Menin naimisiin väärän ihmisen kanssa a
Ei meillä ole mitään yhteistä. Mies on täysin vastakohtani. Ei osaa olla isä, eikä puoliso. (Enkä itsekään luule olevani täydellinen) Olen tehnyt virheen..
Kommentit (10)
Mä olen kuule jo toistamiseen mennyt naimisiin väärän ihmisen kanssa. Taidan olla helvetin ääliö.
Toi kuulostaa enemmänkin kriisiltä.Jostain olen lukenut että kaikki parit ajattelevat jossain vaiheessa avioliittoa menneensä väärän henkilön kaa naimisiin.Mut kyl se myrskykin laantuu ...ja te lähennytte enemmän yhteen.Tsemiä!
Sitä sattuu, eikä ole maailmanloppu. Nimim: kolmatta kertaa naimisissa. 8 vuotta takana ja alkaa tuntumaan, että tämä voisi kestää.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:35"]
Mä olen kuule jo toistamiseen mennyt naimisiin väärän ihmisen kanssa. Taidan olla helvetin ääliö.
[/quote]
En tunne sua, mutta ei se tarkoita, että olet ääliö. Mun hyvä ystävä meni naimisiin väärän henkilön kanssa, ja hän on ylipäätään seurustellut lähinnä väärien henkilöiden kanssa. Kannattaa ihan oikeasti miettiä, mistä se vääriin ihmisiin haksahtaminen johtuu. Johtuuko se esim. siitä, ettei oikein arvosta itseään, ettei osaa vaatia kunnon puolisoa, kunhan vain on joku. Jotain tuollaista se on ystäväni kohdalla, eikä hän todellakaan ole mitenkään hölmö, vaan jollain tavalla rikkonainen.
Kannattaa vielä siinä alttarilla varmistaa, että on oikea mies kyseessä, eikä esim. naapuri. Väärinkäsityksiä kuitenkin sattuu.
"Menin naimisiin väärän ihmisen kanssa"? Ehkä hän oli silloin sinulle se oikea? Onko suhde väljähtänyt ja nyt alkoi kaduttaa? Aika loukkaavaa ajatella noin ihmisestä, jonka kanssa olet joskus halunnut mennä naimisiin.
Oliko miehellä tarpeeksi paksu lompakko?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:11"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:35"]
[/quote]
En tunne sua, mutta ei se tarkoita, että olet ääliö. Mun hyvä ystävä meni naimisiin väärän henkilön kanssa, ja hän on ylipäätään seurustellut lähinnä väärien henkilöiden kanssa. Kannattaa ihan oikeasti miettiä, mistä se vääriin ihmisiin haksahtaminen johtuu. Johtuuko se esim. siitä, ettei oikein arvosta itseään, ettei osaa vaatia kunnon puolisoa, kunhan vain on joku. Jotain tuollaista se on ystäväni kohdalla, eikä hän todellakaan ole mitenkään hölmö, vaan jollain tavalla rikkonainen.
[/quote]
Kiitos kauniista sanoista. Jotain tollasta se taitaa mullakin olla , en ehkä ajattele ansaitsevani parempaa kumppania, itsetuntoni on aina ollut aika huono. Lisäksi hoivavietin vikaa... Siinä on soppa valmis. T. Nro 3
kauanko olette olleet yhdessä?