Miltä penis tuntuu sisälläsi
Kommentit (150)
Vierailija kirjoitti:
"Miten nää osaamattomat miehet on aina sattuneetkin sun kohdallesi? Monestako sulla muuten on kokemusta. Puhutaanko kahdesta vai kahdestasadasta?"
Eli sinusta miehillä ei ole mitään asian kanssa tekemistä? Ja sensijaan ajattelet, ja toisin sanoen syyllistät minut surkeaksi naiseksi, näinhän se menee aina.
Ja vielä ajattelet, että jos sanon että 200 miestä, nii joo, huono nainen. Ja jos vaan yksi, nii joo ei kokemusta. Mutta olen kokenut nainen ja ihan naimisissakin jo pitkään.
No ihan samalla tavalla sä sysäät syyn kaikkien miesten niskoille :)
Enhän sysää, sen teet sinä! Eli, sun mielestä naisen nautinnolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä se mies tekee, tai millainen sen kalu on?
Kaikki on vain naisen syytä/ tai sitten plussaa.
Mies on vain kuin ei oliskaan?
Ja lisäksi, nainen "kerää miehiä jotk surkeita". Mutta kun yhdenkään miehen otsassa ei lue, "olen hyvä ja annan hyvää seksiä naiselle" tai "olen mies joka välitän vain omasta nautinnostani" siinä onkin valintaa sitten naisille! Ulkonäkö ei kerro mitään.
Miten tämä on miehille niin vaikeeta tajuta!
Vierailija kirjoitti:
Enhän sysää, sen teet sinä! Eli, sun mielestä naisen nautinnolla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, mitä se mies tekee, tai millainen sen kalu on?
Kaikki on vain naisen syytä/ tai sitten plussaa.
Mies on vain kuin ei oliskaan?
Ja lisäksi, nainen "kerää miehiä jotk surkeita". Mutta kun yhdenkään miehen otsassa ei lue, "olen hyvä ja annan hyvää seksiä naiselle" tai "olen mies joka välitän vain omasta nautinnostani" siinä onkin valintaa sitten naisille! Ulkonäkö ei kerro mitään.
Miten tämä on miehille niin vaikeeta tajuta!
Oletko jooko yhteydessä:
Aloittaja työntää vaan DILDON PERÄSUOLEEN . SILTÄ TUNTUU.
Miehelle tehty sterilointi on nopea ja helppo . Kun et halua naisella eri puolille elatusmaksuja niin tee se. Kivekset tuottaa siittiöitä kokoajan lisää mutta sterilointi estää niiden pääsyn naisen sisään.
Naiset saa oman ilonsa omin käsin monella on hieronta laite. Ei miestä tarvi kuin raskaaksi tulemiseen.
Naiset hakee enemmän yhdessä oloa ja läheisyyttä kuin seksiä.
Ei ei. Mutta jos ei halua ymmärtää, niin ei ymmärrä! Minä olen asiantuntija, koska olen nainen. Naimisissa jo pitkään, ja himoan miestäni aina vaan. Mutta mieheni ei koskaan ole asettanut mitään ehtoja mun orgasmilleni, ei ikinä! Hän antaa mulleniitä just niin monta kuin haluan, ja miten haluan.
Siksi meillä on paljon erilaista seksiä ihan jokapäivä. Onko tämä jonkun mielestä vaikea tajuta?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei sentään KAIKKI naiset. Mutta joillekin kaverisuhde on riittävä. Siitä pitäisi vaan muistaa kertoa myös sille miehelle...
Vierailija kirjoitti:
Saavat sitte hakea sitä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ei. Mutta jos ei halua ymmärtää, niin ei ymmärrä! Minä olen asiantuntija, koska olen nainen. Naimisissa jo pitkään, ja himoan miestäni aina vaan. Mutta mieheni ei koskaan ole asettanut mitään ehtoja mun orgasmilleni, ei ikinä! Hän antaa mulleniitä just niin monta kuin haluan, ja miten haluan.
Siksi meillä on paljon erilaista seksiä ihan jokapäivä. Onko tämä jonkun mielestä vaikea tajuta?
Sä olet asettanut ne miehesi puolesta. Onko tämä jonkun mielestä vaikea tajuta. Miehesi on sun pikku villakoira, joka nuolee aina käskettäessä. Panna se ei sitten saakkaan, koska kulli ei tunnu sisälläsi miltään. On varmaan miehenkin mielestä tosi kiihkeää panna vaimoa, joka ei tunne mitään yhdynnän aikana.
Vierailija kirjoitti:
No sinä olet yhden pillun asiantuntija, mutta esiinnyt kuin olisit tuhansien pillujen expertti. No et onneksi ole, mutta itse et sitä tajua.
Näyttää siltä, että sanoipa nainen mitä vain, siitä ei voi A tykätä ja B pitää mieluummin vastustaa
Vierailija kirjoitti:
Tällä hahmolla on kyllä hirveä tarve nostaa itseään jalustalle.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että sanoipa nainen mitä vain, siitä ei voi A tykätä ja B pitää mieluummin vastustaa
No voisit kokeilla sanoa jotain muutakin joskus. KlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitorisKlitoris
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hahmolla on kyllä hirveä tarve nostaa itseään jalustalle.
Joo ja lisäksi aina pakko saada naiset vs miehet asetelma. Sen parisuhteen täytyy olla pelkkää valtataistelua. Tai sitten sen kumppani on ihan vässykkä. Sellanen jeesjees persoona jolla käy aina ja kaikki.
No toi oliskin hyvä varmaan naisten mieleen!!
Joo ja lisäksi aina pakko saada naiset vs miehet asetelma"
Sen teette ihan itse te miehet, jotkut.
Vierailija kirjoitti:
Joo ja lisäksi aina pakko saada naiset vs miehet asetelma"
Sen teette ihan itse te miehet, jotkut.
Tottakai näin. Sähän et sitä koskaan hae. Et yhdessäkään ketjussa etkä kommentissasi. Miksi muuten tunnet niin suurta vihaa miehiä kohtaan?
Onko sun vedetty kuivalla kakkoseen ilman lupaa vai mistä tää laaja miesviha oikein kumpuaa?
Ei miltään. Sori. Siksi moni tykkää kovasta kyydistä. Siinä kiveksetkin joutuu töihin.