Voiko kolmekymppisenä vielä työllistyä?
Mun oli hirveän vaikea keksiä lukion jälkeen mitä haluaisin opiskella, joten pidin aika monta välivuotta tehden duunarihommia. Nyt olen vihdoin keksinyt oman alani, mutta laskin, että olen 28-vuotias kun valmistun. Voiko silloin vielä saada töitä, vai pitäisikö silloin jo olla työkokemusta, että saisi edes jonkun työn?
Kommentit (23)
toivon, että pääsen tammikuussa aloittamaan opiskelut, täytän ensivuonna 28v. lukion jälkeen oon opiskellut vuoden ja tehnyt lapset (3) "tässä välissä" ja opiskellut satunnaisia kursseja kuitenkin tässä välillä.
nyt oon sitten kokonaan valmis tekemään hommia, lapsista pari on jo koululaisia, ei pelkoa uusista äitiyslomista ja sairaiden lasten hoitamisesta.
katsellaan miten mun käy.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 12:51"]toivon, että pääsen tammikuussa aloittamaan opiskelut, täytän ensivuonna 28v. lukion jälkeen oon opiskellut vuoden ja tehnyt lapset (3) "tässä välissä" ja opiskellut satunnaisia kursseja kuitenkin tässä välillä.
nyt oon sitten kokonaan valmis tekemään hommia, lapsista pari on jo koululaisia, ei pelkoa uusista äitiyslomista ja sairaiden lasten hoitamisesta.
katsellaan miten mun käy.
[/quote]
Onnea opintoihin, toivottavasti meille molemmille käy hyvin työelämässä! Ap
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:00"]Äh, ei olisi pitänyt kysyä asiaa täällä, nyt oikeasti mietin, että kannattaako edes valmistua.
[/quote]
Älä välitä alapeukutuksista, täällä kannattaa siivilöidä tietyt kommentit muutenkin! Valmistuminen on aina hyvä asia, näytät sekä itsellesi että työnantajille että kykenet hoitamaan pitkän ja suurimmalle osalle ihmisistä ajoittain varsin vaativan prosessin loppuun. Gradun arvosanalla sinänsä ei ole väliä jos ei tutkijaksi halaja. Itse kerroin graduni aiheesta työhaastattelijoille, tämä siis haastattelussa nykyiseen työpaikkaan missä gradun sisältö ja siitä oppimani aika keskeisiä käytännön työssä.
/10