Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala ruokakrapula...

Vierailija
04.09.2021 |

Ei olis pitäny rääkätä itseä näin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat?

Vierailija
2/6 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et hirvee olo mättöruoan jälkeen. Todella kuvottava.. Vetämätön, jotenkin hengästyttää ja ällöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä söit? Mä oon syönyt tänään 2 leipäviipaletta kinkulla, grillimakkaran, juotavan jugurtin ja hampurilaisen ranskalaisilla. Onko paha?

Vierailija
4/6 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Itsellä sitä on jopa vaikeeta saada katki. Olis helppoa jos olis joku toinen tehnyt kaikki huomisen ruuat valmiiksi niin ei tarvitse ihmetellä mitä sitten söisi, että pääsee takaisin normaalielämään.

Mitää teette samana/seuraavana päivänä, jotta olo helpottuu?

Vierailija
5/6 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä söit? Mä oon syönyt tänään 2 leipäviipaletta kinkulla, grillimakkaran, juotavan jugurtin ja hampurilaisen ranskalaisilla. Onko paha?

Aamulla kahvia ja sämpylän. Lounaaksi nakkikastiketta ja perunoita ja kasviksia. Siihen mennessä kaikki hyvin. Mut lopuksi hamppariaterian, pirtelöä ja jotain snackseja, vähän karkkiakin... yöks. Ei pitäis kaikkea yhtenä päivänä. Mulla pms aiheuttaa ahmimishimoa. Paino ei kuitenkaan yleensä nouse juuri ollenkaan. Joskus jaksan taistella vastaan, joskus en. Nyt oli jälkimmäinen tilanne. Mut sanotaan näin, et ymmärrän nykyään todella hyvin lihavuusongelmista kärsiviä. Se pakonomainen nälkä ja himo on jotain ihan sairasta. Jotain mikä täyttää ajatukset. Riippuvuus varmasti siinä mikä tahansa muukin. Itsellä toki hyvin lyhytkestoinen ja pienessä mittakaavassa. Mutta pakosti kroppa hyödyntää sen ylimääräisen energian, kun en liho.

Ap

Vierailija
6/6 |
04.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Itsellä sitä on jopa vaikeeta saada katki. Olis helppoa jos olis joku toinen tehnyt kaikki huomisen ruuat valmiiksi niin ei tarvitse ihmetellä mitä sitten söisi, että pääsee takaisin normaalielämään.

Mitää teette samana/seuraavana päivänä, jotta olo helpottuu?

Mulla tää on sidoksissa pms-oireisiin (ei joka kierrossa tosin yhtä pahoja oireita) Eli kun ne helpottuu, tilanne voi kääntyä jopa päinvastoin joskus. Ei ole yhtään normaalia nälän tunnetta. Tai sitten joskus vaan ihan normaaliksi kaikki palautuu. Ei voi koskaan tietää. On tää naisen elämä aikamoista juhlaa! 😄

Joskus jos päätään taistella noita himoja vastaan, keskityn siihen, et määrä on pienempi. Eli en kiellä, mutta rajoitan määrässä. Ja jatkuvaa nälkää vastaan taistelen juomalla nesteitä vaan paaaaaljon enemmän.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan