Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilasin saksasta 11 laatikkoa viiniä

Vierailija
04.09.2021 |

Hintaa tuli rahtien kanssa 105e. Halpaa kuin saippua!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 pulloa? Tuossahan on yhdelle ihmiselle vuosikymmeniksi tai pidemmäksikin aikaa. Mahdat olla melkoinen juoppolalli.

Vierailija
22/26 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä halvempaa, sitä enemmän on varaa juoda.

Kannattaa opetella itse keittelemään pontikkaa ja sitten puolukkamehun sekaan vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ratkaisu korkeaan hintaan: jätä alkoholi kokonaan tai osittain. Asun ulkomailla ja tiedän montakin tuttavapariskuntaa jotka illallistavat kanssamme ilman alkoholia. Osa haluaa juhlua alkoholilla, suurin osa ei. Alkaa täällä ainakin trendinä olemaan enemmän jokin muu juoma ruoan kanssa kuin alkoholillinen viini. Jos haluamme jotain juhlistaa kuplivalla niin ostamme alkoholitonta. Näitä pulloja menee välillä enemmänkin kuukaudessa, mutta ei se kai ole väärin?

Tosin en myöskään tuomitse muiden alkoholin käyttöä tai katsele nenän vartta pitkin vaikka joku ottaakin alkoholia. Jos osalle on tutumpaa illallisilla ottaa viiniä niin toki käyn ostamassa paria vaihtoehtoa ja tarjoan. Osasta ihmisiä tulee ihan hassuja kun saavat viiniä ja se yleensä parantaa iltaa.

Vierailija
24/26 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuraa oo. Kasvaahan tyrnäväläinen perunakin kakassa.

Hyviä silti.

Vierailija
25/26 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

44 pulloa? Tuossahan on yhdelle ihmiselle vuosikymmeniksi tai pidemmäksikin aikaa. Mahdat olla melkoinen juoppolalli.

Hys, ei juoppoa saa sanoa juopoksi kun se vaan maistelee laatikollisen illassa.

Vierailija
26/26 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sanoi että yksin juon, on tuossa mieskin ja välillä ystävät istumassa iltaa.

Mutta olet oikeassa, juoppolallihan minä, kyllä tässä joka viikonloppu tulee tissuteltua ja joskus riipasen kunnon kännitkin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi