Mikä on pahin rikos, mitä olet tehnyt?
Mikä on pahin tai suurin tekemäsi rikos? Kaikki on rikkoneet lakia joskus, turha inttää vastaan.
Jos et osaa nimetä pahinta rikostasi, kerro vaikka top5, niin me muut voidaan auttaa.
Kerro lisäksi, jäitkö kiinni ja tuliko seuraamuksia.
Kommentit (121)
Kotirauhan rikkominen, kortitta ajo (vuoden), tapon yritys, ja vastaavia paljon. En ole koskaan jäänyt kiinni enkä koskaan ennen ole tunnustanut
Varastin tupakka-askin joskus teinivuosina. Häpesin tekoani heti sillä sekunnilla, kun olin askin laittanut takin taskuun ja puna nousee poskille kyllä edelleenkin, jos tuota alan miettimään. Tekisi mieli viedä kauppiaan postilaatikkoon anteeksipyyntökirje ja tupakoiden hinta korkoineen. En oikeasti ymmärrä, mikä sai EDES TEININ järjen sumentumaan noin, koska muuten olen kyllä ollut aina melko oikeustajuinen ihminen ja on ollut pienestä asti selvää, että toisen omaa ei oteta ja varastaminen on väärin. Kai silloin painoivat "vieroitusoireet" niin pahasti takaraivossa, että oli pakko saada tupakkia, vaikka sitten varastamalla - jäivät kylläkin polttamatta, paiskasin askin häpeissäni ojaan.
1. Huumeiden kokeileminen
2. Alkoholin ja tupakan käyttö alaikäisenä
3. Lasejen pölliminen baarista
4. Humalassa polkupyöräily
5. Julkisella paikalla kuseskelu
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:33"]
1. Huumeiden kokeileminen
2. Alkoholin ja tupakan käyttö alaikäisenä
3. Lasejen pölliminen baarista
4. Humalassa polkupyöräily
5. Julkisella paikalla kuseskelu
[/quote]
Niin, ja kerran jäin kiinni kun koitin ottaa oluttuopillista paidan alla mukaan pilkun jälkeen... alaikäisenä. En ole näistä mistään ylpeä.
Alkoholin varastaminen kaupasta alaikäisenä
[quote author="Vierailija" time="26.11.2014 klo 19:35"]Alkoholin varastaminen kaupasta alaikäisenä
[/quote]
Niin ja tietysti myös niiden juominen
Ylinopeus, siitähän saa melkoiset rapsut vaikka mitään ei kävisikään. Saattaa myös toistua, kunhan taas tulee moottoripyöräkelit.
Reiluista hetkellisistä ylinopeuksista kohtuudella nautiskellut vuodesta 2008:)
Löysin tavaratalon vessasta lompakon, otin siellä olleet rahat (150€) ja jätin lompakon sinne vessaan. Lapsena varastin nuotteja kirjastosta. Menin nuottikirjan kanssa vessaan ja revin haluamani sivut irti. Teininä varastettiin farkut yhden kaverin kanssa sellasesta pikkuliikkeestä, jossa ei ollut hälyttimiä.
Olen sairaanhoitaja ammatiltani. Työpaikoilta on lähtenyt mukaani kaikenmoista saksista sidostarpeisiin ja pesuaineisiin. Lääkkeitä en ole koskaan vienyt.
Plagionut härskisti graduun materiaalia.
En maksanut koskaan tv-lupaa.
Laskuttanut koulussa muka pidetyistä tukiopetustunneista.
Varastanut kirkosta kolehti -ja lähetystyökeräyksestä.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 16:46"]En voi asiasta mitenkään vastuuseen joutua, mutta myynyt homekämpän vakavasta masennuksesta kärsivälle ja omaisensa vasta menettäneelle tyypille. Ei se tyyppi tainnut kyllä muutenkaan ihan kunnossa olla, eikä kyllä kämppäkää ;)
[/quote]
Kutsuisin sinua anusameebaksi, mutta se olisi loukkaus kyseistä lajia kohtaan.
Näytin poliisille pyllyä. Ei tullut seuraamuksia.
Itse olen ajanut humalassa autoa, lievässä tosin ja todella hitaasti. En jäänyt kiinni. -ap-
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:54"]
[/quote]
naispylly?
[/quote]
Onko tuo muka pahin rikoksesi? No onneksi olkoon, olet hieno ihminen! Pääset varmasti taivaaseen. Pylly paljaana!
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:57"]
[/quote]
Onko tuo muka pahin rikoksesi? No onneksi olkoon, olet hieno ihminen! Pääset varmasti taivaaseen. Pylly paljaana!
[/quote] No kerro omas?
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:56"]
[/quote]
naispylly?
[/quote] kyllä
Ilmeisesti laiton uhkaus. Sanoin vain mitä mieltä olen asioista ja hups, poliisi mobilisoitui oikein urakalla. Rangaistushan siitä tuli.
Lisättäköön tuohon vielä alaikäisenä juominen ja tupakointi.
Kunnialoukkaukset.
Autojen tuulilasien paskomistakin oli, vähän eri muodossa.
Virkavaltaa juostu monet kerrat karkuun, mutta kiinnibei jääty ikinä .