Koronan takia syöpää ei ehditä hoitaa julkisella puolella
Kiitos Krista Kiuru kun olet keskittynyt itsepäisesti ja typerästi pelkkään koronaan. Lasku muiden sairauksien hoitamatta jättämisestä tulee pian ilmi. Puhumattakaan inhimillisestä kärsimyksestä kun ihmisillä syöpä levinnyt elimistössä. Lukekaa tämän päivän IL
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Olen ihan helv vihainen Kiurun tyhmyydestä. Syöpälääkärit ovat olleet huolestuneita kun ihmiset eivät pääse koronan takia hoitoon. Kaikki paukut laitettu koronaan. Politiikkaa.
Eikös syynä ollut lähinnä raha ja hoitajien puute, eikä pelkkä korona? Ihan samalla lailla ruuhkaa on joka puolella, niin hammashuollossa kuin mielenterveyspalveluissakin. Kattavasti pitäisi löytää resursseja ihan kaikkien hoitamiseen, eikä arvottaa ketään sairautensa perusteella.
Olen itse syöpäsairas ja kaikki hoidot, tutkimukset ja leikkaukset toteutuneet ihan aikataulussaan vuodesta 2020 lähtien. Parhaillaan nytkin sairaalassa ja kiitollinen kaikesta saamastani hyvästä hoidosta, joiden ansiosta tässä ollaan elossa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Koronajäljitys/testaus sen kapasiteetin on vienyt tämän vuoden ajan. Eli vielä sairaampaa meno kuin voisi kuvitella.
Muutama koronajäljityksessä oleva sanonut koko touhun olevan turhaakin turhempaa. Poliittista teatteria.
Syöpähoidot ja korona ei liity toisiinsa mitenkään. Yksikään onkologian polin tai osaston henkilökunta tuskin on koronatöissä.
Jäljityksen voisi lopettaa, se on täysi vitsi. Koronavilkku on vielä isompi vitsi. Oliko se nyt puolet tapauksista, joita ei edes pystytä jäljittämään. Itselläni iPhone S6, johon vilkkua ei edes saa. Vitsi kuten tämä hallituskin.
Äidilläni todettiin syöpä kesäkuussa ja hoidoissa on käynyt siitä saakka. Ihme propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Yhteisellä päätöksellä voisimme lopettaa koronahulluuden vaikka nyt heti. Lopettakaa rättien käyttö, älkää käykö testeissä, älkää ottako piikkejä. Eläkää normaalisti, jos kaikki äänestävät jaloillaan eivät päättäjät voi psykooseissaan mitään.
Avaatko hieman tuota logiikkaasi, kuinka syöpäpotilaat tuon toiminnan seurauksena pääsevät hoitoon?
Mä oon ihan pihalla aiheesta ja itselläni herää kysymys, että milloin Kiuru on asettanut tämän jonkin strategian?
Äitini, kun sai hyvin hoitoa viime vuonna syöpäänsä ja nyt on tervehtynyt siitä syövästä.
Vierailija kirjoitti:
Äidilläni todettiin syöpä kesäkuussa ja hoidoissa on käynyt siitä saakka. Ihme propagandaa.
Katso kokonaiskuvaa, vaikka sinun äitisi saa hoitoa moni muu jää ilman, ehkä jopa tuhannet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia kuvia koronasta emme ole tottuneet Suomessa näkemään – New York Timesin kuvajournalisti: maailmalla kärsimystä ei peitellä
Netissä paljon samanlaisia lavastettuja kuvia/videoita joissa terveet potilaat menevät sairaalasänkyyn esittämään kuolemansairasta koronapotilasta. Kaikki on lavastettua teatteria hyvät ihmiset.
Kun olet noin nokkela, niin kuinka voit olla varma että syöpäpotilaat ovat oikeasti sairaita?
Mua puri trollikärpänen, mut mitä siitä suremaan,
jo aikaa sitten lääkkeen löysin siihen puremaan.
Kera youtube-videoiden ja muiden 💩-lähteiden, on hyvä olo ollut mulla siitä lähtien.
Siis spämmäämään, spämmäämään, joka aamu sännätään, ja kun päivä on ohi, niin lisää spämmätään!
Tahdon kierii foliossa aina, sekä maanantaina, tiistaina, keskiviikkona ja torstaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteisellä päätöksellä voisimme lopettaa koronahulluuden vaikka nyt heti. Lopettakaa rättien käyttö, älkää käykö testeissä, älkää ottako piikkejä. Eläkää normaalisti, jos kaikki äänestävät jaloillaan eivät päättäjät voi psykooseissaan mitään.
Avaatko hieman tuota logiikkaasi, kuinka syöpäpotilaat tuon toiminnan seurauksena pääsevät hoitoon?
Resurssit siirtyvät pois koronasta oikeasti vakavempien tautien hoitoon. Poliittinen teatteri loppuu. Pelkästään pcr testeihin on varattu yli miljardi euroa tänä vuonna.
Jos porukka jumittaa kämpillä ja potee oireitaan itsekseen koronakontaminaation pelossa, niin siihen ei kukaan voi mitään paitsi asianosainen itse.
Niin. Mites sitten korona+syöpä combo? Helpompi hoitaa kasvain pois, kun korona tuhonnut potilaan ensin?
Vierailija kirjoitti:
Olen syöpää sairastava.Käytin maskeja,ennenkuin niistä tuli hysteriailmiö koronan myötä. Käytin maslkia vain julkisilla mennessäni lääkäriin suojatakseni flunssakautena tapaamiani hoitajia ja lääkäreitä.
Korona tuli,käytin hetken maskia. En ole käyttänyt maskia tämän vuoden puolella lainkaan,enkä ole tullut sairaammaksi. Pahoja katseita saan kaupassa,mutta mitäpä siitä. Jos ei ole flunssaa,en käytä maskia. Maskihan suojaa terveitä henkilöitä saamasta yskimisen ym.kautta tartuntaa.Joten,miksi jos olet terve,käytät maskia?Varsinkaan raikkaassa metsässä lenkkeillessä,keihkot tarvitsevat happea! Maski vaikeuttaa ptkällä tähtäimellä keuhkojen hapen saantia,näin minulle tapahtui käyttäessäni maskia vuosia. Kesti aikansa opetteleminen hengittää käyttäen koko keuhkojen alaa,maskin käyttö opetti keuhkot hengittämään pinnallisesti. Miettikää,miten keuhkonne toimivat ja koittakaa mennä metsään vetelemään kunnolla,rauhallisesti happea.
Vierailija kirjoitti:
Tai mitä jos viimeiset 20-30 % tekisi samoin kuin muut ovat jo tehneet? Ottavat rokotteet, käyttävät maskia, eivät elä kuin pellossa ja noudattavat turvaohjeita?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mites sitten korona+syöpä combo? Helpompi hoitaa kasvain pois, kun korona tuhonnut potilaan ensin?
Mites ajattelit koronan välttää kun sen saa melkein jokainen kuitenkin (80+%)?
Koronan hoitamattomuus olisi aiheuttanut vielä suurempaa katastrofia. Tämän aloittaja tietenkin tahallaan unohtaa.
Minulla on vakava, joskin syöpää lievempi sairaus. Vaikuttaa kuitenkin merkittävästi jäljellä olevaan elinaikaan. Koronan alkuaikana meni vuosi lääkäriä tapaamatta. Viime aikoinakin on ollut supistetut palvelut.
Olen silti sitä mieltä, että poliitikot ja hallinto eli tässä tapauksessa terveydenhoito on toiminut oikein. Minun sairauteni ei ole tarttuva. Ei voi syntyä mitään eksponentiaalista tilannetta.
Korona on vakava tartuntatauti. Se piti taltuttaa jollain lailla. Muuten ruumiita olisi tullut ja tulisi edelleen vielä enemmän kuin Ruotsissa. Varmasti löytyy näitä tilastonikkareita jälkeen päin, jotka sanovat että väärin sammutettu. Nyt vaikuttaa kuitenkin siltä, että selvittiin ihan kohtuullisesti niin koronan kuin muidenkin sairauksien osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Resurssit siirtyvät pois koronasta oikeasti vakavempien tautien hoitoon. Poliittinen teatteri loppuu. Pelkästään pcr testeihin on varattu yli miljardi euroa tänä vuonna.
Entäpä jos ne resurssit sairastuvat koronaan?
Netissä paljon samanlaisia lavastettuja kuvia/videoita joissa terveet potilaat menevät sairaalasänkyyn esittämään kuolemansairasta koronapotilasta. Kaikki on lavastettua teatteria hyvät ihmiset.