Lyhyet naiset
Kommentit (77)
151 cm, 45 kg ja ikää 18 vuotta. Kengänkoko on 43. Kyllä pituus on ihan sattuman kauppaa jos perimää ajattelee. Isäni on nimittäin yli 180 cm, mutta äitiltä senttejä löytyy vain 156.
160 / 55 / 22
Mitä mieltä muuten olette, tykkäättekö lyhyet kanssasisaret että myös mies on hieman lyhyempi vai mieluummin pitkä? Itse joskus pohdin tätä kun niin moni hehkuttaa jotain kaksimetrisiä miehiä ja omani on 172 eli mieheksi lyhyt - juuri sen pituinen että yltää pussaamaan ilman kurottelua, eikö olisi vähän hankalaa olla huomattavasti pidemmän kanssa? Siis ihan mielenkiinnosta nyt kysyn, kun kerran muita lyhyitä on paikalla.
Minä pidän lyhyistä tai keskimittaisista miehistä. Eksäni oli 192-senttinen eli aivan liian pitkä.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:26"]
160 / 55 / 22 Mitä mieltä muuten olette, tykkäättekö lyhyet kanssasisaret että myös mies on hieman lyhyempi vai mieluummin pitkä? Itse joskus pohdin tätä kun niin moni hehkuttaa jotain kaksimetrisiä miehiä ja omani on 172 eli mieheksi lyhyt - juuri sen pituinen että yltää pussaamaan ilman kurottelua, eikö olisi vähän hankalaa olla huomattavasti pidemmän kanssa? Siis ihan mielenkiinnosta nyt kysyn, kun kerran muita lyhyitä on paikalla.
[/quote]
Juu en tykkää liian pitkistä ! Kyl pitäs ylettää pusuttelemaan ilman koroketta :D
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:26"]160 / 55 / 22
Mitä mieltä muuten olette, tykkäättekö lyhyet kanssasisaret että myös mies on hieman lyhyempi vai mieluummin pitkä? Itse joskus pohdin tätä kun niin moni hehkuttaa jotain kaksimetrisiä miehiä ja omani on 172 eli mieheksi lyhyt - juuri sen pituinen että yltää pussaamaan ilman kurottelua, eikö olisi vähän hankalaa olla huomattavasti pidemmän kanssa? Siis ihan mielenkiinnosta nyt kysyn, kun kerran muita lyhyitä on paikalla.
[/quote]
Kaikki käy :D 3 exää yks 170cm toinen 178 ja kolmas 193 muistaakseni nyt on aviomies 186cm ja itse olen.154cm eikä ole hankala pussailla :D
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:54"]
Oon töissä miesvaltaisella alalla ja he kutsuvat noin lyhyitä naisia persjalkaisiksi =(, ei kuulemma ole nättiä kun perse alkaa melkein niskasta, naisella kuulemma pitää olla kaunis selkä ja miellään pidempi kuin noin lyhyillä.
[/quote]
Who cares?! (viittaan siis miesten kommentteihin)
Oon töissä miesvaltaisella alalla ja he kutsuvat noin lyhyitä naisia persjalkaisiksi =(, ei kuulemma ole nättiä kun perse alkaa melkein niskasta, naisella kuulemma pitää olla kaunis selkä ja miellään pidempi kuin noin lyhyillä.
[/quote]
Olen kyllä samaa mieltä kuin urbaani sanakirja:
Persjalkainen = lyhytjalkainen ja leveätakapuolinen vartalotyyppi
http://urbaanisanakirja.com/word/persjalkainen/
Lyhyehkö nainen (150-160) ja varsinkin sellainen, jolla jalkojen-selän pituussuhde on keskimääräistä enemmän jalkojen hyväksi ja vielä pieni sporttinen pylly ja urheilulliset tissit on todellista kauneutta!!!
M40
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:38"]
Onneksi me pitkäsääret olemme näyttävämpiä ja kauniita :)
[/quote]
Pitkänä oleminen ei välttämättä tarkoita pitkiä jalkoja. :D
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:24"]
151 cm, 45 kg ja ikää 18 vuotta. Kengänkoko on 43. Kyllä pituus on ihan sattuman kauppaa jos perimää ajattelee. Isäni on nimittäin yli 180 cm, mutta äitiltä senttejä löytyy vain 156.
[/quote]
kengänkoko 43?! :o siis ok,olet nainen?
157/55/30 ja noi siis normilukemat, nyt raskaana vk 23 ja painoa 5 kiloa enemmän...
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä naisia haukkuvat ovat vain vittuuntuneita omasta äijämäisyydestään. Persjalkaiseksi haukkuvat ovat saaneet pakit sirolta ja pieneltä naiselta sillä vain täysi typerys yleistää. Tuon kommentin esittänyt nainen on vain kateellinen ja tuntuu varmasti ihqulta olla yksi äijistä muiden joukossa ;)
Vain täysi moukka haukkuu pituuden takia ihmistä.
Silloinhan ei myöskään pitkiä ja rotevia naisia pitäisi haukkua. T. nainen 170 cm
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö! Minä olen 160 ja saanut kuulla kehuja pitkistä sääristäni, ne katsos sopivat kroppaani.
Itse olen lyhyt ja laiha mies (158/58/42) ja puoliso on 180/72/43. Että repikää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyitä naisia haukkuvat ovat vain vittuuntuneita omasta äijämäisyydestään. Persjalkaiseksi haukkuvat ovat saaneet pakit sirolta ja pieneltä naiselta sillä vain täysi typerys yleistää. Tuon kommentin esittänyt nainen on vain kateellinen ja tuntuu varmasti ihqulta olla yksi äijistä muiden joukossa ;)
Vain täysi moukka haukkuu pituuden takia ihmistä.
Tuo on totta.
Olen päässyt vertailemaan alastomia naisvartaloita jo päälle kahdensadan ja pakko se on myöntää, että lyhyillä naisilla osuu useimmin kaikki täsmälleen oikean kokoisena oikeille paikoilleen. Ja tarkoitan siis normaalipainoisia. Esimerkiksi reidet. Pitkällä naisella hyvännäköisiin reisiin vaaditaan paljon enemmän lihasta kuin lyhyellä, joten pitkän naisen reidet on silloin jo liian paksut ja isot. Lyhyellä naisella rinnat näyttää todella kauniilta kuten myös peppu.
Lyhyet naiset ovat kaikkein kauneimpia ja seksikkäimpiä.
[/quote]
Miehissä on paljon todella ääliöitä.