Putous
Kommentit (293)
Stevarin runonlausunta oli illan parasta antia!
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 02:45"]
Tuo Karjalan kandalfi aukeaa kyllä vähän paremmin jos kuuntelee Kotiteollisuutta :)
[/quote]
Voiskio joku tietäjä kertoa, mitä tää hahmon hokema "ääänd" lauseen lopussa meinaa?
Perankoskella ja Hynysellä on varmaan aina tosi lemmekästä suoran lähetyksen jälkeen, Mari: "tykkäsitsä, osuks nappiin?" Jouni: "joo tosi hyvä olit taas, ihanaa kattoo kun löydät musta noita sisäpiirivitsejä, uuh."
Mitään muuta pointtia en tuosta hahmsota löydä. Ne jotka Hynysen hahmon tuntee hyvin, kertokaapa, onko tossa perankosken touhussa oikeesti jotain sisältöä?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 02:53"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 02:30"]Stevari oli kaiken toimimattomuuden kiteytys. Karmeaa katseltavaa. [/quote] Sanoppa muuta. Se kertoo jo paljon jos tiettyjä hahmoja katsoessa tulee ikävä Piia Potkaa ja Shamaani pusutinta...tai Jugin hahmoja...
[/quote]
Jugihan oli kai vanhoista tekijöistä ainoa, joka julkisesti ilmaisi halunsa jatkaa uudessa Putouksessa, jos hänet vain huolitaan. No, ei huolittu, mutta tuossa köörissä Jugi vois olla paikallaan.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 11:55"]
Minä olen omituinen!!!
what the hell ja facepalm............
[/quote]
Ei mitään feispalmia, vaan asiaa. Omituiset ihmiset eivät koskaan sano noin eli tämä oli erilainen. Hyvä. Mua huvitti. Tarmo Manni ja muutama kirjallinen hahmo tuli tuosta mieleen.
Tällä kaudella kukaan ei ole niin huono kuin Pia Potka, Jari Potsi tai Pusutin. Ei edes Stevari.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 02:45"]
Tuo Karjalan kandalfi aukeaa kyllä vähän paremmin jos kuuntelee Kotiteollisuutta :)
[/quote]
Voiskio joku tietäjä kertoa, mitä tää hahmon hokema "ääänd" lauseen lopussa meinaa?
[/quote]
Pjallis oli eilisen ohjelman paras. Suurimman osan ajan olin ihan, että mitä ihmettä tv:stä tulee, onko tämä olevinaan hauskaa.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 15:39"]
Tällä kaudella kukaan ei ole niin huono kuin Pia Potka, Jari Potsi tai Pusutin. Ei edes Stevari.
[/quote]
Potkan hahmo vastasi putoushahmojen alkuperäisideaa eli tehdään hahmo, joka on irvikuva huumorihahmosta. Kaiken huipuksi "Mitä laitetaan?" elää yhä. Ei huono siis.
Tykkäsin tässä jaksossa hieman enemmän tuosta Lordi Lallysta kuin aikaisemmin. Hahmo saisi vain kehittyä vielä pikkuisen enemmän omituiseks, niin sitten olisi jo hyvä. :) Stevari ja Jusu taas huvittivat ekassa jaksossa, mutta nyt ei sitten ollenkaan. Ne taitaa olla jo nähty, elleivät tuosta kehity.
Miksi Elliotin Iisakki ei edes muistanut oman biisinsä sanoja. Laulaminen muutenkin kun oli vähän niin ja näin.
Jossain vanhassa Putous-jaksossa muistaakseni näytelijät matkivat aiempien kausien hahmoja. Tuota ideaa vois kehittää eteenpäin niin, että tehtäisiin jossain jaksossa vanhasta hahmosta uudistettu versio, parempi ja vähän erilainen. Kissistä mulla tulikin mieleen se Jugin pinkkiin mekkoon ahtautunut jääkiekkoilijafani, joka oli tavallaan puolet Kissin hahmosta eli vain bimbo ilman treenitaustaa. (ja huonommat jutut). Ties vaikka Pia Potkasta joku pykäis jotain hulvatonta.
Heh, pitäisiköhn itsekin käydä ostamassa intersportista TUULIPUKU ja pukea se päälleen ja katsoa ensi lauantaina (vai minä päivänä se tulee?) oikein PUTOUS telkkarista saunan jälkeen :D :D sen mä tiesin, että suomessa on juntteja, mutta en uskonut että 1,1 miljoonaa löytyis :D monikohan akateemisesti koulutettu tuota sarjaa katsoo? veikkaan ettei kukaan.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 14:07"]
Tosi mauton ohjelma. Muutama osuva sketsi joukossa mutta pääsääntöisesti mauton ja myötähäpeää herättävä, amatöörimäinen koohotus.
Se Kirkan reisiluu-heitto oli MAUTON. Uskomattoman typerä.
Eikö ketään vaivaa tuo venäläisten naisten huorana pitäminen ja härskit vitsit siinä hahmossa? Katsoimme ohjelmaa eilen koko perhe ja se oli kyllä täysin sopimaton pläjäys se alastonkuvan näyttäminen. Mikä perheohjelma tuo on olevinaan??
[/quote]
olet epäonnistunut vanhempana, kun annat lastesi katsella moista saastaa. lisäksi olet huumorintajuton tosikko. "yyyh yyh, stereotypiaa, yyh yyh, kieltäkää tämä".
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:24"]Heh, pitäisiköhn itsekin käydä ostamassa intersportista TUULIPUKU ja pukea se päälleen ja katsoa ensi lauantaina (vai minä päivänä se tulee?) oikein PUTOUS telkkarista saunan jälkeen :D :D sen mä tiesin, että suomessa on juntteja, mutta en uskonut että 1,1 miljoonaa löytyis :D monikohan akateemisesti koulutettu tuota sarjaa katsoo? veikkaan ettei kukaan.
[/quote]
Tää kommentti on taas näitä jotka saa mut miettimään, kuinka ankeeta akateemisesti koulutetun/korkeakoulutetun elämä on kun mitään ei voi katsoa tv:stä, mistään ei voi pitää, mitään ei voi ymmärtää vaan palstan mukaan nämä on aina jotain tuolla hurjan paljon muita korkeammalla olevia ilmestyksiä, jotka ei nauti mistään typerästä, ainoastaan kaikesta kalliista, muodikkaasta, kulturellista ja muuten vaan ylimaallisesta...
Tosi mauton ohjelma. Muutama osuva sketsi joukossa mutta pääsääntöisesti mauton ja myötähäpeää herättävä, amatöörimäinen koohotus.
Eikö ketään vaivaa tuo venäläisten naisten huorana pitäminen ja härskit vitsit siinä hahmossa? Katsoimme ohjelmaa eilen koko perhe ja se oli kyllä täysin sopimaton pläjäys se alastonkuvan näyttäminen. Mikä perheohjelma tuo on olevinaan??
[/quote]Haha arvasin, että uskovaiset ja tiukkapipot ovat jo ehtineet vetää herneet nenään Putouksen takia :D Varsinkin kun Svetlanan alastonkuva lävähti ruudulle, voi pojat, siinä sulkeutui monta telkkaria Suomen maassa sillä sekunnilla ja sadat, jopa tuhannet lapset saivat elinikäisen trauman nähtyään tuherosta kuvan. Voi närkästyksen kauhistus!
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:14"]
[/quote]Haha arvasin, että uskovaiset ja tiukkapipot ovat jo ehtineet vetää herneet nenään Putouksen takia :D Varsinkin kun Svetlanan alastonkuva lävähti ruudulle, voi pojat, siinä sulkeutui monta telkkaria Suomen maassa sillä sekunnilla ja sadat, jopa tuhannet lapset saivat elinikäisen trauman nähtyään tuherosta kuvan. Voi närkästyksen kauhistus!
[/quote] Rämemajava
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 16:26"]
[/quote]
olet epäonnistunut vanhempana, kun annat lastesi katsella moista saastaa. lisäksi olet huumorintajuton tosikko. "yyyh yyh, stereotypiaa, yyh yyh, kieltäkää tämä".
[/quote]
Lapseni ovat kyllä teini-ikäisiä jo, mutta heistäkin ohjelmassa oli paljon mautonta, ja erityisesti tuo 'kaikki venäläiset naiset ovat prostituoituja'- asenne ihmetytti heitäkin. Eli olen ihan ylpeä lapsistani, että he näkevät, mikä on ok ja mikä ei.
Putousta mainostetaan perheohjelmana mutta sitä se ei ole, vaikka studioyleisön joukossakin on näitä "epäonnistuneita vanhempia" pienten lastensa kanssa.
Minä en moista paskaa enää katso, on muutenkin kuin joku amatöörien kesätetteri, kun näyttelijät itse repeilevät kesken sketsien.
Miksi essi vetää silmiään kokoajan kieroon? Onko tahatonta?
Harmittaa että se Stevari on niin huono. Tosta hahmosta ois helposti saanut hyvän kun olis enemmän sellainen nipottaja kaikesta turvallisuudesta (kuten eilen kerran huomautti siitä kamerojen turvavälistä) ja kunnon stereotyyppi perinteisestä järkkäristä.