Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vissiin tulen miehen lapsen kanssa liian hyvin toimeen

Vierailija
11.10.2014 |

Mies ei itse jaksa kuin räplätä puhelinta kun lapsi on meillä. Minä olen puuhaillut lapsen kanssa paljon. Askarrellut, leikkinyt ja käynyt ulkoilemassa. Nyt mies sanoi että kun se kakara on täällä niin se on mulla hoidossa ja minä sen kanssa olen, ja jos minä päätän niin me ei tehdä mitään.

Joo ihan sama, oikeassahan se on että lapsi on pääasiassa isäänsä näkemässä, ei minua. Meillä on vaan ollut lapsen kanssa tosi kivaa.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli pojan puolesta! :(

Vierailija
22/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun eihän siinä lukenut kumpi on. Jos tyttö, niin lopettaa äkkiä käynnit tuollaisen luona. Jos poika, niin jaksaa toivoa pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERRO ÄIDILLE. Jos mun lapsi kokisi isänsä luona tuollaista, mä haluisin tietää, tuollainen ei ole hyväksi lapsen tunnekehitykselle lainkaan. Sä et häviä mitää ap, kun kuitenkin fiksuna tiedät, että tulevaosuutta ei tuollainen miehen kanssa kannatta perustaa. Lapsen etu mieti.............. mieti..................mieti.....................mieti........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
24/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hieno nainen!

t.mies

Vierailija
25/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:33"]Eikun eihän siinä lukenut kumpi on. Jos tyttö, niin lopettaa äkkiä käynnit tuollaisen luona. Jos poika, niin jaksaa toivoa pidempään.
[/quote]

Kunpaa tarkoitat "tuollaisella"?? Apta vai isää?

Vierailija
26/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:33"]KERRO ÄIDILLE. Jos mun lapsi kokisi isänsä luona tuollaista, mä haluisin tietää, tuollainen ei ole hyväksi lapsen tunnekehitykselle lainkaan. Sä et häviä mitää ap, kun kuitenkin fiksuna tiedät, että tulevaosuutta ei tuollainen miehen kanssa kannatta perustaa. Lapsen etu mieti.............. mieti..................mieti.....................mieti........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]

Ja sitten lapsi ei tule meille enää ollenkaan? Okei, nyt mielessä on oma etu mutta mulle tulisi ihan kauhea ikävä! Lapsi käy meillä 4-8yötä/kk ja mä voisin ottaa useamminkin, vaikka joka toinen vk. Ap

Vierailija
27/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te voi tehdä juttuja kolmisin? Vai mies on liian laiska siihenkään?

Vierailija
28/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21, teille??? Miksi sä olet sen miehen kanssa? Ystävysty lapsen äidin kanssa ja ole tukena hänelle ja lapselle. Lapsen etu ap!!!!!!! Tuollainen mies ei ole sun arvoinen.

Vierailija
29/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi ihana äitipuoli ja lapsen kannalta on suuri menetys kun eroatte.

Vierailija
30/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:43"]Ettekö te voi tehdä juttuja kolmisin? Vai mies on liian laiska siihenkään?
[/quote]

On liian laiska, ja jos lähtee niin valittaa jatkuvasti. "Nytkin voisin vielä nukkua, mikö vittu siinä on että ei saa asmulla rauhassa kahvia juoda vaan heti ollaan lähdössä ulos" aamu tässä tapauksessa n. klo 14 aikoihin. Miksi olen miehen kanssa? Mulle hän on normaalisti hyvä, mutta tää juttu oli jotain ihan uutta.
Lapsen äiti ei halua ystävystyä mun kanssa.
Ap

Vierailija
31/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, miksi ihmeessä sä olet tuon miehen kanssa? Varmaan huomaat että ei kannata perhettä perustaa, niin eroa, tuhlaat elämää. Jos lasta mietit, tutustu äitiin ja vietä sitä kautta lapsen kanssa aikaa.

Vierailija
32/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:49"]Olet selvästi ihana äitipuoli ja lapsen kannalta on suuri menetys kun eroatte.
[/quote]

Menetys se tulee mullekkin olemaan, ei niinkään että toi ukko olisi menetys vaan lapsesta on tullut tosi rakas. Ap

Vierailija
33/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:52"]Hei ap, miksi ihmeessä sä olet tuon miehen kanssa? Varmaan huomaat että ei kannata perhettä perustaa, niin eroa, tuhlaat elämää. Jos lasta mietit, tutustu äitiin ja vietä sitä kautta lapsen kanssa aikaa.
[/quote]

No lasta olen miettinyt ja toki toi mieskin on mulle ihana. Lapsen äiti ei halua muhun tutustua. Ap

Vierailija
34/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä isä. Lapsi käy muutoinkin harvoin, ja sitten kun käy niin ei viitsi olla tämän kanssa. Tuollaisen kanssa ei missään nimessä kannata hankkia lisää lapsia.

Vierailija
35/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se lapsi haluaisi tollaisen isän kanssa edes viettää aikaa. Kyllähän se huonaa ettei isää kiinnosta

Vierailija
36/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mikä tilanne :( Lapsi raukka.

Vierailija
37/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sun kannataisi, lapsen takia, ottaa yhteyttä miehen exään ja kertoa että haluat olla lapsen kanssa tekemisissä jatkossakin, jos lapsi ja äitinsä haluavat,  vaikka jätät tuon mulkun miehen, koska et halua tehdä lapsia tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
38/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:52"]Hei ap, miksi ihmeessä sä olet tuon miehen kanssa? Varmaan huomaat että ei kannata perhettä perustaa, niin eroa, tuhlaat elämää. Jos lasta mietit, tutustu äitiin ja vietä sitä kautta lapsen kanssa aikaa. [/quote] No lasta olen miettinyt ja toki toi mieskin on mulle ihana. Lapsen äiti ei halua muhun tutustua. Ap

[/quote]

Se ei vain tiedä sitä vielä. Ojenna kättä muutamaankin kertaan, ole sitkeä. Mieli saattaa muuttua.

Vierailija
39/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:05"]

Minusta sun kannataisi, lapsen takia, ottaa yhteyttä miehen exään ja kertoa että haluat olla lapsen kanssa tekemisissä jatkossakin, jos lapsi ja äitinsä haluavat,  vaikka jätät tuon mulkun miehen, koska et halua tehdä lapsia tuollaisen miehen kanssa.

[/quote]

lopetan viininlipityksen, koska liikaa kirjoitusvihreitä.

Vierailija
40/52 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:06"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:52"]Hei ap, miksi ihmeessä sä olet tuon miehen kanssa? Varmaan huomaat että ei kannata perhettä perustaa, niin eroa, tuhlaat elämää. Jos lasta mietit, tutustu äitiin ja vietä sitä kautta lapsen kanssa aikaa. [/quote] No lasta olen miettinyt ja toki toi mieskin on mulle ihana. Lapsen äiti ei halua muhun tutustua. Ap

[/quote]

Se ei vain tiedä sitä vielä. Ojenna kättä muutamaankin kertaan, ole sitkeä. Mieli saattaa muuttua.
[/quote]

Ohis mut entäs sit kun tulee miehen seuraava ihana nainen...? Ja siitä seuraava. Ymmärrän apn ongelman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän