Heinäkuun vauvat 2015
Hei!
Tiedän, että heinävauvasta haaveilu on vielä ihan alkutekijöissään, mutta jos tästä kierosta nyt tärppäisi, niin vauva tupsahtaisi maailmaan heinäkuun alussa. Muita keskikesän vauvasta haaveilevia? :)
Yk 4
Kp 16/29. (eli ovulaatio on ollut tod. näk. eilen, perjantaina sain ovisplussan kun tikutin..) Melko alussa siis mennään, jos mennään! :)
Kommentit (79)
Kyllä mä tuon plussaksi katsoisin. Varovaisesti kuiskailen onnea! ;)
Itse täällä edelleen negailen, toivo on hiipunut plussasta. Pitäisi hakea testi vielä ja kokeilla huomenna tai ensi viikolla (kun en enää odota täysillä että odotan :D ). Sitten varailen aikaa gynelle. Kai se onni potkaisee minuakin vielä, kun pääsisi vain uuteen kiertoon.... :/
Kiitos! Tänään aamulla digitesti näytti "raskaana 1-2", eli varovaisin toivein, että kaikki menee hyvin :)
Tein sitten eilen iltapäivällä testin (apteekin) ja tuli plussa, tänä aamuna myös hieman vahvempi plussa, MUTTA aloin eilen myöhään illalla vuotaa verta (ei sitä paljoa ole tullut, mutta tulee kumminkin)...Nyt on nuppi sekaisin, ei tiedä mitä ajatella ja mitä pitäisi tehdä... :(
Jos tätä joku seurasi niin tulin kertomaan, että keskenmeno! :-(
Heipähei ja terkkuja yövuorosta...
Mä uskaltauduin tekemään uuden testin vihdoin tänäaamuna ja ihan puhdasta negaa näytti. Jos tässä raskaana oltais niin oishan se plussa jo tummentunut. Eli ei muuta ku odottelemaan menkkoja alkavaksi.. :)
Joku kyseli, osaanko kertoa että miten kilpirauhasen vajaatoiminta vaikuttaa raskautumiseen, mutta valitettavasti en osaa vastata :D viimesyksynä kun vauvaa yritettiin ja palstailin jonkunverran niin luin useampien henkilöiden maininneen, että jotain vaikutusta sillä on ja jotkut oli saanut apua kun yritysvaiheessa oli lääkityksen määrää hieman nostettu. Kannattaa siis kysellä omalta lääkäriltä! :)
Mä tuun kertoilemaan kuulumisia sitten kun jotain tapahtuu..:D Plussaonnea kaikille!
Hihii, siis kierrosta, ei kierosta tärppäisi, ei se mies nyt niin kiero henkilö ole..
Täällä yksi heinävauvasta haaveileva :) oviksen pitäisi tulla huomenna tai ti.. Äsken harrasteltiin ensimmäistä kertaa ilman ehkäisyä. Jännää :)
Jännäillään täällä sitten yhdessä! Nyt juon punaviiniä, ihana tekosyy, kun olen lukenut, että se edistää kohdun verenkiertoa ja auttaa mahdollisesti hedelmöitynyttä munasolua kiinnittymään.. :)
Kauanko teilla on ollut yritys päällä?
Ja luetunymmärtäminen toimii, ilmeisesti siis ensimmäinen yrityskierto? :)
Joo tänään aloitettiin yritys :) Mulla on opiskelut kesken (valmistun vuoden lopussa) ja vähän jännittää, että miten opiskelu sujuu jos tulee pahaa pahoinvointia. En kuitenkaan jaksanut enää odottaa, kun ei voi ikinä tietää kauan tässä joutuu yrittämään..
Minkä ikäinen olet? Itse olen 26 :)
Täällä ois yks. Ens viikol pitäis alkaa menkat, mut jos seuraavas kierros tärppäis, ni se ois heinäkuun lopulla laskettuaika.
kesävauva olis meilläkin kovasti toiveissa! nyt kp11/29-41 menossa ja lääkityksellä on koitettu kiertoja säännöllistää. olen 25v ja meille oisi esikoinen tulossa. :)
Moi! Mä oon 25 ja tuun mukaan jännäilemään. Meillä takana yritystä 1v ja 10 kk. Kemiallinen raskaus 04/2013, keskeytynyt keskenmeno 08/2013 rv9, sponttaani keskenmeno 11/2013 rv 6 ja keskeytynyt keskenmeno 05/2014 rv 12. Nyt ollaan yritetty pikkutauon jälkeen uudestaan ja todennäkösesti saan verenohennuslääkityksen kun raskaudun seuraavan kerran koska tästä viimesimmästä sikiö lähetettiin patologille jossa nähtiin veritulppia istukassa ja sit mun verta on sen jälkeen tutkittu ja on löytynyt ehkä selitys tuolle kaikelle kauhealle mitä oon saanut kokea. Mulla menossa kp 17/30 ja aion testata 22.10 aamulla ekan kerran, sillon dpo 11. Silloin iltapäivällä lääkäri soittaa mulle viimesimpien verikokeiden tuloksia ja kertoo jatkosta ja olishan se kiva, et olis myös kivaa kerrottavaa lääkärille. Sit jos/kun (haha mä yritän ajatella positiivisesti) oon raskaana niin laskettuaika olis 4.7 :D
Syyskissa, meil on samat kierron vaiheet menossa :D
Kiva, että meitä on täällä jo useampi! On sitten joku paikka, missä saada vertaistukea ja jutteluseuraa, jos kävisikin niin onnellisesti, että tärppäisi!
Delfin81 onko teillä esikoinen vai kuinka mones haaveissa? Täällä taitaa ainakin muilla olla ensimmäinen lapsi haaveissa..
Thing teillä alkaa kohta olla pupusteluajat kohdalla.. ;)
Heinähaave15 itse olen juuri täyttänyt 29, ja tosiaan sama tilanne siinä mielessä kuin sinulla, ei vaan jaksanut enää odotella ja lykätä, vaikkei elämäntilanne ihan vakiintunut (työpaikan suhteen) olekaan. Jotenkin mielessä aina ollut, että olisi kiva saada esikoinen, ennen kuin täyttää 30.. 3 yrityskertaa takana, jollei tästä tai seuraavasta kierrosta tärppää, niin sitten pitää tyytyä kohtaloon ja synnyttää ensimmäinen lapsi kolmikymppisenä, HUI! :)
Danikris kiertosiskoni, testaillaan ja jännätään yhdessä! :) Itse ajattelin sinnitellä sinne perjantaille asti (dpo 14), silloin pitäisi itselläni menkkojen alkaa. Jos yöllä ei ole alkanut, ni pe-aamulla sitten testiä. Keskiviikko on vielä kuitenkin sen verran ajoissa, että en uskalla jännätä ja pettyä, jos ei mitään vielä näkyisikään. Hui, alkoi jännittää jo nyt!
Teillä on mahtunut paljon surua ja murhetta lyhyeen aikaan. :( Varmaan käsittämättömän kurjaa mennä tuollaista toiveikkuuden ja pettymysten vuoristorataa. Laiha kliseinen lohtu, että olet kuitenkin vasta 25v, etkä esimerkiksi 35v, aika on hiukan armollisempi näin. Maallikon korvaan kuulostaa myös siltä, että ainakaan teillä ei ole ongelmaa tuon raskaaksi tulemisen kanssa, peukut ja varpaat pystyssä, että nuo murheet saataisiin pois päiväjärjestyksestä verenohennuslääkkeen avulla..
Mukavaa alkuviikkoa kaikille toivottelee Syyskissa
P.S. tää on ollu itelle hyvä apuri siihen, millon oon uskaltanu alkaa testailla. :)
http://www.countdowntopregnancy.com/tools/pregnancy_test_calculator.php
On tää jännää kun kokoajan pyörii mielessä miten tällä ensimmäisellä yrityskerralla käy.. Miten te muut olette ajoittaneet yhdynnät ja onko niitä ollut useampia "oikeaan aikaan".. Me asutaan tää syksy arkisin miehen kanssa eri paikkakunnilla, joten harrasteltiin nyt sunnuntaina (ovulaation pitäisi olla tänään tai huomenna).. Eli täytyy vain toivoa että tuo yksi kerta riittäisi. En ole tikuttanut ovista joten ei varmaa tietoa onko se nyt vai ei..
Tarkkailetteko te muut ovislimoja?
Syyskissa, toista haaveillaan. Esikoinen syntyi viime maaliskuussa ja hän tärppäs 8:lla yritys kerralla. Miehellä on vain toinen kives ja tämän vuoksi se on vähän hakuammuntaa milloin osuu ja uppoo.
Outoo mä olin kyl kirjoittavinaan tuosta ovis limastaki, mut ny se on hävinny. Vastaan siihen ny sit uudelleen.
Varovaisesti imoittaudun mukaan. Tänään sain tällaisen testituloksen, onko teistä plussa? Meillä vasta yk1, joten ei hajuakaa kierrosta eikä varmuutta ovulaatiosta. Viiva testissä on kuitenkin niin hailura, että uskoisin, että nyt on vasta dpo12... Laskettuaika laskurin mukaan 26.7.15 :)