Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen olo teillä on, jotka olette nyt n. rv 13-15?

Vierailija
12.10.2014 |

Mulla on nyt raskausviikkoja takana 14, ja jollen tiestäisi olevani raskaana, en voinnistani voisi sitä mitenkään päätellä. Mulla ei kertakaikkiaan ole mitään oireita, vaivoja tai mitään, mikä viittaisi raskauteen. Ei ole ollut koko raskauden aikana, ihan alussakaan.

Ei särje, kolota, yökötä, en haistele kummia hajuja, ei turvota, ei väsytä, ei itketä tai ahdista, vatsa ei pömpötä, ei niin mitään. Tällä viikolla kuitenkin ultrassa nähty vilkas ja viikkoja vastaava sikiö, joten oletettavasti kaikki on ihan kunnossa. Mutta tu ntuu niin kummalliselta, ettei mistään huomaisi, että olen raskaana. Asiaa ei meinaa oikein muistaakaan, kun mitään oireita ei ole. Eilenkin sanoin miehelle, että voin ottaa lasin viiniä ruuan kanssa kunnes muistin, että ai niin, enhän mä voikaan ottaa.

Miten teillä muilla samoilla viikoilla olevilla, millainen olo ja vointi teillä on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt rv 13 ja pahoinvointi on hieman helpottanut. Edelleen huono olo tulee jos en syö tarpeeksi usein, ja usein illalla on oksettava olo joka tapauksessa. Pahoinvointi oli todella voimakasta vielä muutama viikko sitten, joten siihen verrattuna nyt on ihan ok olo.

Päänsärkyjä tulee joitakin viikossa. Väsymys alkaa myös hiukan helpottaa, mutta edelleen nukahdan klo 21 jälkeen ihan mihin vain. Vatsa on turvonnut ja raskaus (turvotus) näkyy jo, minulla on tasan yhdet housut jotka mahtuvat. Pukeudun liian isoihin paitoihin että saisin vielä pidettyä salassa... Hermot menee helposti ja itkettää ja liikuttaa kaikki. Rinnat ovat kipeät ja turvonneet, yhdet rintsikat menee vielä mutta kohta pitää hakea uusia. 

Tekee mieli ihmeellisiä ruokia, tällä hetkellä porkkanoita ja kiivejä ja juustoleipiä. Kahvia en pysty juomaan kuin puoli kuppia aamulla. Hampaidenpesu on vaikeaa kun meinaa tulla oksennus. 

Olen tavattoman onnellinen jatkuvasti :-) Paitsi silloin kun stressaan ja murehdin.

Sinä olet päässyt helpolla! Nauti olostasi. 

Vierailija
2/5 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä olette?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on 36-vuotias, kolmas raskaus ja ikäero isompiin sisaruksiin on tosi iso (+10 vuotta)

Vierailija
4/5 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen hyvästä voinnistasi. Itselläni viikkoja vasta 11, mutta kuusi viikkoa olen vain oksentanut ja maannut sohvalla. Olo aivan järkyttävä. Ehdottomasti viimeinen raskauteni.

Vierailija
5/5 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä olo on, väsyttää ja turvottaa, muuten ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi