Heinäkuun vauvat 2015
Hei!
Tiedän, että heinävauvasta haaveilu on vielä ihan alkutekijöissään, mutta jos tästä kierosta nyt tärppäisi, niin vauva tupsahtaisi maailmaan heinäkuun alussa. Muita keskikesän vauvasta haaveilevia? :)
Yk 4
Kp 16/29. (eli ovulaatio on ollut tod. näk. eilen, perjantaina sain ovisplussan kun tikutin..) Melko alussa siis mennään, jos mennään! :)
Kommentit (79)
Moikka!
Kp 34/30 menossa, testi aamulla negatiivinen. :/ Koko ajan on ihme nippailua vatsassa/menkkamaisia oireita ja aina kun tunnen että no niin hanat aukeaa niin eih! La-su aikaan tuli paperiin pyyhittäessä hyvin hennon ruskeaa "vuotoa" hyyyyvin vähän, muuten ei mitään. Eilen illalla nostellessani muutamaa painavaa laatikkoa alavatsassa tuntui jotain repäisevää kipua vasemmalla puolella, mutta se meni levossa ohi. Menkkoja tai plussaa odottelen...Jos ei kumpaakaan tule hyvin pian niin lääkäriä kohti suuntaan... :(
Täällä kp 35/28 ja tänään taas testattu nega. Menkkamaiset kipuilut jatkuu yhä, ja tää tällanen menkkojen myöhästely ei oo mun lähes kellontarkoille menkoille yhtään normaalia.. Lähdetään ylihuomenna ulkomaille ja palaillaan vasta kuun lopussa, joten jos ei menkat ala tai testi näytä suomeen palattua plussaa, täytyy suunnata lääkäriin.. We'll see..:) plussaonnea kaikille, mä palailen langoille kolmen viikon päästä. Toivottavasti nähdään kaikkien kanssa plussanneiden ketjussa! :)
Onnea kaikille plussanneille! :)
Täällä kp 18/28? ja tänään ollut tuskaa olla jaloillaan. Alavatsassa voimakas paineen tunne ja välillä ilmenee ihme nippailuja ja vihlontaa. Sukkapuikkokipujakin esiintyi kerran. Huomiselle aamulle suunnittelin testin tekemistä, mutta oon varautunut negaan kun muita oireita ei ole :(
Hei ja onnea kaikille jo plussanneille. :) Ekaa kertaa kirjottelen täälä, jännittää!
Itselläni menossa kp 21/28?, yk . Kovasti, kovasti miehen kanssa luonnollisesti toivotaan, että heti olis tärpänny, mutta luulisin että vähän myöhään oltiin liikkeellä. Tuskin osu. Mutta NIIN valtava vauvakuume ollu jo pitkään, että pakko vähän pitää toivoa vielä yllä. :)
Ens viikolla pitäs varmaan kk:tisten alkaa, jos niikseen tulee.
Me jo miehen kans on alettu katteleen lastenvaunuja yms., että vähän ollaan täpinöissään vielä (vai jo?). :D Joku vois vähän yrittää palauttaa maan pinnalle meitä ;)
VIHDOIN!! Kahden ja puolen vuoden tuloksettoman yrittämisen jälkeen plussasin tänään kolmen testin voimin! Laskettu aika olisi 15.7 <3 Jollain lailla en tosin ole vielä ymmärtänyt asiaa, en oikein osaa iloita vielä kun kaikki on niin alussa...
Täällä olisi yksi kuumeilija lisää. Pikkukakkosta aloimme nyt tosissaan yrittää kun lopetin imettämisen pari viikkoa sitten. Tai no esikoiseni päätti vierottaa ittensä aivan liian aikaisin 7kk iässä. Nyt on kp 11 ja kierrosta ei ole minkäänlaista hajua... Kahdet menkat on tullu imetyksen aikana. toinen kierto kesti 27 päivää ja toinen 45 päivää. Tosin siinä pidemmässä kierrossa tuli herkissä testeissä 5 plussaa ja normitestit näytti negaa... En tiedä oliko sitten kemiallinen raskaus vai mikä mättäsi. Katoin laskurista että jos tästä kierrosta tärppäis ni la ois 2.8. mutta en löytänyt elokuista pinoa niin liityn tänne joukkoonne kuumeilemaan. Ikää mulla tosiaan 25v ja mies on 29v.
Turhauttaa niin! Olot on olleet viimeiset kolme päivää aika kamalat. Alavatsa vinoilee oikeen kunnolla ja eilen sohvalta noustessa rinnoissa tuntui suht voimakasta kipua. Testi aamulla kuitenkin nega. Kp 20/28?
Mulla lähtee järki ja stressaan entistä enemmän..edelleen testi nega! Mitä mun kropassa tapahtuu... :( Nännit on ihan kosketusarat ja väsymys on kova joo, mutta testit kun nyt näyttävät negaa niiiiiin gynen sanoin: "Jos et tiedä olevasi raskaana niin ET OLE!" :( Olen miettinyt myös kiertoani moneen kertaan ja epäilen että ovulaatio tapahtuikin myöhemmin oireistani päätellen eli kierron puolivälissä ovis ei "onnistunut" ja ovis tapahtui myöhemmin...Silti päiviä alkaa olla jo monta menkkojen jäännistä että enpä enään tiedä...
Jännittä, pelottaa, ihan kuin odottais ensimäistään <3 Meille siis tulossa iltatähti <3 Itse olen jo 36 vuotias ja vanhemmat lapset 14 ja 9 vuotiaita eli ihan kuin olisi tässä hommassa ensikertaa :) Tuleva isäkään ei viellä tiedä asiasta, koska ajattelin säästää yllätyksen isänpäivään :) Sormet ja varpaat ristiin, että kaikki menee hyvän ja saamme ensi heinäkuussa nauttia vauvantuoksuisesta arjesta <3
Se olisi kp 25/28? Ja tänä aamuna Predictor early -testi näytti tältä:
Tänä on 28/26 menossa. Menkkoja ei näy. Eilen tein testin ja se oli puhdas nega. Tosin täs on vkl oltu vatsataudis, joten se voi sekoittaa myös menkkojen alkua. Mitään tuntemuksia ei oo, että ois tärpänny.
Minä täällä taas... :D Edelleen negaillaan....
Rintoja aristaa (edelleen), lämpö on koholla (edelleen), vatsassa aina hetkittäin menkkakipuja (edelleen) ja väsyttää (edelleen ja perkuleesti)...huoooooohhhhhh.....Haluaisin jo selvyyttä itselleni. Jopa menkkojen alkaminen toisi minulle helpotuksen, epätietoisuus on kamalinta.
En siis ole sellaisella asenteella liikkeellä että kaikki mulle nyt, vaan lapsi saa tulla jos tulee, toiset vaan saattaavat plussailla jo monta päivää ennen menkkojen alkamista ja mulla vaan testit negailevat menkkojen ollessa jo viikon myöhässä. Odottelua vielä... :/ Onko jollain kokemusta, koska kannattaa mennä lekuriin? Kierto on ollut suht koht säännöllinen ennen.
Mä perustin jo elokuisen ketjun jos joku täältä mun kanssa sinne vielä siirtyisi. Tietty toivotaan että kaikki plussaavat ja jään sinne yksinäni. ;)
[quote author="Keijupöly87" time="10.11.2014 klo 13:47"]En siis ole sellaisella asenteella liikkeellä että kaikki mulle nyt, vaan lapsi saa tulla jos tulee, toiset vaan saattaavat plussailla jo monta päivää ennen menkkojen alkamista ja mulla vaan testit negailevat menkkojen ollessa jo viikon myöhässä. Odottelua vielä... :/ Onko jollain kokemusta, koska kannattaa mennä lekuriin? Kierto on ollut suht koht säännöllinen ennen.
[/quote]
Mä pohdin ihan samaa, kauan odottaa. Mulla on nyt kolme päivää myöhäs ja testit näyttää negaa. Oon malttamaton ja testaan joka päivä. Tää epävarmuus on ikävintä. Mulla on koko aika jäätävä nälkä, söisin mitä vaan koko ajan; mut nälkä ei katoo.
Malttamattomana tein myös tänään apteekin oman testin ja siihen tuli testiajan puitteissa hyyyyvin haaalea viivan tapainen kohta, mutta haamuksi sitä ei voi laskea hyvällä tahdollakaan...ei se minun mielestäni ole plussan arvoinen jos joutuu kovin kääntelemään eri valoissa nähdäkseen viivan, mieluummin ottaisin sen selkeän haamun/plussan. ;)
En vaan myöskään ymmärrä että miten nämä oireet sitten liittyvät mihinkään jos/kun ei raskaanakaan ole. Minulla on myös ed. viestiini lisäten kova ruokahalu, vatsa kurnii hyvinkin äänekkäästi vaikken "tunne" olevani nälkäinen (ruokahaluttomuus, mutta ruoka maistuu :D), sitten kun syön kunnolla niin avot se on 2 h ja taas nälkä! Väsymys ei hellitä ja flunssa kiusaa. Myös alavatsan nippailut ovat jatkuneet ja alavatsa on "kova".
Hellou. Täällä myös plussa tänään ja haamujen haamu pari päivää sitten. Eli toiveissa olisi että heinäkuussa olisi vauva kainalossa. Yk 10 oli kun tärppäs. Lopetin stressaamisen ja miettimisen koska oli lähete jo saatu tutkimuksiin nii kait se sitte autto :) Kolmas lapsi mulle ja eka yhteinen nykysen ukkelin kanssa :)
Hei kaikille! Täälläkin on yksi tänään plussannut! Toivottavasti kaikki menee hyvin! Meillä yrityksiä oli kaksi. Tämä olis kolmas lapsi meille, pojat 4vuotta ja 11kk ikäiset nyt.
Vieläki näytti negaa, eikä vieläkään näy menkkoi. Turhautunut, ny en testaa kyl ennen vkl, muuten menee järki ku joka päivä vaa negaa näyttää.
KP 32/26 menossa, eikä vieläkään näy menkkoi. Ärsyttää, mut testit silti näyttää negaa. Tai tein mä eilen sittenkin sen kuuluisan roskis haamun, vaikkei mun pitäny testaa. :D Ei malta olla testaamatta, kun niin toivo lasta, mut ei vaa testit sitä näytä. Täältä tais kaikki siirtyy muut jo elokuisiin, yksin juttelen.
Onnea vielä kaikille plussanneille täältäkin! Toivottavasti tavataan mahdollisimman monen kanssa LA heinäkuussa -ketjussa. Mukavaa pyhäinpäivää ja viikonloppua!