Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huh, kahden lapsen äiti

Vierailija
12.10.2014 |

http://www.iltalehti.fi/urheilu/2014101218738760_ur.shtml

http://tsemppis.fi/hanna/

siinä mallia meille mammoille, aika kuivahan tuo on kisakunnossa, mutta miettikääpä miltä näyttää offseasonilla!

Eikä ole silareita. Kade olen.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisakiree reikä.

Vierailija
22/26 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina tätä itsekurin ylistystä! :D Kyllä mä arvostan enemmän ihmisiä jotka käyttää sitä itsekuria vaikka väitöskirjan tekoon työn ja perhe-elämän ohella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 23:26"]

Onhan toi hyvässä kunnossa, ja off-seasonilla varmaan hyvännäköinen, mutta ei se (kuvittelemani) off-season kunto ole silti mikään mun kauneusihanne, tai sellainen johon kaikkien naisten kannattaisi mielestäni pyrkiä. Ihanteeni on vielä vähän vähälihaksisempi ja luonnollisempi, mutta ei täysin lihakseton ja pehmeä.

[/quote]

Ei hätää. Ei tuollainenkaan kunto montaa kuukautta pysy, jos sohvalle jättäytyy:)

Miksi naisilla on sellainen kuvitelma, että hankitut lihakset vievät naisellisen pehmeyden ja sirouden iäksi?

95 % naisista ei edes pystyisi tuollaista kroppaa saamaan, geenit vaan ei riitä.

Vierailija
24/26 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 23:26"]

Onhan toi hyvässä kunnossa, ja off-seasonilla varmaan hyvännäköinen, mutta ei se (kuvittelemani) off-season kunto ole silti mikään mun kauneusihanne, tai sellainen johon kaikkien naisten kannattaisi mielestäni pyrkiä. Ihanteeni on vielä vähän vähälihaksisempi ja luonnollisempi, mutta ei täysin lihakseton ja pehmeä.

[/quote]

Ei hätää. Ei tuollainenkaan kunto montaa kuukautta pysy, jos sohvalle jättäytyy:)

Miksi naisilla on sellainen kuvitelma, että hankitut lihakset vievät naisellisen pehmeyden ja sirouden iäksi?

95 % naisista ei edes pystyisi tuollaista kroppaa saamaan, geenit vaan ei riitä.

[/quote]

ja 97 % naisista ei tuollaista myöskään halua. Miksi mä haluaisin näyttää ihan äijältä? Ei tuo näytä luonnolliselta.

Vierailija
25/26 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on joillekin (tai jollekin!) niin vaikea hyväksyä, ettei kaikki naiset todellakaan halua näyttää tuolta?

Vierailija
26/26 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kiinnostavaa meininkiä. Tyhmän näköisiähän nuo muka Fitness-naiset on : DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme