Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä penis tuntuu sisälläsi

Vierailija
04.09.2021 |

Niin, mitä se tuntuu?

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka säälin miestäsi. Itse en ikinä ottaisi kumppanikseni naista, joka ei pidä yhdynnästä. En ikinä.

Ja minä en ikinä ottaisi kaltaistasi miestä! Karmea ja itsekäs mies!

Vierailija
82/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 47-vuotias nainen ja saanut koko elämässäni yhden kerran orgasmin pelkästään emättimen kautta. Siis kerran. Muutoin ainostaan klitoriksen ulkoisista osista. Onneksi tämä ei ole puolisolleni ongelma, hän tietää miten minut saa nauttimaan. Kun penis on sisällä, se tuntuu täydeltä ja joskus kipeältä. Ja siinä se.

Mitä te sitten teette seksissä klitoriksen käsittelyn lisäksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vosu on kunnolla kiihottunut nii vaikka pikkurilli saa orgasmin tulemaan. Eli se tärkein ; esityö kunnolla ja huolella tehty. Sen jälkeen tuntuu pippeli ku pippeli taivaalliselta.

Nooo ei välttämättä. Huomaa usein naisen äänistä ja eleistä. Ja yllättävän moni ei pidä siitä pippelistä juuri ollenkaan. Tai seksistä ylipäätään. 

Vierailija
84/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikkea kivaa! Suuseksi

käsiseksiä myös sitä panoa. Oletko ajatellut että seksi voi todellakin olla muutakin kuin sitä kalun ees taas hinkkausta pillussa, miehen nautinnoksi.

Vierailija
85/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu sormi suussa, ihan siltä. Mutta jos rakastaa, se voi tuntua hienolta, kun haluaa antaa nautintoa toiselle. Miksei se toimi mieheltä naisellepäin`.

Mutta juurii'han täällä joku neropatti kirjoittikin, ettei ikinä  voisi ottaa naista  joka ei panosta nauti. 

Vierailija
86/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikkea kivaa! Suuseksi

käsiseksiä myös sitä panoa. Oletko ajatellut että seksi voi todellakin olla muutakin kuin sitä kalun ees taas hinkkausta pillussa, miehen nautinnoksi.

Juu

Yleensä on vaan niin, että he, jotka eivät halua kalua pilluunsa eivät halua sitä myöskään suuhunsa.

Ja oma käsi on aina parempi kuin huono handjob.

Vierailija
87/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Yleensä on vaan niin, että he, jotka eivät halua kalua pilluunsa eivät halua sitä myöskään suuhunsa.

Ja oma käsi on aina parempi kuin huono handjob

No olet tehnyt  tutkivaa kenttätyötä. Minå puolestani voin sanoa, että kun mies tulee seisomaan eteeni kalu kovana, en voi olla ottaatta sitä suuhuni ja muuhunkin käsittelyyn, se on niin hienoa.Nautin, ja hän nauttii samoin kun voi tehdä  minulle orgasmeja.

Ja Mieheni aina sano, että käsittelyni on  todella nautinnolista..hän sen sitten tietää onko vai ei. 

Vierailija
88/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin tykkään, et työnnytään kunnolla sisään. Se on parasta katsella miehen kasvoja niissä viimeisissä työnnöissä, kun huomaa, et mies on tulossa. Ja lopulta tuntee se, kuinka siemenet purskahtaa sisään. 

No hyi saatana!

Vierailija
89/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 47-vuotias nainen ja saanut koko elämässäni yhden kerran orgasmin pelkästään emättimen kautta. Siis kerran. Muutoin ainostaan klitoriksen ulkoisista osista. Onneksi tämä ei ole puolisolleni ongelma, hän tietää miten minut saa nauttimaan. Kun penis on sisällä, se tuntuu täydeltä ja joskus kipeältä. Ja siinä se.

Miksi ihmeessä kuvittelet että meillä ei olisi myös ihan perinteistä yhdyntää? Meillä mies huolehtii ensin, että minä tulen ja sen jälkeen hän saa tulla ihan toivomallaan tavalla. Yritin vain sanoa että minä en laukea pelkässä yhdynnässä, en muuta, enkä ole mikään harvinaisuus naisten joukossa.

Se 47-v nainen

Vierailija
90/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä kuvittelet että meillä ei olisi myös ihan perinteistä yhdyntää? Meillä mies huolehtii ensin, että minä tulen ja sen jälkeen hän saa tulla ihan toivomallaan tavalla. Yritin vain sanoa että minä en laukea pelkässä yhdynnässä, en muuta, enkä ole mikään harvinaisuus naisten joukossa.

Se 47-v nainen

Joo siis ei ole harvinaista, että nainen ei saa orgasmia yhdynnässä. Mietin vaan miehen näkökulmasta, että olisi melko ei-palkitsevaa vaan työnnellä kuivuvaan ei-kiihottuneeseen emättimeen kun partneri ei ole ns. menossa mukana.

Vierailija
91/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se 47-v nainen

Joo siis ei ole harvinaista, että nainen ei saa orgasmia yhdynnässä. Mietin vaan miehen näkökulmasta, että olisi melko ei-palkitsevaa vaan työnnellä kuivuvaan ei-kiihottuneeseen emättimeen kun partneri ei ole ns. menossa mukana.

Mistä helvatasta olet saanut päähäsi, ettei kiihoittunut orgasmin saanut nainen olisi valmis ja märkä yhdyntään? Jos ei orgasmin saanut nainen ole tarpeeksi kiihoittunut niin kuka sitten on.  Mahdatko edes tietää miten naisen pillu toimii kiihoittuessaan? 

Vierailija
92/92 |
11.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helvatasta olet saanut päähäsi, ettei kiihoittunut orgasmin saanut nainen olisi valmis ja märkä yhdyntään? Jos ei orgasmin saanut nainen ole tarpeeksi kiihoittunut niin kuka sitten on.  Mahdatko edes tietää miten naisen pillu toimii kiihoittuessaan?

siis orgasmin saanut nainen??? Valmis yhdyntään? Mitä ihmettä. Siis nainen on valmis kun on märkä`? ouh yea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi