Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vissiin tulen miehen lapsen kanssa liian hyvin toimeen

Vierailija
11.10.2014 |

Mies ei itse jaksa kuin räplätä puhelinta kun lapsi on meillä. Minä olen puuhaillut lapsen kanssa paljon. Askarrellut, leikkinyt ja käynyt ulkoilemassa. Nyt mies sanoi että kun se kakara on täällä niin se on mulla hoidossa ja minä sen kanssa olen, ja jos minä päätän niin me ei tehdä mitään.

Joo ihan sama, oikeassahan se on että lapsi on pääasiassa isäänsä näkemässä, ei minua. Meillä on vaan ollut lapsen kanssa tosi kivaa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
42/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn mies on oikeassa. Ei ole apn tehtävä käskeä lasta tai keksiä tekemistä. Tai et ap ulkoilee lapsen kanssa, kuulostaa oudolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:43"]Ettekö te voi tehdä juttuja kolmisin? Vai mies on liian laiska siihenkään?
[/quote]

On liian laiska, ja jos lähtee niin valittaa jatkuvasti. "Nytkin voisin vielä nukkua, mikö vittu siinä on että ei saa asmulla rauhassa kahvia juoda vaan heti ollaan lähdössä ulos" aamu tässä tapauksessa n. klo 14 aikoihin. Miksi olen miehen kanssa? Mulle hän on normaalisti hyvä, mutta tää juttu oli jotain ihan uutta.
Lapsen äiti ei halua ystävystyä mun kanssa.
Ap
[/quote]

Hyi hitto. Kuka puhuu noin. Varsinkin kun lapsi on teillä niin harvoin. Varmaan tulevaisuudessa haluaa käydä vielä harvemmin, kun isän asenne on tuollainen ja vielä myrkyttää ilmapiiriä läksyttämällä teitä siitä, että viihdytte. Kannattaa varmaan käydä kunnon keskustelut sitten kun lapsi on lähtenyt. Kerro, että et aio katsella, kun mies pilaa teidän kaikkien välit.

Vierailija
44/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:43"]Ettekö te voi tehdä juttuja kolmisin? Vai mies on liian laiska siihenkään?
[/quote]

On liian laiska, ja jos lähtee niin valittaa jatkuvasti. "Nytkin voisin vielä nukkua, mikö vittu siinä on että ei saa asmulla rauhassa kahvia juoda vaan heti ollaan lähdössä ulos" aamu tässä tapauksessa n. klo 14 aikoihin. Miksi olen miehen kanssa? Mulle hän on normaalisti hyvä, mutta tää juttu oli jotain ihan uutta.
Lapsen äiti ei halua ystävystyä mun kanssa.
Ap
[/quote]

Hyi hitto. Kuka puhuu noin. Varsinkin kun lapsi on teillä niin harvoin. Varmaan tulevaisuudessa haluaa käydä vielä harvemmin, kun isän asenne on tuollainen ja vielä myrkyttää ilmapiiriä läksyttämällä teitä siitä, että viihdytte. Kannattaa varmaan käydä kunnon keskustelut sitten kun lapsi on lähtenyt. Kerro, että et aio katsella, kun mies pilaa teidän kaikkien välit.
[/quote]

Kiitos hyvästä ideasta, keskustelu tosiaan on paikallaan. Isä varmasti on aivan varmasti lapselle tärkeämpi kuin minä, minä vain olen helpommin lähestyttävä.
Ap

Vierailija
45/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirviömies. Ei ihme, että on ainakin kertaalleen eronnut. Sä, ap, tunnut ihanalta ihmiseltä tuolle lapselle. Älä missään nimessä hankkiudu raskaaksi tuollaiselle lahnukselle.

Vierailija
46/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen yksimielistä porukkaa avlla tänään!

Vierailija
47/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:11"]Häh?
[/quote]

Häh töh häh?

Vierailija
48/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:17"]

Ap, kerro tuo lapsen äidille, ja sano että isä toimii väärin.

[/quote]

Älä vaan kerro. Lapsen äiti voi pahimmassa tapauksessa tulkita asian niin, että yrität vain myrkyttää ilmapiiriä. Joutuisit äidin epäsuosioon. Jos lapsi viihtyy seurassasi ja pitää sinua kivana ja mukavana aikuisena, hän todennäköisesti kertoo tämän myös äidilleen. Kaikkien välit säilyvät hyvinä ja sulla on asiallisen ja hyvän tyypin maine.

Vierailija
49/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:/

Vierailija
51/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiles jättää miehes lapsen kaa kaksin, saa sit sitä mitä haluu.

Sanot että jos et saa lapsen kanssa tehdä muuta kuin tv:tä katsoa hoitakoon itse kaiken, yövyt muualla kun lapsi on teillä.

Voi katua kun tajuaa että joutuu nouseen sohvalta välillä.

Vierailija
52/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitää muistaa, että olemme kuulleet vain yhden puolen tarinasta. Voihan se olla, että ap on super innokas "äitipuoli" ja se alkaa jo vähän ahdistamaan isää. Tarkoitan siis sitä, jos ap astuu jo vähän isän varpaille ja päättää lapsen ohjelmasta ennen kun isä on ehtinyt kissaa sanomaan. En siis missään nimessä tarkoita, että ei olisi hyvä kun ap touhuaa lapsen kanssa, mutta pitää muistaa, että olemme kuulleet tarinasta vain ap:n version. Isällä saattaisi olla hyvin erilainen tarina kerrottavana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi