Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumuus pilaa elämäni

Vierailija
05.09.2021 |

Tuntuu siltä ettei rumia naisia pidetä minkään arvoisina. Ihmiset kohtelevat kauniita paremmin ja suhtautuvat heihin positiivisesti. Ja ihan perus empatiakin on sellainen asia jota miellyttävännäköiset saavat osakseen helpommin.
Miksi nykyään ei myönnetä että ulkonäkö on ns. kaikki kaikessa, eli vaikka pelkästään sillä ei voi saavuttaa kaikkia asioita (vaikka monia voi) niin se silti avaa monia ovia ja vastaavasti rumuus sulkee niitä. Ei ruma välttämättä pääse edes työhaastatteluun, jos hakemuksessa on pyydetty laittamaan kuva.
Tuntuu kamalalta olla ihmisten silmissä pelkkää roskaa.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumuudelle et voi mitään. Elämäsi menee pilalle, sen takia että annat sen haitata itseäsi.

Ole se esimerkki ja esikuva joka näyttää, että olet yhtä hyvä kuin muut, joka on myös kaunis, omalla tavallaan. Tunne se kauneus sisälläsi.

Olet evoluution pitkälle kehittynyt versio, elimistösi toimii niinkuin pitääkin, aivosi pelaavat, olet ihminen , elät nyt ja tässä, lähes paratiisissa, vain muut ihmiset häiritsemässä paratiisin rauhaa, elä oman näköistäsi elämää, anna muiden pitää mielipiteensä, anna muille myös mahdollisuus pitää sinua kauniina, säteilevänä, ihailtavana. Olet upea.

Jotenkin hassu ajattelutapa tämä, että ruman ihmisen pitäisi uskotella tai ajatella olevansa kaunis.

Vierailija
22/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske ainoastaan naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruminkin nainen löytää seksikumppanin halutessaan alle minuutissa. Ruman miehen elämä on oikeasti vaikea

Vierailija
24/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut puolestaan rumuus on vapauttanut elämään. On ihanaa olla huomaamaton ja voin vapaasti laukoa mielipiteeni ja olla piittaamatta muiden hallitsemisyrityksistä.

Vierailija
25/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruminkin nainen löytää seksikumppanin halutessaan alle minuutissa. Ruman miehen elämä on oikeasti vaikea

Et kai tosissasi luule, että rumalle naiselle tarjotaan tyydyttävää seksiä. Vaikka seksiä saisikin, niin se on vain toista osapuolta miellyttävää, josta itselle tulee pelkästään paha mieli.

Vierailija
26/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kai tosissasi luule, että rumalle naiselle tarjotaan tyydyttävää seksiä. Vaikka seksiä saisikin, niin se on vain toista osapuolta miellyttävää, josta itselle tulee pelkästään paha mieli.

Tyydyttävää tai ei, silti saa. Ruma mies ei saa mitään

Vierailija
27/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa että kauniisiin suhtaudutaan positiivisemmin.

Vierailija
28/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut puolestaan rumuus on vapauttanut elämään. On ihanaa olla huomaamaton ja voin vapaasti laukoa mielipiteeni ja olla piittaamatta muiden hallitsemisyrityksistä.

On eri asia olla huomaamaton/tylsä ja olla ruma. Tylsä ja epäseksikäs saa olla rauhassa. Rumaa tuijotetaan.

Vierailija
29/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rumuus on naiselle kova kohtalo.

Mutta toisaalta naisille ns. apukeinot ovat sallittuja. Kukaan ei ihmettele eikä pidä outona jos naisella on tekotukka, meikit, muotoilevat vaatteet, täyteaineita tai jopa kirurgisia operaatioita. 

Eli työkalupakkia kohentaa ulkonäköä löytyy aika laajasti. 

Vierailija
30/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kohta jo viisikymppinen ruma. Noin 35 asti myös sairaalloisen lihava. Joten pitkällä kokemuksella jotain haluan tähän sanoa, siitä miten rumuus on omaan elämääni vaikuttanut.

Kouluvaihe: kiusaaminen. Rumuuden lisäksi epäonnekseni olin ujo ja arka, joten olin otollinen uhri. Yläasteella kiusaaminen oli erityisen julmaa ja siihen osallistuivat myös luokan pojat. Ja esim. lukiossa kukaan poika ei suostunut parikseni, ja julkisesti yököttelivät minua. Poikakavereita ei ollut todellakaan eikä flirttiä, vain pilkkaamista. 

Yliopisto: Rumuuteni ei haitannut mitenkään enää opinnoissa, eikä minua kiusattu tai syrjitty ulkonäön takia. Mutta toki, jos bile-elämään koitin osallistua niin tulihan sieltä juopuneilta miehiltä aika karua kommenttia ulkonäöstäni. Sain kuitenkin ensimmäiset seksikokemukseni niin, että otin kenet tahansa vaikka kuinka juopuneen, jos se vaan minut huolii. Opitnojen loppupuolella sain myös ekan seurustelukokemukseni. Opiskelukaveri, myös "ruma" eli lihava, lyhyt ja jotenkin nörttimäisen näköinen. Minusta hän oli kyllä söpö. Oltiinkin yhdessä melkeiin 4 vuotta, kunnes hän innostui kuntoilusta ja tuli paremman näköiseksi ja löysi nätimmän naisen.

Työelämä. Ei ole ollut ulkonäöstä mitään haittaa. Päinvastoin. Olen miesvaltaisella alalla, ja tuntuu että minut otetaan asiantuntijana vakavammin kuin kauniit. En ole kellekään seksiobjekti tai työpaikan koriste, vaan nimenomaan tekijä. Olen edennyt urallani kuten olen toivonut enkä voi valittaa mistään.

Yleisesti: Rumuus on vaikuttanut vahvasti suhteisiin miesten kanssa, käytännössä jäin lapsettomaksi vanhaksipiiaksi vastoin tahtoani. Mutta muuhun se ei ole vaikuttanut ja nyt kun olen jo hyväksynyt että elän yksin loppuikäni, ei minua oikeastaan enää rumuus mitenkään haittaakaann. Olen mikä olen, enkä sitä enää mieti.

Vierailija
31/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt rumaa naista.

En minäkään ja se että viehätyn tietyistä piirteistä enemmän ei tee kenestäkään rumaa. En jaksa ymmärtää miksi työhakemuksessa kuvaa kysytään.

Vierailija
32/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rumuus on naiselle kova kohtalo.

Mutta toisaalta naisille ns. apukeinot ovat sallittuja. Kukaan ei ihmettele eikä pidä outona jos naisella on tekotukka, meikit, muotoilevat vaatteet, täyteaineita tai jopa kirurgisia operaatioita. 

Eli työkalupakkia kohentaa ulkonäköä löytyy aika laajasti. 

Toimii tylsille ja huomaamattomille naisille. Rumien piirteiden korostaminen vain kiinnittää lisää huomiota rumuuteen.

Vierailija
33/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalle ulkonäölle voi kuitenkin tehdä asioita ja lopeta turha ruikuttaminen!!!

Kasvojen rakenteellevon aika vaikeaa ja etenkin kallista 'tehdä asioita'.

Vierailija
34/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi, tulepa vähän tutoroimaan mua koska en ole onnistunut edes 40 vuodessa.

Toki voit jatkossakin heittää ilmoille jotain väitteitä vailla totuuspohjaa ja olla vastaamatta sanoistasi, se on vaan äärimmäisen ylimielistä ja loukkaavaa muita kohtaan.

Vierailija
35/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuan Ron Jeremykin on kuuluisa siitä ettei ole kosk..

Vierailija
36/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus pilaa elämän.

Kyrsiihän se katsella rumia.

Vierailija
37/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on ruma nainen, esimerkkejä? Mulla ei tule mieleen rumaa ihmistä. Esim. Maria Veitola ei ole kaunis, mutta ei rumakaan.

Vierailija
38/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nuorempana mielestäni mitenkään ruma ollut.

Vierailija
39/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kuvittelin vielä pari vuotta sitten näin. Sitten sairastuin vakavasti. Ruma olen edelleen, mutta sairaudet mun elämän pilaa. Kaikki on niin suhteellista.

Vierailija
40/93 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nuorempana mielestäni mitenkään ruma ollut.

No, sanotaan sitten romutransu. Hälläkin on rakastava vaimo. Eli, ei miehillä ole mitään ongelmaa saada seksiä ja parisuhdetta. Jos siis sitä haluavat, ilmeisesti kaikki ei vaan halua.