Tilasin saksasta 11 laatikkoa viiniä
Hintaa tuli rahtien kanssa 105e. Halpaa kuin saippua!
Kommentit (26)
Tässä maistelen parhaillaan olutta. Saksasta kotiportaille 16 euroa 24 pack.
Taitaa olla pian historiaa halvat juomat.
Nyt on ainakin Netpris muuttanut käytäntöään ja tästä lähtien sieltä tilatut juomat ovat etäostoa. Eli Suomen verot tulevat maksettavaksi.
Onneksi tilasin keväällä 35l niin pärjää vielä tovin, pitää varmaan alkaa juoksemaan Virossa niin kuin kaikki muutkin köyhät.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ainakin Netpris muuttanut käytäntöään ja tästä lähtien sieltä tilatut juomat ovat etäostoa. Eli Suomen verot tulevat maksettavaksi.
Onneksi tilasin keväällä 35l niin pärjää vielä tovin, pitää varmaan alkaa juoksemaan Virossa niin kuin kaikki muutkin köyhät.
Netprisiltä tuli kyllä ilmoitus, etteivät enää saa ohjata rahtiliikkeiden sivuille suoraan, mutta mistään veroseuraamuksista ei ollut mitään mainintaa.
Aika ongelmakäyttäjä saa olla jos Suomen hinnat tulee liian kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä antaa pelolle valtaa, vaan kun pitää tilaukset kohtuullisina niin ei se tullia kiinnostä pätkän vertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulla on varaa maksaa suomenkin hinnat, mutta se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa!
Vierailija kirjoitti:
11 laatikkoa eli monta pulloa?
1 laatikko 3l = 4plo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11 laatikkoa eli monta pulloa?
1 laatikko 3l = 4plo
Siis 44 pulloa yhteensä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ulise tahvo vaikka maailman tappiin, mutta minua ei yksinkertaisesti kiinnosta tukea suomalaista alkoholin verotustasoa. Täällä on koko EU:n korkein alkoholivero.
Laskekaa sitä ja ostan taas Suomesta.
Vierailija kirjoitti:
No jos pari laatikkoa olutta juo kuukaudessa, niin säästö on noin 30 euroa, niin vuodessa se tekee noin 360 euroa. Tuolla rahalla lentää jo vaikka Las Palmasiin.
44 pulloa? 😱 Eikö alkossa maksa yksi laatikko jtn 10-30 euroo? En itse tiedä kun ostan aina vaan yhden pullon kerralla :O finland sucks...
Vierailija kirjoitti:
44 pulloa? 😱 Eikö alkossa maksa yksi laatikko jtn 10-30 euroo? En itse tiedä kun ostan aina vaan yhden pullon kerralla :O finland sucks...
Halvimmat 3l laatikkoviinit maksaa alkossa 30e.
Saksassa 4e/ltk halvimmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos pari laatikkoa olutta juo kuukaudessa, niin säästö on noin 30 euroa, niin vuodessa se tekee noin 360 euroa. Tuolla rahalla lentää jo vaikka Las Palmasiin.
Lisäyksenä että tässähän käytin hintavertailuna kylläkin saksasta tilattua 5.6% olutta ja suomalaista keppanaa, joten säästöä tulee kyllä vieläkin enemmän kuin tuo 30 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ihan noin mennyt.
Edelleen saa tilata verovapaasti, mutta rahti on hoidettava itse.
Vierailija kirjoitti:
Rahtikulut Saksasta on pienimmilläänkin 15€/lähetys.
En osta kuraa vaikka kuinka halvalla sais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahtikulut Saksasta on pienimmilläänkin 15€/lähetys.
Siksi sieltä ei kannatakaan tilata mitään yhtä päkkiä kaljaa tai viiniä.
Itse tilaan kerralla 5 laatikkoa + 2 pulloa viiniä ja rahtikulut on 22e.
Netpris on siitä hyvä, että näkee paljonko voit vielä tilata tuotteita samoilla rahtikuluilla. Tosin tähän valitettavasti on tulossa muutos lähiaikoina.
No on halpaa!