvottava.
Rumat naiset luulee että kauniilla on helpompaa pariutua. Se ei ole totta. Teillä on täysin vääristyneitä kuvitelmia elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruminkin nainen löytää seksikumppanin halutessaan alle minuutissa. Ruman miehen elämä on oikeasti vaikea
Et kai tosissasi luule, että rumalle naiselle tarjotaan tyydyttävää seksiä. Vaikka seksiä saisikin, niin se on vain toista osapuolta miellyttävää, josta itselle tulee pelkästään paha mieli.
Tyydyttävää tai ei, silti saa. Ruma mies ei saa mitään
Älä viitti aikuinen ihminen kitistä. Sami Minkkinen ei todellakaan ole mikään silmänilo, luonnekaan ei ole kovin hehkeä kun jättää vauvan äiteineen jonkun random typykän perseen takia. Ja hyvin on naista saanut. Itse en kyllä siihen koskisi, mutta en koskisi suhunkaan kun olet tuollainen reppana. Mutta kyllä sulle reikä löytyy, sellaista miestä ei olekaan joka ei reikää saa.
Oikeasti rujon näköiset ihmiset vain katoavat jonnekin. Peruskoulussa oli pari rumaa, mutta ei heitä näe enää korkeakouluissa, työpaikoilla eikä kaupan kassalla. Semiruma ihminen voi pärjätä jopa julkkiksena ja tehdä piirteistään tavaramerkin, mutta ei oikeasti ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruminkin nainen löytää seksikumppanin halutessaan alle minuutissa. Ruman miehen elämä on oikeasti vaikea
Et kai tosissasi luule, että rumalle naiselle tarjotaan tyydyttävää seksiä. Vaikka seksiä saisikin, niin se on vain toista osapuolta miellyttävää, josta itselle tulee pelkästään paha mieli.
Tyydyttävää tai ei, silti saa. Ruma mies ei saa mitään
Älä viitti aikuinen ihminen kitistä. Sami Minkkinen ei todellakaan ole mikään silmänilo, luonnekaan ei ole kovin hehkeä kun jättää vauvan äiteineen jonkun random typykän perseen takia. Ja hyvin on naista saanut. Itse en kyllä siihen koskisi, mutta en koskisi suhunkaan kun olet tuollainen reppana. Mutta kyllä sulle reikä löytyy, sellaista miestä ei olekaan joka ei reikää saa.
Olet väärässä. Tiedän tämän omasta kokemuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinulla itselläsi parantamisen varaa asenteessa..? Ns. rumakin voi olla hyvin karismaattinen ja miellyttävä ja lahjakas persoona.
Olen eri, mutta täytyy kommentoida. Minä olen ollut lapsena kiltti tossukka, käytöstavat kunnossa. Karismaa, lahjakkuutta ja ehkä miellyttävyyttäkään minusta ei sensijaan löydy. Olen sosiaalisesti kömpelö, nytkin olen ajautunut vaikeuksiin ihan sillä että kaikesta yrityksestä huolimatta ajaufun ihmisten kanssa konflikteihin enkä edes tiedä mitä voisin muuttaa itsessäni koska todella teen kaikkeni että olisin hyvä ihminen, mutta lopputulos on vain sitä että olen totaalisen paska ja aiheutan vaan riitoja. Kuulostaako absurdilta? No, kuvitelkaa elävänne näin.
Ja juu, olen vastenmielisen näköinenkin, ja toisin kuin joku täällä aiemmin tässä ketjussa kommentoi, omaa rakennetta ei voi muuttaa (ainakaan ilman kirurgiaa).
Kuulostaa siltä että sinulla on joku spessujuttu tyyliin asperger tai vastaava. Oletko käynyt missään tutkimuksissa? En siis kysy tätä kettuillakseni vaan siksi, että voisit viimein saada sopivat hoitokeinot ja konstit haltuusi.
Haluan palata vielä tähän, jos lainaamani henkilö sattuisi näkemään ja saisi kiitokseni. Asiaa käytiin läpi psykoterapeuttini kanssa, ja ainakaan hänen mukaansa minulla ei ole aspergeria/autismia. Pitää vielä kaivella tätä lisää hänen kanssaan, josko jotain löytyisi, millä voitaisiin edetä.
Vierailija kirjoitti:
Glenn Close esimerkiksi on varsin kirveellä veistetyn näköinen nainen, mutta erittäin menestynyt ja arvostettu näyttelijä siitä huolimatta. Donatella Versace ei myöskään koreile kauneudella, mutta on muotimaailman kermaa.
Olisiko sinulla itselläsi parantamisen varaa asenteessa..? Ns. rumakin voi olla hyvin karismaattinen ja miellyttävä ja lahjakas persoona.
Mä en ymmärrä, ei Glenn Close oo erityisen ruma ja Donatella Versace on tehnyt kauheita kauneusleikkauksia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä rumuus on naiselle kova kohtalo.
Se on. Mikään ei onnistu elämässä jos on ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on ruma nainen? Minä haluan tietää.... Laittakaa esimerkki.
Jykevä miesmäinen leuka, iso nenä jossa on ulkonevat sieraimet (ns. "töpselinenä"), pienet silmät ja raskaat silmäluomet, valtava otsa ja paha akne. Siinäpä se.
Minulla on kaikki tuo paitsi pienet silmät ja raskaat silmäluomet ja paha akne ja on sanottu kauniiksi.
No onpas houkuttelevaa olla jollekin väline. Mutta miksi kukaan ei sitten ole kiinnostunut minusta edes sinä välineenä ja tarpeiden purkualustajana (ei sillä että haluaisin olla pelkkä reikä) jos kerran niitä on? Mikä teitä miehiä vaivaa, että ette sitten ole kiinnostuneita minusta?
Sellaista miestä ei olekaan joka ei jollekin daamille kelpaa, lakatkaa säälimästä itteänne kun olette niin pirun haluttuja. Ai ette ole koskaan saaneet? No ei se kyllä siitä johdu ettei ketään kiinnosta. 🙄