Kappaleita jossa henkilön nimi?
Siis musiikista on kyse. Mitä kappaleita muistatte joiden nimi koostuu vain ja ainoastaan henkilön nimestä?
Kommentit (130)
Eppu Normaali/Juha Torvinen: John Fogerty
J. Karjalainen: Doris
Tapani Kansa: Anniina (säv. Oskar Merikanto)
PMMP: Niina
Marlene Dietrich: Lili Marleen
Topi Sorsakoski: Eeva
Teddy Björkman: Emma
Erika (Kaarina, suom. sanat Reino Palmroth)
Kaseva: Mari
Olavi Virta: Armi
Aki Sirkesalo: Helena
Arja Havakka: Meri
Vesa-Matti Loiri: Unelma
Anna Eriksson: Juliet ja Joonatan
Joku lauloi Hannasta, joka on keittiönsä kuningatar...
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:16"]
Joku lauloi Hannasta, joka on keittiönsä kuningatar...
[/quote]
Joo, Maija Vilkkumaa, mutta biisin nimi on Ärsyttävä tapa, joten ei pisteitä (etenkään kun se on valtiatar, ei kuningatar): http://artists.letssingit.com/maija-vilkkumaa-lyrics-arsyttava-tapa-c39v62b
Tarja sinä rakas, ikävä on mulla, siellä missä olet, sinne tahdon tulla....
Lady Jane /Rollarit, jos kelpaa kun on tuo lady:)
Kauko Röyhkä: Lauralle
Leevi and the leavings: Poika nimeltä Päivi; Teuvo, maanteiden kuningas; Mitä kuuluu Marja-Leena?; Amalia; Elina, mitä mä teen?; Tiina-Liisa; Marjo-Riitta, rahtarin rakkaus; Mary Jane; Laineen Pia; Jani; Lahopää-Liisa; Sandy; Soile Söderberg; Mieletön Melinda; Carolina; Rock on, Rudy. Näitähän näköjään riittää!
Leevi and the leavings: Mitä kuuluu Marja-Leena, poika nimeltä Päivi, Elina mitä mä teen? Kyllikki.
Jope Ruonansuu:
Annakaisa, Aarne Tanninen, Aulis Gerlander, Bettina S., Hannele Pokkaa, Henry S., Huttusen Paavo, Jasser Arafat, Juha Föhr, Jukka-Pekka Palo, Kauko, Laila, Lasse Lehtinen, Linda, Marilyn, Mattiesko Hytönen, Petri Takala, Pulkkisen Jorma, Pumpström, Renni, Re-te-rik, Ritke Vorresteri, Virtas-Jukka.
Dingo: Aino
Klamydia: Aleksi
Miljoonasade: Annaliisa
Leevi & the Leavings: Kyllikki
J. Karjalainen: Väinö
Apulanta: Ilona
CMX: Matti
Tehosekoitin: Susanna ja Pillitä, Elli, pillitä
J. Karjalainen: Laura Häkkisen silmät
Mary Janesta on laulanut moni...