Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heinäkuun vauvat 2015

12.10.2014 |

Hei!

Tiedän, että heinävauvasta haaveilu on vielä ihan alkutekijöissään, mutta jos tästä kierosta nyt tärppäisi, niin vauva tupsahtaisi maailmaan heinäkuun alussa. Muita keskikesän vauvasta haaveilevia? :)

Yk 4

Kp 16/29. (eli ovulaatio on ollut tod. näk. eilen, perjantaina sain ovisplussan kun tikutin..) Melko alussa siis mennään, jos mennään! :)

Kommentit (79)

61/79 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ite en oo seurannu ovislimoja. Ovistikkui käytin edellises yritykses, mut ne ei toiminu ku kierto oli 28-35, ni se oli vaikee löytää. Ny kierto on ollu 26-28. Viime raskaus alkoi ku seurasin aamulämpöä, sitä aion nytki kokeilla.

62/79 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ikä 25 on plussaa mut ku on 2 vuotta kohta täynnä yrittämistä niin tuntuu et iällä ei oo mitään merkitystä :D ONNEKSI aloitettiin aikaisessa eikä vasta lähemmäs 40 veetä ku ei koskaan tiiä miten kauan tässä vielä menee :D kuitenkin nyt ollaan ihan ekaa kertaa yrittämällä yritetty ovistestien ja ja lämpömittareiden kanssa. Tai siis lähinnä minä oin mittaillu ja testaillu ja sit ku on ollu se hetki ni oon ilmottanu miehelle et nyt jos koskaan ; D eikä sitä haittaa. Meillä on ollu aika pitkä kausi milloin ei hommailtu mitään siis for real huhtikuusta syyskuuhun! Ehkä pari hassuu kertaa. 1. Koska olin raskaana, koko sen 12 viikkoo ei tehny mieli ku ekasta keskenmenosta aloin vuotamaan ku kerran harrastettiin seksiä ja meitä pelotti siks niin paljon vaikka sen ei pitäis vaikuttaa yhtään mitään.. ja sit oltiin tosi masentuneita koko kesän ajan ja mä olin lihonu 70 kiloseks (normisti 60kg) ja mul oli niin valas olo etten tuntenu itteeni mitenkään viehättäväksi. Sit tapahtu jotain, laihdutin, aloin syömään hyvin ja kas kummaa mieli muutti positiivisemmaks ja aloin kaatelee miestä petiä kohti useammin :) nyt siis takas pelipöydän äärellä ja tän vois laskee meidän uuden elämän yk1 :D josta on siis pakko tulla plussa! ;)

Ovis plussa oli pe-la-su.. empä tiiä mikä niistä oli se vahvin plussa mut eilen sitä ei enää ollu. Me ollaan sekstailtu ti-pe, la ei ja su iltana viel varmuuden vuoksi.

Eli nyt siis dpo 3? :D tää on niin hauskaa ku mua jännittää ihan ku ennen en olis ollu täs tilanteessa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/79 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hei hyvä toi linkki mitä laitoit syyskissa!! :D siel oli galleria raskaustesteistä.. kyl jengi flippaa ku yrittää vauvaa.. ite oon syyllistyny samaan vaikka luulen kuuluvani muuten ihan selväjärkisiin :D

Vierailija
64/79 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippahei! Mukaan ilmottaudutaan, minä 22v ja mies 24v. Yritettiin vauvaa jo viime syksynä-talvena muutaman kuukauden ajan, mutta päätettiin vielä hetkinen odottaa koska meillä oli keväällä paljo stressiä jne ja parisuhdekkin hieman rakoili.. Nyt taas tilanne on tasaantunut ja ollaan totuttauduttu ajatukseen, että meille tulisi joskus yhteinen pieni kullanmuru :)

meillä on nyt vähän hassu tilanne.. Söin zoely-merkkisiä pillereitä ja pidin välivuodon parin kk:n välein. Kuun lopulla oli ihmeellisiä tuntemuksia alamahalla, nipisteli jne, ei yhtään menkkaolo kuitenkaan. Sitten 30.pv kesken pillerilevyn alkoi vuoto, hyvin niukka ja kesti muistaakseni kolme-neljä päivää. Jätettiin pillerit samana päivänä tauolle eikä aloitettu enää uutta levyä vaan päätettiin että nyt saa vihdoin pieni tulla. Nipistelyt ym tuntemukset jatkuu edelleen samanlaisena. Lisäksi on ollut jonkunverran pahoinvointia, vuorokaudenajasta riippumatta sekä heikotusta vaikka on syönyt. Maanantaina testattiin jollain herkällä raskaustestillä hyvin haalea plussa, mutta vähän epäilyttää ton vuodon takia että voiko se olla ihan oikea. Siksipä en siis uskalla plussanneisiin vielä siirtyä, ajateltiin testata uudestaan loppu- tai alkuviikosta..

Mulla on todettu endometrioosi ja myös kilpirauhasen vajaatoiminta, jotka molemmat vaikeuttaa lapsensaantia, eikä jotenkin tahdo uskoa ton viimesyksyisen monen kk:n yrittämisen perusteella että nyt olis käynyt näin että pillerit ois pettänyt/tullut raskaaksi heti.. Kamala kilometripostaus tuli nyt, toivottavasti joku sai edes jotain selvää :D jään siis jännäilemään teidän kanssa! :)

65/79 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erilaisia kokemuksia alkuraskauden vuodoista. Mä sain kerran plussan ja sit vuosin kuitenkin, vuodon jälkeen testi oli viel himmee ja lääkärin mukaan se oli kemiallinen raskaus. viimekerralla kun olin raskaana olin mukana sellases foorumissa ja siel oli yks nainen kuka oli vuotanu verta verta, ihan siis kirkasta viikosta 4 ainakin viikolle 15 ja nyt hän on viikolla 32 :) toivottavasti sun niukat menkat tarkoitti vaan sitä että kroppa ei oo pysyny mukana hormoonien muutoksissa ja keho luulee vieläkin et kuukautisten on tultava! ;) mä jännään sun kanssa!! Nyt kun on menny jo 3 päivää viime testauksesta niin viivan pitäis olla jo vahvistunut!! :D tsemppiä

66/79 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain jo nyt vastaukset lääkäriltä. Mussa tai miehessä ei oo mitään vikaa.. 

En tiiä ollako helpottunu siitä et ollaan täysin normaaleita ja keskenmenot on vaan ollu huonoa tuuria vai pettynyt siitä et mitään ei kuitenkaan löytynyt epäilyistä huolimatta..

Noh nyt sit vaan uutta matoa koukkuun :D Ei voi olla mahdollista et se tapahtuis enää uudestaan. Niin huono tuuri ei voi olla hei :D me tosiaan huomenna ostetaan asunto, jossa on 2 makkaria. :) toinen meille ja toinen tuleva lastenhuone eli sinne pitäis saada sit jotain täydennystä :D

Nyt ku tulokset on tullu niin testailen syyskissan kaa samoihin aikoihin.. mulla on vaan noita raskaustestejä niin houkuttelevasti yöpöydän laatikossa et en tiiä jaksanko venaa :D vielä siis hetkinen.. 10 päivää!!

67/79 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana haaveilemassa ensimmäistä kertaa tosissaan. Kaksi kiertoa oltu aviomiehen kanssa ilman ehkäisyä, mutta vielä ei ole tärpännyt. Nyt tässä kierrossa aion tikuttaa oviksen. Tänään eka testipäivä ja vain haalea haamu oli näkyvissä, vaikka aika 100% varma olinkin ettei oviksen aika ole vielä. Kierto on ollut minulla hormonikierukan jälkeen hyvin epäsäännöllinen ja siksi ovulaation metsästys on haastavaa. Ehkä se tikuttamalla kuitenkin löytyy! Ehkä alan mittaamaan myös lämpöä. Jännittävää!

Mietityttää se, että johtuuko edellisistä kierroista raskautumattomuus siitä, että ei olla osuttu hommiin oviksen aikaan vai ollaanko kenties osuttukin, mutta silti ei ole tärpännyt. Olen niin kauan vauvakuumeillut ja nyt elämän tilanne on vauvan saannille otollinen. Olen 24-vuotias ja valmistun pian maisteriksi ja töitäkin on tiedossa. Nyt olisi niiiin hyvä aika<3

Monet tuntuvat olevan jo oviksen ohittaneita tässä ketjussa, mitenköhän jaksan itse odottaa siihen asti, että pääsee oikeasti testaamaan tärppäsikö :)

68/79 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille uusillekin jännäilijöille!

Emilllia, minulla on myös ollut teini-ikäisestä asti kilpirauhasen vajaatoiminta. Onko sinulla tarkempaa tietoa, kuinka paljon se vaikuttaa raskaaksi tulemisen mahdollisuuksiin? Toivottavasti plussanne on vahvistumaan päin! :)

Evela, täällä enää viikko siihen, että menkkojen pitäisi alkaa, ja sekin odotusaika tuntuu ylitsepääsemättömän pitkältä! :) Välillä sitä on superposiitivinen ja varma, että nyt tärppäsi, kun ovulaationkin sai tikutettua. Samaan aikaan sitä valmistautuu pettymykseen, ja kuvittelee sen huonon fiiliksen kun huomaa menkkojen alkaneen..

Danikris, kohta testaillaan! Hyvä, ettei mitään "vikaa" löytynyt, toisaalta joku selkeä lääkkeillä hoidettava juttu olisi myös huojentanut mieltä, ja tuonut jonkun syyn keskenmenoille. Toivotaan, että tilastolliset km:t on teidän kohdalta jo hoidettu pois päiväjärjestyksestä!

Thing onko ovulaatiota kuulunut?

Ja valaiskaa hei tietämätöntä, onko kemiallinen raskaus sama kuin tuulimunaraskaus vai ei?

69/79 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tällee ilman googlettamista tiiä hyvin mikä ihan tasantarkkaan on tuulimunaraskaus mut kemiallinen raskaus on sellanen et munasolu hedelmöittyy mut se ei kiinnity kunnolla tai ollenkaan kohtuun.. se erittää hieman vereen Hcg hormonia mutta sit kuitenkin kuukautiset alkaa paripäivää -viikon myöhässä. Tuulimuna kait on sillee et hedelmöittyy huononlaatunen munasolu ja siitä kehittyy kuitenki ruskuaispussi mut sen sisällä ei kasva alkiota ja tyyliin viikolle 7 se vaikuttaa normiraskaudelta. KAI! :D

70/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aargh mitä pöllöyksiä täytyy raskaaksi haluavan naisen pelätä! :D

Okei, niin minäkin olen käsittänyt, että tuulimunaraskaudessa munasolulla ei ole DNA:ta, on siis "tyhjä" solu, jolla ei ole mahdollisuuksia kehittyä, mutta tämä kemiallinen raskaus oli minulle uutta tietoa.

Eli nyt jos viikon päästä plussaisikin, niin se ei ole mikään tae mistään. Kiva. Typerä lisääntyminen.

71/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun vähän googlailin, niin en tiedä mistä tuon tuulimunan DNA:mattomuuden repäisin..

72/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olis ettei pelkäis mitään, ei googlettelua tai itseaiheutettua hysteriaa :D mä en osannu pelätä ekan raskauden kohdalla mitään koska ei sitä olis voinu uskoo et omalle kohdalle osuu mut sen jälkeen oon vähän pelänny. Nyt oon päättäny et ku seuraava raskaus alkaa niin laitan jonku eston googlelle. Uskon vaan lääkäriä ja uskon et kaikki menee hyvin. Luulen et stressi on ollu iso syy mun keskenmenoille :(

Siis tänään mua juili menkkamaisesti alamahassa ja mun tissit on tullu kovaks.. ihan hyviä merkkejä ilmassa ;)

73/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 päivää oviksesta kulunut :DD jännää

74/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danikris kerro kaikki alkuraskaustuntemukset, joita olet kokenut ennen plussaamista, voin sitten alkaa kuvitella niitä itselleni vaikka väkisin! Tänään oli hetken juilivinaan mahaa juurikin menkkamaisesti, toisaalta voi olla, että oli vain pissahätä, hmm.. :)

75/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä peitot heilui sunnuntaina ja ovulaatio oli ehkä ma-ti välillä.. (en tikutellut).. Nyt on alavatsassa sellaista pienenpientä vihlomista, vähän kuin ennen menkkoja. Onko tää ihan kuvitelmaa, kun niin kovasti toivoo raskautta? :D Vai onko mahdollista että vois jotain tuntemuksia jo olla? Vielä pitäisi jaksaa monen monta päivää odottaa ennen kuin raskaustestin voi tehdä...

76/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jännätään kans! Menkat on päivän myöhässä ja oon tehny kaks testiä, joiden vastaukseen ei uskalla luottaa, kun niin epäselvä plussa

77/79 |
17.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ovulaation jälkeen pitäisi tulla kuivakausi, mutta itsellä ei kyllä sellaista ole tullut? En ole ikinä ennen tutkinut limoja joten en oikein osaa niitä tulkita.. Voiko olla että tää nippailu olisikin vasta ovulaatio joka on myöhässä?

78/79 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla voi olla tärppi käynyt hei ;) just toi kuivan kauden puuttuminen mulla on kans ollu yhtenä mistä oon ennen kelannu jotain nyt tapahtuu :D

niit on myös tiheemmät vessas käyntivälit, turvonneet rinnat, tummemmat nännit, ja sit sellanen super rakastunu olo :DDD

mul tuli viimeks tasan 8 päivää ovulaatiosta tippa verta. se oli lääkärin mukaan kiinnittymisvuotoa.

79/79 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosliini!! Heikko plussakin on plussa.  :)