Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä summalla saa pelikoneläppärin murkulle?

Vierailija
11.10.2014 |

Pelaa esim Wotia ja Minecraftia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurahainen varmaan käyttää ihan pienenpientä konetta, joten varmaan aika halvalla lähtee.

Vierailija
2/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noihin nyt riittää pienitehoinen kone, mutta eri asia kannattaako halvinta mahdollista ostaa. Rimpulat hajoaa nopeasti ja niissä on paljon tyyppivikoja. Minä ostin 10-vuotiaalleni 700 euron läppärin. Pelaa minea ja vastaavia, mutta kohta alkaa olla käyttöä koulunkin kannalta ym. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppärillä ei tee mitään, jos pelaa just sitä minecraftia. (Ainakaan halvalla.) Halvalla et hyvää saa.

Vierailija
4/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnoista en tiedä mut koneessa täytyy olla näytönohjain omalla muistilla.

Vierailija
5/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu mitä pelikoneella tarkoitetaan ja mitä pelejä halutaan pelata. Pelikoneet vaan sattuu olemaan niitä tehokkaimpia mahdollisia mitä markkinoilta löytyy ja siten kalleimpia. Ja jos haluaa läppärituommoisen, niin hinta nousee edelleen. Pelikoneeksi kannattaa hommata pöytäkone, jos rahaa on missään mielessä rajoite. Läppärin kohdalla ei enää kysellä hintoja :-).

Vierailija
6/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin itselleni tonnilla peliläppärin. Ihan hyvin pyörii nykyajan pelit, mutta uudempia ei enää jaksa kylä täysillä grafiikoilla pyörittää. Ettö kyllä peliläppäristä saa sen tonnin kyllä helposti pulittaa, jos sillä haluaa jotain tehdäkin. Vastaavan pöytäköneen saa 500 eurolla...

Vierailija
7/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 17:11"]

Noihin nyt riittää pienitehoinen kone, mutta eri asia kannattaako halvinta mahdollista ostaa. Rimpulat hajoaa nopeasti ja niissä on paljon tyyppivikoja. Minä ostin 10-vuotiaalleni 700 euron läppärin. Pelaa minea ja vastaavia, mutta kohta alkaa olla käyttöä koulunkin kannalta ym. 

[/quote]

Mihin koulutöihin alakouluikäinen muka tarvitsee tehokkaan koneen :D

Vierailija
8/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytäkoneen kanssa pääsis kyllä halvemmalla, hyvin suurella todennäköisyydellä. Läppäreissä etenkin näytönohjain tuppaa jäädä pelikäyttöön nähden heikoksi. Ja harva niitä sitten läppäriin itse lähtee vaihtamaan... pöytäkoneeseen sentään taipuu vähän pienemmällä kokemuksella.

Vierailija
9/9 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notebookcheck-nimisestä sivustosta löytyy listat prosessoreista ja näytönohjaimista paremmuusjärjestyksessä. Kannattaa selata läppäreitä ja katsoa sitten tuolta niiden näyttikset. Alle tonnilla tuskin saa tarpeeksi hyvää näytönohjainta, se yleensä jää pullonkaulaksi noissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän