Koronan takia syöpää ei ehditä hoitaa julkisella puolella
Kiitos Krista Kiuru kun olet keskittynyt itsepäisesti ja typerästi pelkkään koronaan. Lasku muiden sairauksien hoitamatta jättämisestä tulee pian ilmi. Puhumattakaan inhimillisestä kärsimyksestä kun ihmisillä syöpä levinnyt elimistössä. Lukekaa tämän päivän IL
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisellä päätöksellä voisimme lopettaa koronahulluuden vaikka nyt heti. Lopettakaa rättien käyttö, älkää käykö testeissä, älkää ottako piikkejä. Eläkää normaalisti, jos kaikki äänestävät jaloillaan eivät päättäjät voi psykooseissaan mitään.
Tai mitä jos viimeiset 20-30 % tekisi samoin kuin muut ovat jo tehneet? Ottavat rokotteet, käyttävät maskia, eivät elä kuin pellossa ja noudattavat turvaohjeita?
Eihän se olisi yhtään kivaa. Höh. Mieluummin länkytän vauvalla aamusta iltaan ja tunnen itseni tärkeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisellä päätöksellä voisimme lopettaa koronahulluuden vaikka nyt heti. Lopettakaa rättien käyttö, älkää käykö testeissä, älkää ottako piikkejä. Eläkää normaalisti, jos kaikki äänestävät jaloillaan eivät päättäjät voi psykooseissaan mitään.
Olen syöpää sairastava.Käytin maskeja,ennenkuin niistä tuli hysteriailmiö koronan myötä. Käytin maslkia vain julkisilla mennessäni lääkäriin suojatakseni flunssakautena tapaamiani hoitajia ja lääkäreitä.
Korona tuli,käytin hetken maskia. En ole käyttänyt maskia tämän vuoden puolella lainkaan,enkä ole tullut sairaammaksi. Pahoja katseita saan kaupassa,mutta mitäpä siitä. Jos ei ole flunssaa,en käytä maskia. Maskihan suojaa terveitä henkilöitä saamasta yskimisen ym.kautta tartuntaa.Joten,miksi jos olet terve,käytät maskia?Varsinkaan raikkaassa metsässä lenkkeillessä,keihkot tarvitsevat happea! Maski vaikeuttaa ptkällä tähtäimellä keuhkojen hapen saantia,näin minulle tapahtui käyttäessäni maskia vuosia. Kesti aikansa opetteleminen hengittää käyttäen koko keuhkojen alaa,maskin käyttö opetti keuhkot hengittämään pinnallisesti. Miettikää,miten keuhkonne toimivat ja koittakaa mennä metsään vetelemään kunnolla,rauhallisesti happea.
Tämä oli kyllä hieno tarina! Syöpäpotilas, joka lopetti maskin käytön kun niistä tuli muotia!
Noin 80+% tulee saamaan koronan olipa rokotusta tai ei. Eli tartunnat kyllä raketoivat joka tapauksessa, vai luuletko oikeasti että se 10-20% rokottamattomien osa on vastuussa kaikista tartunnoista?
Huhuu, ne omat aivot nyt. Se vika on siinä että seurataan edelleen tartuntamääriä sairaanhoidon tarpeen sijasta.
Kulttuuri ja ravintola-alan syy, tai tarkemmin sanoen alkoholiin liittyvät tapahtumat ja menot. Siksi tartuntoja niin paljon.
Alkoholin anniskelu kiellettävä kulttuuri ja ravintola-alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mites sitten korona+syöpä combo? Helpompi hoitaa kasvain pois, kun korona tuhonnut potilaan ensin?
Mites ajattelit koronan välttää kun sen saa melkein jokainen kuitenkin (80+%)?
Et ole kuullut rokotuksista?
Pakkohan koronaan oli suhtautua sen vaatimalla vakavuudella, se on nähty muista maista miten käy jos ei oteta tosissaan.
Ah, haistanko tuoreen salaliiton, ahhh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syöpää sairastava.Käytin maskeja,ennenkuin niistä tuli hysteriailmiö koronan myötä. Käytin maslkia vain julkisilla mennessäni lääkäriin suojatakseni flunssakautena tapaamiani hoitajia ja lääkäreitä.
Korona tuli,käytin hetken maskia. En ole käyttänyt maskia tämän vuoden puolella lainkaan,enkä ole tullut sairaammaksi. Pahoja katseita saan kaupassa,mutta mitäpä siitä. Jos ei ole flunssaa,en käytä maskia. Maskihan suojaa terveitä henkilöitä saamasta yskimisen ym.kautta tartuntaa.Joten,miksi jos olet terve,käytät maskia?Varsinkaan raikkaassa metsässä lenkkeillessä,keihkot tarvitsevat happea! Maski vaikeuttaa ptkällä tähtäimellä keuhkojen hapen saantia,näin minulle tapahtui käyttäessäni maskia vuosia. Kesti aikansa opetteleminen hengittää käyttäen koko keuhkojen alaa,maskin käyttö opetti keuhkot hengittämään pinnallisesti. Miettikää,miten keuhkonne toimivat ja koittakaa mennä metsään vetelemään kunnolla,rauhallisesti happea.
Tämä oli kyllä hieno tarina! Syöpäpotilas, joka lopetti maskin käytön kun niistä tuli muotia!
Jonkinlainen Pulitzer pitäisi kirjoittajalle myöntää. Käytti maskia ainoastaan mennessään julkisilla lääkäriin, ja silti vuosikausien maskin käyttö sai unohtamaan hengitystaidonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mites sitten korona+syöpä combo? Helpompi hoitaa kasvain pois, kun korona tuhonnut potilaan ensin?
Mites ajattelit koronan välttää kun sen saa melkein jokainen kuitenkin (80+%)?
Et ole kuullut rokotuksista?
Niin..? Tässä kun eivät ihmiset mainitse että puhutaanko vakavasti sairastumisesta (rokote estää), vaiko vain tartunnasta (tartunnan saavat niin rokotetut kuin rokottamattomatkin).
Mulla on kaksi tuttua, joilta on diagnosoitu syöpä nyt viimeisen vuoden aikana. Ihan hyvin ovat päässeet tutkimuksiin ja hoitoon.
Ennemminkin luulen, että ihmiset itse välttelevät tutkimuksiin hakeutumista ja seulontoja tällaisena aikana ja siksi diagnoosit viivästyvät.
Oman äitini syöpää on hoidettu ihan sovitun aikataulun mukaisesti. Ei ole ollut mitään ongelmaa eikä viivästystä!
Äitini vihaa koronasta välinpitämättömiä ja maskittomia. Te olette KAIKKEIN pahiten vaikuttaneet hänen jaksamiseensa tänä aikana. Teidän vuoksi hän on joutunut pelkäämään ja sulkeutumaan kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
hmm.. täällä rokotekriittiset valittaa että epidemia jatkuu ja vie muiden tautien hoidosta resursseja, miksiköhän... ei peiliin katsominen auttaisi ?
Sairaalassa ei ole ketään. Se resurssien katoaminen johtuu ihan muusta (jäljitys/testaus).
Vierailija kirjoitti:
Oman äitini syöpää on hoidettu ihan sovitun aikataulun mukaisesti. Ei ole ollut mitään ongelmaa eikä viivästystä!
Äitini vihaa koronasta välinpitämättömiä ja maskittomia. Te olette KAIKKEIN pahiten vaikuttaneet hänen jaksamiseensa tänä aikana. Teidän vuoksi hän on joutunut pelkäämään ja sulkeutumaan kotiinsa.
Tämä! Syöpäsairaan läheisenä sama kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Onko piikki tulossa pakolliseksi terveydenhuollossa työskenteleville maaliskuussa? Moni ei sitä halua ottaa, hoitajia irtisanoutuu siis paljon ensi vuonna.
Järkyttävää n*tsismia Kreikassa:
Kreikassa tuli rokotepakko hoitotyöntekijöille, ja ne jotka eivät ole suostuneet ottamaan rokotetta, on potkaistu ulos. Lähes 6000 työntekijää, ja jopa 10000 työntekijää menettää työnsä ja tulonsa.
Healthcare Crisis Looms As 6,000 Hospital Workers Suspended For Not Getting Jabbed
https://www.redvoicemedia.com/2021/09/healthcare-crisis-looms-as-6000-ho...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hmm.. täällä rokotekriittiset valittaa että epidemia jatkuu ja vie muiden tautien hoidosta resursseja, miksiköhän... ei peiliin katsominen auttaisi ?
Sairaalassa ei ole ketään. Se resurssien katoaminen johtuu ihan muusta (jäljitys/testaus).
Taas sinä etelän pelle! Lopeta tuo jankutus. Esimerkiksi Kajaanin sairaalassa on nelinumeroiset hoitojonot, joita puretaan ylitöinä. Sinne ei kaivata yhtään koronapotilasta joka itse sairastuttaa itsensä omaa nokkeluuttaan.
Kiuru on kiva lintu ja arvostelun yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Syöpäsairaan läheisenä sama kokemus.
Miksihän tässä on sairaanhoitopiirit varoitelleet sitten kapasiteetin loppumisesta moneen otteeseen jos ongelmaa ei ole? Voin kyllä kertoa senkin. Kapasiteetin loppuminen johtuu koronajäljityksen ja testauksen viemästä ajasta. Eli ongelma ei ole sairaanhoidollinen vaan poliittinen.
Vierailija kirjoitti:
Noin 80+% tulee saamaan koronan olipa rokotusta tai ei. Eli tartunnat kyllä raketoivat joka tapauksessa, vai luuletko oikeasti että se 10-20% rokottamattomien osa on vastuussa kaikista tartunnoista?
Huhuu, ne omat aivot nyt. Se vika on siinä että seurataan edelleen tartuntamääriä sairaanhoidon tarpeen sijasta.
En ole rokotekriittinen, mutta olen myös sitä mieltä, että tapahtumat voisi vapauttaa ja yhteiskunnan avata. Nyt olisi se hetki, kun useimmilla on rokotus. Riskiryhmät kuten 87-vuotias äitini, kyllä jatkavat suojaamistaan joka tapauksessa. (Itse olen ottanut molemmat rokotteet.) Terveyshenkilökunnalle FPP-3 maskit ja REILU palkankorotus, etenkin hoitajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sinä etelän pelle! Lopeta tuo jankutus. Esimerkiksi Kajaanin sairaalassa on nelinumeroiset hoitojonot, joita puretaan ylitöinä. Sinne ei kaivata yhtään koronapotilasta joka itse sairastuttaa itsensä omaa nokkeluuttaan.
Hoitojonot tosiaan, mutta ei yhtään koronapotilasta.