Saunotko?????
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:32"]
N. joka toinen päivä
[/quote]
aika usein.......
Joo, omassa puulla lämmitettävässä mukavassa saunassa saunon yleensä kaksi kertaa viikossa, tiistaisin ja perjantaisin.
Lähes joka päivä. Kolme krt vkossa avantosaunassa (talviuimarit), muulloin kotona.
En. Hikoilen muutenkin helposti niin tuntuisi ihan järjettömältä mennä vapaaehtoisesti kuumaan. Sitäpaitsi jouduin pentuna käymään niin huonoissa saunoissa että maku meni.
Varmaan 15 kertaa vuodessa, vaikka sauna lämpeää taloudessamme loähes joka viikko.
Hyvin harvoin ja silloinkin yleensä vain lämmittelen vähän aikaa saunassa ja lähden pois. Saunominen saa mun verenpaineet sekaisin, pyörryttää ja yleensä parin tunnin päästä alkaa vielä paha migreeni johon pitää ottaa useampi migreenin täsmälääke.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:41"]
Hyvin harvoin ja silloinkin yleensä vain lämmittelen vähän aikaa saunassa ja lähden pois. Saunominen saa mun verenpaineet sekaisin, pyörryttää ja yleensä parin tunnin päästä alkaa vielä paha migreeni johon pitää ottaa useampi migreenin täsmälääke.
[/quote]
Minä en sauno koskaan tästä samasta syystä.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:33"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:32"]
N. joka toinen päivä
[/quote]
aika usein.......
[/quote]
mitä sitten?
2
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:46"]
Viimeksi 5 vuotta sitten.
[/quote]
kui?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:46"]
Viimeksi 5 vuotta sitten.
[/quote]
kui?
[/quote]
Ei vaan ole tullut mentyä vaikka ihan oma sauna on. Ei ole napostellut.
Hyvin harvoin. Puusauna menettelee muutaman kerran vuodessa. Höyrysaunasta pidän.
Omassa puusaunassa keskiviikkoisin ja lauantaisin. Just olin pari tuntia löylyjen hellässä huomassa. ♡
Mäkään en ole saunonut vuosiin vaikka okt:ssa asun ja siis oma sauna on. En tykkää kuumasta ja mullakin verenpaineet ei tykkää siitä. Lapsetkin käy yleensä vain suihkussa, kun eivät vielä voi omikseen saunoa.
N. joka toinen päivä