Lyhyet naiset
Kommentit (77)
Hei naiset! Olkaa tyytyväisiä itteenne, älkää kuunnelko muiden mielipiteitä, olkaa oma ittenne! Jokaisella on ihmisiä ketkä pitävät teistä ja jokaisella on ihmisiä jotka ei, ja jokaisella on ihmisiä jotka välittävät teistä katsomatta jokaista virhettänne mitä teillä mahtaa olla! Kauneus on katsojan silmissä !!!
160 cm, paino 94 kg ja ikää 45 v.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:30"]
Olen 160 cm ja läski, painoa on 57kg.
[/quote]
Miten saat itsestäs läskin?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:03"]
No, minua ette voi syyttää työkavereiden mielipiteestä, ja toisekseen, en kertonut mitä heille vastasin... että ihan turhaan mua haukutte, mutta sen verran sanon, että tyypillinen kanalauma taas täällä asialla ,että ehkä seuraavan kerran olenkin sitten mielummin yksi jätksistä, teissä ei ole mitään mitä puolustaa.
[/quote]
Miksi ihmeessä edes postasit tähän ketjuun työkaveriesi mielipiteen, jolla ei ole kenellekään mitään väliä ja joka ei varsinaisesti edes liity tähän ketjuun?
155cm, 50kg ja 36v. Siis normaalisti, nyt odotan kolmatta lasta rv 30 ja paino noussut 5kg. Olen ihan tyytyväinen vartalooni ja pituuteeni. Ja yleensä ne on just niitä pitkiä jotka enemmän meluavat pituudesta.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:38"]Lyhyet naiset ovat hirveitä heruttelijoita ja tekevät pienuudestaan numeron. Onneksi me pitkäsääret olemme näyttävämpiä ja kauniita :)
[/quote]
vituttaako olla tuollainen hongankolistaja? :D Miehet aina kertoo kuinka inhoavat pitkiä naisia. :) 153/38:>>
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:33"]
157cm, 47kg ikä 23v.
[/quote]
ihana
Oi miten mielelläni olisin 57-kiloinen "läski" 160-senttisenä! :)
162cm ja 50kg ja ikä 29v. 2 lasta
152cm, paino vaihtelee 48-50kg, 35v.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:21"]
Lyhyitä naisia haukkuvat ovat vain vittuuntuneita omasta äijämäisyydestään. Persjalkaiseksi haukkuvat ovat saaneet pakit sirolta ja pieneltä naiselta sillä vain täysi typerys yleistää. Tuon kommentin esittänyt nainen on vain kateellinen ja tuntuu varmasti ihqulta olla yksi äijistä muiden joukossa ;) Vain täysi moukka haukkuu pituuden takia ihmistä.
[/quote]
Anteeksi, mutta ymmärsinkö nyt ihan väärin vai haukuitko sä just ihmistä pituuden takia?
153 cm/43 kg, ikää 21
156/47, ikää 30v. Pelkästään hyvää sanottavaa on pituudestani. Sitä paitsi - aika monella lyhyellä naisella on kaunis ja siro jalka, itselläni 35/36, saa iiiihania kenkiä! :) Lapsia on 4kpl.