Lyhyet naiset
Kommentit (77)
156cm/47kg kohta 43v, lapsia kahdeksan.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:15"]156cm/47kg kohta 43v, lapsia kahdeksan.
[/quote]
Kahdeksan?!oho minkä ikäinen oot?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:15"]156cm/47kg kohta 43v, lapsia kahdeksan.
[/quote]
Kahdeksan?!oho minkä ikäinen oot?
[/quote]
Eiku oho oli siin ikäs
Lyhyitä naisia haukkuvat ovat vain vittuuntuneita omasta äijämäisyydestään. Persjalkaiseksi haukkuvat ovat saaneet pakit sirolta ja pieneltä naiselta sillä vain täysi typerys yleistää. Tuon kommentin esittänyt nainen on vain kateellinen ja tuntuu varmasti ihqulta olla yksi äijistä muiden joukossa ;)
Vain täysi moukka haukkuu pituuden takia ihmistä.
154cm, vauva masussa. Olo on iso, ennen raskautta paino 48kg hujakoilla joka oli monta numeroa sitten..
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:15"]156cm/47kg kohta 43v, lapsia kahdeksan.
[/quote]
Jäikö sun lapset kans lyhyiksi?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:21"]
Lyhyitä naisia haukkuvat ovat vain vittuuntuneita omasta äijämäisyydestään. Persjalkaiseksi haukkuvat ovat saaneet pakit sirolta ja pieneltä naiselta sillä vain täysi typerys yleistää. Tuon kommentin esittänyt nainen on vain kateellinen ja tuntuu varmasti ihqulta olla yksi äijistä muiden joukossa ;) Vain täysi moukka haukkuu pituuden takia ihmistä.
STOP!!!! Miksi sä muhun tota purat?? Mä kerroin vain työkavereiden mielipiteen, ja ei se minustakaan mikään imarteleva ole, älä kuitenkaan muhun käännä tota asiaa. Mulle on yksi lysti, minkä pituinen kukakin on.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:15"]156cm/47kg kohta 43v, lapsia kahdeksan.
[/quote]
Jäikö sun lapset kans lyhyiksi?
[/quote]
Tyhmä ajatustapa..... on monii äitei n 150cm jonka tyttäret on noin 170senttisii ja sit on toisinpäin niinku mulle kävi,et äiti 20 senttii pidempi ku mä..
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:52"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:38"]Lyhyet naiset ovat hirveitä heruttelijoita ja tekevät pienuudestaan numeron. Onneksi me pitkäsääret olemme näyttävämpiä ja kauniita :) [/quote] Miksi pienet naiset tekevät itsestään numeron muka, mun kohdalla se on kyllä aina ollu joku toinen ja vihaan sitä!
[/quote]
No noinhan se on vähän meillä pitkilläkin naisilla, joku toinen siitä yleensä tekee isomman numeron. Mä en nyt ees jaksa kommentoida tuota ekaa heruttelu-viestiä joka on mun mielestäni vain typerä provo.
157cm/61kg ikä 47. Muut mitat 94/74/94. Olen tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:21"]
Lyhyitä naisia haukkuvat ovat vain vittuuntuneita omasta äijämäisyydestään. Persjalkaiseksi haukkuvat ovat saaneet pakit sirolta ja pieneltä naiselta sillä vain täysi typerys yleistää. Tuon kommentin esittänyt nainen on vain kateellinen ja tuntuu varmasti ihqulta olla yksi äijistä muiden joukossa ;) Vain täysi moukka haukkuu pituuden takia ihmistä.
STOP!!!! Miksi sä muhun tota purat?? Mä kerroin vain työkavereiden mielipiteen, ja ei se minustakaan mikään imarteleva ole, älä kuitenkaan muhun käännä tota asiaa. Mulle on yksi lysti, minkä pituinen kukakin on.
[/quote]
[/quote]
Joopa joo, tuli tässä muillekin mieleen että osoitit todella olevasi "yksi jätkistä". Se siitä naisten välisestä solidaarisuudesta. Itse antaisin tuollaiset miesten puheet mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos tai pikemminkin sanoisin muutaman valitun sanan.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:54"]
Oon töissä miesvaltaisella alalla ja he kutsuvat noin lyhyitä naisia persjalkaisiksi =(, ei kuulemma ole nättiä kun perse alkaa melkein niskasta, naisella kuulemma pitää olla kaunis selkä ja miellään pidempi kuin noin lyhyillä.
[/quote]
Olen vain 157cm, mutta asiahan on kuule niin että olen ihan normaalin näköinen. Ei kuule ihan noin mene ;) kroppani on malliainesta ;)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:42"]
Oon töissä miesvaltaisella alalla ja he kutsuvat noin lyhyitä naisia persjalkaisiksi =(, ei kuulemma ole nättiä kun perse alkaa melkein niskasta, naisella kuulemma pitää olla kaunis selkä ja miellään pidempi kuin noin lyhyillä.
[/quote]
Olen vain 157cm, mutta asiahan on kuule niin että olen ihan normaalin näköinen. Ei kuule ihan noin mene ;) kroppani on malliainesta ;) niin tosiaan oon 157cm, paino heittelee 48-50kg välillä. Ikää 21v
[/quote]
[/quote]
Et taida olla penaalin terävin kynä? Persjalkaiseksi sanotaan henkilöä, jolla on lyhyet jalat ja pitkä selkä eli toisinpäin, mitä olet ymmärtänyt. Jos sinulla siis on "pitkä kaunis" selkä ja lyhyet jalat, olet persjalkainen eli työkaverisit käyttävät sinusta seläntakana nimitystä persjalkainen.
No, minua ette voi syyttää työkavereiden mielipiteestä, ja toisekseen, en kertonut mitä heille vastasin... että ihan turhaan mua haukutte, mutta sen verran sanon, että tyypillinen kanalauma taas täällä asialla ,että ehkä seuraavan kerran olenkin sitten mielummin yksi jätksistä, teissä ei ole mitään mitä puolustaa.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:38"]
Lyhyet naiset ovat hirveitä heruttelijoita ja tekevät pienuudestaan numeron. Onneksi me pitkäsääret olemme näyttävämpiä ja kauniita :)
[/quote]
Itse lyhyenä naisena olen tyytyväinen pituuteeni. Minun ei tarvitse tehdä numeroa pituudestani. En heruttele ja näytän hyvältä ihan muutenkin että tarvii näytellä avujani. Yleensä nämä pitkäsääriset enemmän kävelevät minihame päällään niin että pers meinaa vilkkua. Tosin en yleistä, mutta enemmän näkee pitkillä naisilla. En kyllä yleensä näe lyhyiden naisten heruttelevan muita enempää. Huono itsetunto voi olla lyhyellä sekä pitkällä ja sen takia pitää herutella
154/45/26