Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiton uhkaus ja passi

Vierailija
12.10.2014 |

Olisin lähdössä ulkomaille sukulaisten kanssa, mutta tuossa alkusyksystä olin kuulustelussa kunnianloukkauksesta ja sen lisäksi epäiltiin myös laitonta uhkausta. Nyt ei ole kuulunut yhtään mitään koko asiasta vaikka poliisi sanoi ilmoittavansa minulle siitä noin viikon sisällä kuulustelusta. Nyt on kulunut yli 2kk. Myös eräs asioitani hoitanut terveydenhuollon henkilö joka on ollut yhteydessä ihmiseen joka rikosilmoituksen teki, ei saa puhelimitse kiinni asianomistajaa vaikka asianomistaja on luvannut, että hän voi keskustella asiasta hänen kanssa.

Monet eivät usko, että asia olisi mennyt syyttäjälle, monet sanoo, että "minun järkeni sanoo, että tämä ei mene syyttäjälle".

Voidaanko minulta evätä passi sen vuoksi kun olin laittomasta uhkauksesta kuulustelussa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten loukkasit kunniaa? Millainen laiton uhkaus?

Vierailija
2/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain passin, vaikka minut on tuomittu laittomasta uhkauksesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:00"]

Minä sain passin, vaikka minut on tuomittu laittomasta uhkauksesta.

[/quote]

Mutta minä en ole saanut vielä mitään tuomiota enkä myöskään syyttämättäjättämispäätöstä ei oo tullu...

Vierailija
4/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saat passin, mutta onneksi tuollaisen rikollisen matka tyssää lentokentällä! Olisi varmaan pitänyt miettiä ennen kun alkaa uhkailemaan. Kyllä olisi mukava nähdä rosvon naama kun lähtöselvityksessä sanotaan, että sinä et lähde mihinkään.

Vierailija
5/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisesta uhkauksesta oli kyse? Oliko todistajia paikalla?

Vierailija
6/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kuullut, että lähtöselvityksessä on matka päättynyt uhkaajalla. Passin saamiseen sinällään ei siis vaikuta, mutta maasta ulos ei pääse (mikä on ihan oikein). T: Oikeustradenomi

Vierailija
7/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, nytkö se sitten viimein tapahtui. Kannattaisi todella miettiä mitä ihmisille kirjoittelee ja mitä heistä muille kirjoittelee...

Vierailija
8/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:39"]

Totta kai saat passin, mutta onneksi tuollaisen rikollisen matka tyssää lentokentällä! Olisi varmaan pitänyt miettiä ennen kun alkaa uhkailemaan. Kyllä olisi mukava nähdä rosvon naama kun lähtöselvityksessä sanotaan, että sinä et lähde mihinkään.

[/quote]

Eu- maahan pääsee ilman passiakin. Ainakin tuttavani pääsi Belgiaan sillä uudella, sirullisella, henkilökortilla ja hän oli saanut ehdottoman vankeustuomion. Matkustaessaan ei oluit vielä tietoa ajankohdasta , milloin lähtee istumaan. tuomio tuli kotirauhan rikkomisesta ja törkeästä pahoinpitelystä.

Vierailija
9/13 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla jo aika hullu, jos saa tuomion laittomasta uhkauksesta. Oletteko jotain tappamisella tai muulla vakavalla uhkailijoita? Eikö tuollaiseen syytökseen vaadita jo jotain pahempaa?

Vierailija
10/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on laivaristeilystä. Tallinnaan. Eikö sinne muka pääse ja joutuuko laivasta pois tuon asian vuoksi?

Vierailija
11/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 00:59"]

Kyse on laivaristeilystä. Tallinnaan. Eikö sinne muka pääse ja joutuuko laivasta pois tuon asian vuoksi?

[/quote]

Pääsee. Rikoksella jonka tutkinnan alla oleva ei saa passia niin kyse on rikoksesta jonka minimirangaistus on VÄHINTÄÄN vuosi vankeutta.

Laittomasta uhkauksesta saa sakkoa tai enintään kaksi vuotta vankeutta. Saat passin ja sinne laivaan kyllä pääset ja sieltä takas Suomeen myös risteilyn jälkeen. Ei huolta.

Vierailija
12/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/13 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 01:06"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 00:59"]

[/quote]

Pääsee. Rikoksella jonka tutkinnan alla oleva ei saa passia niin kyse on rikoksesta jonka minimirangaistus on VÄHINTÄÄN vuosi vankeutta.

Laittomasta uhkauksesta saa sakkoa tai enintään kaksi vuotta vankeutta. Saat passin ja sinne laivaan kyllä pääset ja sieltä takas Suomeen myös risteilyn jälkeen. Ei huolta.

[/quote]

kiitos tiedosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi