Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylpytakin perimmäinen tarkoitus

Vierailija
11.10.2014 |

Okei, nyt on pieni väittely meneillään. Minulle väitetään, että kylpytakin tarkoitus on kuivata käyttäjänsä. Siis että se laitetaan heti suihkusta tultua päälle, eikä pyyhettä siis tarvita oikeastaan mihinkään muuhun kuin hiusten kuivaamiseen.

Itse taas kuivaan ensin itseni kokonaan, laitan kosteusvoidetta kroppaan, ja sen jälkeen laitan kylpytakin päälle.

Kumpi meistä on oikeasti?!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, autocorrect-moka. Oikeasti = oikeassa...

Vierailija
2/13 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän kylpytakkia sinun tavoin ☺ja aamuisin saatan laittaa sen yökkärien päälle esim. aamukahvilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kuivaa kylpytakkiin, vaan käytän sitä suihkun jälkeen pyjaman päällä.

Vierailija
4/13 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas kuivataan kylpytakkiin.

Vierailija
5/13 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kylpytakin tarkoitusta ollenkaan. Jos sen laittaa märälle iholle, se tuntuu inhottavalta. Jos kuivaa ensin pyyhkeeseen, kylpytakki on tarpeeton. Yöasun päällä aamutakki tai pitkä villatakki tuntuu mukavammalta.

Vierailija
6/13 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä! Olen aina mennyt kylpytakki päällä kylpemään. Luulin, että sillä on jokin puhdistava vaikutus.

Vierailija
7/13 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tarkoitat kylpytakkia, eli pyyhekankaasta tehtyä takkia, se on tarkoitettu kuivaamiseen.
Jos taas aamutakkia, joka on vaan jotain miellyttävää pehmeää materiaalia, sitä käytetään esim. sinun tavallasi.

Vierailija
8/13 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:03"]

En ymmärrä kylpytakin tarkoitusta ollenkaan. Jos sen laittaa märälle iholle, se tuntuu inhottavalta. Jos kuivaa ensin pyyhkeeseen, kylpytakki on tarpeeton. Yöasun päällä aamutakki tai pitkä villatakki tuntuu mukavammalta.

[/quote]

Sulle ei taida tulla kovin paljoo jälkihikeä saunan jälkeen?

Vierailija
9/13 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:03"]

[/quote]

Sulle ei taida tulla kovin paljoo jälkihikeä saunan jälkeen?

[/quote]Mä kekkuloin jälkihiet pelkkä pyyhe ympärillä, aika  riippuu vähän 15+ minuuttia, sitten vasta pukeutuminen pyjamaan ja siihen kylpytakkiin!

Vierailija
10/13 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkihiet.....hahaha :D

Vierailija
11/13 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyyhe on tarkoitettu kuivaamiseen.

Kylpytakin laitan päälle saunan jälkeen kun menen kuistille istumaan tai en halua vielä pukea pyjamaa vaan haluan rennosti oleilla.

Vierailija
12/13 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän sitä vain kuivaamaan itseni mahdollisimman nopeasti. Ymmärrän kylpytakissa oleskelun niiltä jotka eivät välttämättä tarvitse rintaliivejä, mutta itse en pysty rentoutumaan ilman liivejä, ja tuntuisi hölmöltä pukea kylpytakki takaisin rintsikoiden päälle.

Vierailija
13/13 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin kylpytakin ylleni äsken saunan jälkeen ja odottelen tässä koneella sitä, että olo on tarpeeksi tasaantunut pyjamaan pukeutumista varten. On minulla silkistä tehty aamutakkikin, on ollut jo vuosia, mutta en minä sitä voi missään käyttää, jottei se mene pilalle. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan