huh, kahden lapsen äiti
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2014101218738760_ur.shtml
siinä mallia meille mammoille, aika kuivahan tuo on kisakunnossa, mutta miettikääpä miltä näyttää offseasonilla!
Eikä ole silareita. Kade olen.
Kommentit (26)
Ja aina tätä itsekurin ylistystä! :D Kyllä mä arvostan enemmän ihmisiä jotka käyttää sitä itsekuria vaikka väitöskirjan tekoon työn ja perhe-elämän ohella.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 23:26"]
Onhan toi hyvässä kunnossa, ja off-seasonilla varmaan hyvännäköinen, mutta ei se (kuvittelemani) off-season kunto ole silti mikään mun kauneusihanne, tai sellainen johon kaikkien naisten kannattaisi mielestäni pyrkiä. Ihanteeni on vielä vähän vähälihaksisempi ja luonnollisempi, mutta ei täysin lihakseton ja pehmeä.
[/quote]
Ei hätää. Ei tuollainenkaan kunto montaa kuukautta pysy, jos sohvalle jättäytyy:)
Miksi naisilla on sellainen kuvitelma, että hankitut lihakset vievät naisellisen pehmeyden ja sirouden iäksi?
95 % naisista ei edes pystyisi tuollaista kroppaa saamaan, geenit vaan ei riitä.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 23:26"]
Onhan toi hyvässä kunnossa, ja off-seasonilla varmaan hyvännäköinen, mutta ei se (kuvittelemani) off-season kunto ole silti mikään mun kauneusihanne, tai sellainen johon kaikkien naisten kannattaisi mielestäni pyrkiä. Ihanteeni on vielä vähän vähälihaksisempi ja luonnollisempi, mutta ei täysin lihakseton ja pehmeä.
[/quote]
Ei hätää. Ei tuollainenkaan kunto montaa kuukautta pysy, jos sohvalle jättäytyy:)
Miksi naisilla on sellainen kuvitelma, että hankitut lihakset vievät naisellisen pehmeyden ja sirouden iäksi?
95 % naisista ei edes pystyisi tuollaista kroppaa saamaan, geenit vaan ei riitä.
[/quote]
ja 97 % naisista ei tuollaista myöskään halua. Miksi mä haluaisin näyttää ihan äijältä? Ei tuo näytä luonnolliselta.
Miksi täällä on joillekin (tai jollekin!) niin vaikea hyväksyä, ettei kaikki naiset todellakaan halua näyttää tuolta?
Eipä ole kiinnostavaa meininkiä. Tyhmän näköisiähän nuo muka Fitness-naiset on : DD
Kisakiree reikä.