Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olemme töissä käyvä vanhempi pariskunta ja päädymme nykyään useammin käsi/ sormetus seksiin kun ei jaksa enään kauheasti jumpata. Miten teillä tyydyttekö pelkkään hyväilyyn ja sitä kautta orgasmiin vai pitääkö aina olla yhdyntä mukana kuvioissa. Meillä ainakin vaimo aivan märkän kiemurtelee orgun kourissa (hieman liukkaria peliin ja joskus leluja.

• ylös 3
  • alas 0

Kommentit (16)

Vierailija

Mekin vanhempia, just äsken kyllä jumpattiin kunnolla. Mutta aika usein tehdään käsihommia myös. Ja juu liukkaria molemmille. Seksi on nyt parasta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Seksiä pari kolme kertaa viikossa ja suunnilleen joka toinen kerta jää käsi ja lelu seksiin liukkaria aina mukana.

Vierailija

Meillä aina silloin tällöin tyydytetään itsemme niin, että katsomme ja näämme toisemme täysin esim istumalla vastakkain. On ihanaa välillä tehdä niin ja on mielestäni luottamuksen osoituksena toista kohtaan ehkä jopa suurempi kuin perinteinen yhdyntä...

Vierailija

Haluaisin myös tehdä tuon mieheni kanssa toisiamme katsoen. Mieheni ei suostu, on kuulema sairasta :(

Vierailija

Meillä varmaan tasan -siis perinteinen yhdyntäseksi ja käsi-/suuseksi. Vaimo tykkää että sormetan, etenkin saunan jälkeen kun on juuri höylätty posliini. Tykkää siitä ihotuntumasta. Dildokäytön pidättää vain itsellään, vaikka todella haluisin nähdä hänen sooloiluhetken dildon kera

Vierailija

Meillä mies runkkaa itsensä minun kasvoille tai suuhun. Mun klitorikseen en edes muista milloin olisi viimeks koskenut... yksin ollessa sormetan ja saan orgasmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Seksiä pari kolme kertaa viikossa ja suunnilleen joka toinen kerta jää käsi ja lelu seksiin liukkaria aina mukana.

Sitä tämä tyyppi ei unohda 😂🤣

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä mies runkkaa itsensä minun kasvoille tai suuhun. Mun klitorikseen en edes muista milloin olisi viimeks koskenut... yksin ollessa sormetan ja saan orgasmin.

Ei tällaisia naisia olekaan. Annatko miehen myös ottaa sinut takaapäin ja laueta pakaroille ja selälle? Ihme mies sulla kyllä on, jos ei klitoriksestasi huolehdi. Meillä mennään niin, että vaimoni saa 1-2 orgasmia kielestäni, sormestani tai sitten leikin jonkun värisyttäjän kanssa hänen klitoriksellaan, sen jälkeen alkaa vasta varsinainen yhdyntä.

Vierailija

Meillä on nykyään enemmän ns. käsiseksiä. Jollain tavalla helpompaa ja ehkä intiimimpääkin. Nuorempana se oli lähes aina pano. Sooloseksiä ei tule edes harrastettua vaan kaikki siemensyöksyt tulee kumppanin kanssa. Kun tuntuu että pitäisi laueta niin lähes varmasti käsihoito onnistuu saman päivän aikana. Jos ei onnistu, niin sitten seuraavana päivänä lähtee vähän isompi lasti. Tuntuu että vaimo on vähän jäänyt koukkuun ja tykkää hieroa ja katsella kunnon siemensyöksyjä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei tällaisia naisia olekaan. Annatko miehen myös ottaa sinut takaapäin ja laueta pakaroille ja selälle? Ihme mies sulla kyllä on, jos ei klitoriksestasi huolehdi. Meillä mennään niin, että vaimoni saa 1-2 orgasmia kielestäni, sormestani tai sitten leikin jonkun värisyttäjän kanssa hänen klitoriksellaan, sen jälkeen alkaa vasta varsinainen yhdyntä.

Sulla on asenne kohdillaan! Onneksi on sinunlaisiasi miehiä. (oma on kyllä samanlainen..)

Vierailija

Kyllä yhdyntä ainakin minulle on täysin välttämätön. Muu ei tyydytä samalla tavalla. Kaipaan nimenomaan kalua sisääni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että joillekin naisille yhdyntä on se juttu? Tuo kuvailemasi ei ainakaan minua tyydytä. Lyhyt esileikki, sitten pitkä yhdyntä. N31

Vierailija

Tuosta puuttuu se intiimi vaihtoehto, eli suuseksi. Näistä vaihtoehdoista paras olisi fiiliksestä riippuen joko suuseksi tai yhdyntä, ja hätäkorvikkeena kävisi käsiseksi.