Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hevosena pystyn osallistumaan?

Vierailija
05.09.2021 |

On näitten kavioitten kanssa jo muutenkin vaikeaa ja sitten vielä sensuroidaan aloitukseni. Ei iha-haan kivaa!

Kommentit (5065)

Vierailija
4821/5065 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltasirkku: eihän ole mitään järkeä mennä metsään talveksi. Ihmisten lähellä riittää paljon enemmän ruokaa!

Kaikki kaverisikin jäävät lintulaudoille!

Kirjoittele tänne pitkin vuotta sinäkin!

Vierailija
4822/5065 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyt osallistumaan kyrpyyteen.

Tää oli hyvä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4823/5065 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli hyvä!

Tuo kommentti oli sivulla 29. Kiva kun olet jaksanut lukea! 😊

Vierailija
4824/5065 |
27.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isabel, joko Lauri on kerronut sinulle. Hän sanoi hän voisi olla minun kanssa. Minä näin hänen ilmeestä että puhui totuutta. Hän tulee minulle on vain ajan kysymys milloin. Voit luovuttaa hänestä itse. Olet niin fiksu tee niin ja sitten et tule jätetyksi.

T.Eva Elena

Vierailija
4825/5065 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isabel, joko Lauri on kerronut sinulle. Hän sanoi hän voisi olla minun kanssa. Minä näin hänen ilmeestä että puhui totuutta. Hän tulee minulle on vain ajan kysymys milloin. Voit luovuttaa hänestä itse. Olet niin fiksu tee niin ja sitten et tule jätetyksi.

T.Eva Elena

Miksi tulet tänne väittämään aivan täyttä paskaa!!! Tiedän että hän eilen ohimennen näki sinut ja auttoi ystävällisesti satulan kanssa, muka kipeän kätesi takia. Tiedän myös täsmälleen mitä olit hänelle sanonut ja mitä hän oli sinulle vastannut eikä mikään tuossa mitä kirjoitit pidä paikkaansa! Joten kanna tästedes itse satulasi ja jätä mieheni rauhaan. Jos et pysty itse hommia tallilla hoitamaan, niin lakkaa harrastamasta! Kaiken sen typeryyden jälkeen mitä isäsi kanssa teit suhteessa Amadeukseen tulet vielä tunkemaan itsesi asioihin, jotka eivät todellakaan sinulle kuulu. Pysy poissa Laurin ja minun elämästä. Ja mieluiten etsi itsellesi kokonaan uusi talli!!

Vierailija
4826/5065 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.Eva Elena

Miksi tulet tänne väittämään aivan täyttä paskaa!!! Tiedän että hän eilen ohimennen näki sinut ja auttoi ystävällisesti satulan kanssa, muka kipeän kätesi takia. Tiedän myös täsmälleen mitä olit hänelle sanonut ja mitä hän oli sinulle vastannut eikä mikään tuossa mitä kirjoitit pidä paikkaansa! Joten kanna tästedes itse satulasi ja jätä mieheni rauhaan. Jos et pysty itse hommia tallilla hoitamaan, niin lakkaa harrastamasta! Kaiken sen typeryyden jälkeen mitä isäsi kanssa teit suhteessa Amadeukseen tulet vielä tunkemaan itsesi asioihin, jotka eivät todellakaan sinulle kuulu. Pysy poissa Laurin ja minun elämästä. Ja mieluiten etsi itsellesi kokonaan uusi talli!!

Luuletko niin että hän sinulle kertoi kaiken? Kun hän laittoi hevoselle satulan kysyi myös tarvinko apua kun nousen selkään. Sanoin en mutta että mielelläni keksisin jotain muuta missä hän voi ilahduttaa minua. Kerro kun tulee mieleen hän sanoi. Kerro kun tulee mieleen! Hymyili vielä. Siitä minä tiesin. Sanoin että mennään vaikka joskus ratsastamaan yhdessä. Miksei hän sanoi. Pidän hänestä ja hän tuntee saman. Sinun on se hyvä tietää.

Eva

Vierailija
4827/5065 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet halveksuttava valehtelija. Lauri ei tule sanomaan sinulle enää sanaakaan. Hän ei tule auttamaan sinua millään tapaa. Hän ei tule enää katsomaankaan sinuun päin. Siitä minä pidin juuri huolen.

Isabel

Vierailija
4828/5065 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet halveksuttava valehtelija. Lauri ei tule sanomaan sinulle enää sanaakaan. Hän ei tule auttamaan sinua millään tapaa. Hän ei tule enää katsomaankaan sinuun päin. Siitä minä pidin juuri huolen.

Isabel

No niin katsotaan sitä ensi sunnuntaina. Minä olen taitava hevosien kanssa ja myös miestenkin. Kyllä hän katsoo ja puhuu!

Vierailija
4829/5065 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt. Ei sillä taida olla kaikki kunnossa. Sitä Amadeustakin himoitsivat.

Ei Lauri tietenkään tuollaiseen haksahtaisi!

Mutta miksi hän haluaa tehdä sinulle kiusaa tuo Eva Elena.

Vierailija
4830/5065 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kehdannut jutella Laurin kanssa vai jätätkö tuin omituisen tyypin puheet omaan arvoonsa? Lauri varmaan nauraisi ja haluaisin sitten sinua kovasti.

Vierailija
4831/5065 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kehdannut jutella Laurin kanssa vai jätätkö tuin omituisen tyypin puheet omaan arvoonsa? Lauri varmaan nauraisi ja haluaisin sitten sinua kovasti.

Ei haluaisi vaan *halaisi

Vierailija
4832/5065 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nykyään musta lesbo

t: Kake

Vierailija
4833/5065 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rehti Lauri tekisi tuollaista!

Jos tekisi, miksi valitsisi juuri tuon Eva elenan.

Laurihan päin vastoin piti vihollisena, kun havitteli Amadeusta.

Vierailija
4834/5065 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan nyt. Ei sillä taida olla kaikki kunnossa. Sitä Amadeustakin himoitsivat.

Ei Lauri tietenkään tuollaiseen haksahtaisi!

Mutta miksi hän haluaa tehdä sinulle kiusaa tuo Eva Elena.

Lauri oli auttanut häntä sen hänen satulansa kanssa. Se piti paikkansa. Kaikki muu oli täyttä oksennusta, jota minun ei tarvitse sietää. Nyt alkaa olla vähän niin, että en ehkä halua enää kirjoittaa itsestäni ja meidän yhteisistä tekemisistämme tänne muiden luettavaksi. Ilmeisesti tuo pahanilmanlintu on lukenut tätä palstaa kaiken aikaa ja saanut täältä polttoainetta vastenmielisille puheilleen. Ja ehkä henkilökohtaisille fantasioilleenkin, kuka sen tietää. Mutta sanoin Laurille, että häneen pitää vastedes suhtautua kuten ilmaan. Kävellä vain ohi kuin häntä ei olisikaan. Ja vaikka hyppisi yhdellä jalalla vastaan niin apua ei tarvitse antaa. Siinäpä sitten yrittää rikkoa meidän välejämme! -Isabel

Vierailija
4835/5065 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se rehti Lauri tekisi tuollaista!

Jos tekisi, miksi valitsisi juuri tuon Eva elenan.

Laurihan päin vastoin piti vihollisena, kun havitteli Amadeusta.

Rakkaani on niin kiltti, liiankin kanssa. Siksi hän jäi kuuntelemaan tuon kieroilijan puheita. Joissa ei ollut yhtään mitään perää. Mistään ilahduttamisista Lauri ei ollut sanonut mitään ja vielä vähemmän luvannut lähteä ratsastamaan. Mutta ei tästäkään enää enempää täällä. -Isa

Vierailija
4836/5065 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Et ole kyllä kirjoittanut tänne yhtään mitään henkilökohtaista sinun ja Laurin väliltä. Ainoastaan vaan, että rakastat häntä.

Kaikki on ollut sellaista, mitä joku muu teidän tuttavan tuttava saisi tietää muutenkin. Enemmän hän saa tietää siellä live-elämässä.

Jätä mokoma hörhö omaan arvoonsa. Sillä ei ole yhtään mitään väliä, mitä hän sanoo tai kirjoittaa. Aivan samantekevää. Sen ei pidä antaa vaikuttaa yhtään mihinkään.

Vierailija
4837/5065 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa, mitä tehdä, on olla tekemättä mitään. Ignooraa koko tapaus. Hän hakee vaan jotain sekopäistä huomiota itselleen. Jos reagoit siihen yhtään millään tavalla, hän on tyytyväinen.

Eli toimi täsmälleen samaan tapaan kuin tähänkin saakka, niin tyyppi huomaa, että sinua ei keikuteta millään tavalla.

Vierailija
4838/5065 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otapa uteliaisuuttasi selvää, onko heillä edes oikeus oleskella nyt Suomessa, kun ovat itänaapurin kansalaisia? Vaikka vinkki virkavallalle.

Vierailija
4839/5065 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi Katri edes on noiden kanssa tekemisissä? Antaa ratsastaa hevosellaan. Eikö tiedä, millaisia ovat?

Vierailija
4840/5065 |
01.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä niin kuin koko henkilöä ei olisi olemassakaan. Kiusaajien kanssa pitää toimia siten.

Mikä syy hänellä mahtaa olla kiusata juuri sinua. Luulenpa, että kiusaa muitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi