Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Putous on kaikkien WT-ohjelmien äiti

Vierailija
12.10.2014 |

Mitään juntumpaa ei ole koskaan tullut Suomen tv:stä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on wt?

Vierailija
2/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mua kiinnostaa tosi paljon, millaiset ihmiset jauhavat näitä wt-juttuja. Kertoisitko ap jotain itsestäsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikö ohjelma olisi epä-WT? Tykkäätkö HHU:sta, käykö se?

Voi että tänään on joku epätoivoinen näiden provoyritystensä kanssa. Krapulapäivä vissiin?

Vierailija
4/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa 'junttu'?

Vierailija
5/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuonna tuo WT-jankkaaja on kuullut tuon termin ensimmäisen kerran? Olisi mieleinkiintoista tietää miksi hän fiksoitui sanaan niin, ettei pääse siitä irti ollenkaan. Pakkomielle vaiva aamusta iltaan ja viikosta toiseen, mikään muu ei pyöri mielessä. Mahtaa tulla poloiselle uniinkin.

Vierailija
6/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:19"]

Hei, mua kiinnostaa tosi paljon, millaiset ihmiset jauhavat näitä wt-juttuja. Kertoisitko ap jotain itsestäsi?

[/quote]

Asun Sveitsissä, vietän kesät Suomessa purjehtien saaristossa, insinööri ja ekonomi, osaan ranskaa, saksaa, ruotsia, suomea ja englantia. Olen matemaattisesti erittäin lahjakas, kolme lasta, osaan ohjelmoida Javalla, C#:lla ja Swiftillä. Olen toiminut hyväntekeväisyystyössä Aasiassa. Mitä muuta pitäisi kertoa? Niin nyt olen Suomessa kaksi viikkoa.

Vierailija
7/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:25"]

[/quote]

Asun Sveitsissä, vietän kesät Suomessa purjehtien saaristossa, insinööri ja ekonomi, osaan ranskaa, saksaa, ruotsia, suomea ja englantia. Olen matemaattisesti erittäin lahjakas, kolme lasta, osaan ohjelmoida Javalla, C#:lla ja Swiftillä. Olen toiminut hyväntekeväisyystyössä Aasiassa. Mitä muuta pitäisi kertoa? Niin nyt olen Suomessa kaksi viikkoa.

[/quote]

Hehe, repesin tuolle. Hienosti karrikoitu!

Vierailija
8/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:17"]

Mitään juntumpaa ei ole koskaan tullut Suomen tv:stä.

[/quote]

höpö höpö. Kyllä Bb lyö tuon laudalta 10-0.

Vierailija
9/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Tuksulta!

Vierailija
10/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeaa elämää jos kaikesta pitää löytää jotain halveksuttavaa. Minä ainakin nautin kaikesta joka saa minut nauramaan, elämässä saa ja pitää olla iloa - ja jokainen saa repiä sitä mistä vain haluaa.

Vierailija
11/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Paitsi, että on totta.

t.ap

Vierailija
12/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:33"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Paitsi, että on totta.

t.ap

[/quote]

Kaikki tuo, mutta ei lainkaan henkistä kasvua? Olet varmaankin poikkeusyksilö! Ja poikkeuksellisen kiinnostunut entisen kotimaasi tv-ohjelmista.

Vierailija
13/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikille kierros Laphroaigia, eihän tässä happea saa, kun kaikkialla haisee juntti!