Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muutimme ja kadun valtavasti! :( Ahdistaa!

Vierailija
11.10.2014 |

Muutimme siis mieheni kanssa yhteen omakotitaloon. Kun kävimme katsomassa taloa, ihastuimme heti. Ollaan nyt asuttu noin 2 viikkoa tässä ja mun ahdistus ja pettymys ei ota loppuakseen. Kaikki on muuten ok, mutta tässä asuu liikaa lapsiperheitä.

Asumme maalla ja tässä on 2 naapuria lähettyvillä. Soratie menee likeltä ja lapset pyöräilee paljon siinä. Muuten ei haittaa, mutta meidän koira pelkää lapsia ja haukkuu ku palosireeni melkein jatkuvasti pihalla.

Tuntuu, ettei tämä ole koirallekaan mukavaa olla jatkuvasti jossain hitsin hälytystilassa :(

En voinut tietää että noinkin paljon lapsia asuu täällä, kun vaikutti tosi hiljaiselta paikalta. Olemme joutuneet sumplimaan koiran aitauksen kanssa, meidän piti pienentää sitä jotta saisimme aidan tehtyä niin, ettei se kiertäisi liian läheltä tietä.

Oon niin tympääntynyt! Asuin ennen syrjemmässä ja koiralla oli todella iso piha siellä ja sai olla rauhassa. Nyt tästä on tullu ihan kauheeta :(

Minulla ei ole mitään lapsiperheitä vastaan, eikä ole lasten vika että koirani haukkuu, mutta kyllä tämä tilanne harmittaa.

Totunko tähän, onko tilanne vaan kestettävä vai alanko katsomaan uutta asuntoa? :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:49"]

Ole onnellinen, että koiran haukkuminen naapurin lasten paljouden takia on sun elämäsi suurin ongelma.

[/quote]

Eikö saa keskustella muuta kuin elämänsä suurimmista ongelmista? Emmehän me tiedä vaikka ap tekisi kuolemaa, eikä se meille kuulu. Ihme ajatusmaailma, että ei saa keskustella kun jonkun mielestä se on liian pieni juttu. Älkää vastatko, jos ei ole asiallista vastausta.

Vierailija
22/25 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuttakaa koira ympäristöön ja ihmisiin. Lenkittäkää päivittäin; väsynyt koira on onnellinen ja hiljainen koira. Komentakaa koiraa aina kun se haukkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun täällä tulee noita asiallisia ohjeita.
varmasti tuo tutustuminen ympäristöön yhdessä koiran kanssa on parasta.
itselläni tuli mieleen että tuttava puhui joskus jostain rauhoittavasta lääkityksestä jota koiransa sai muuton jälkeen vähän aikaa kun muut konstit ei ahdistulseen auttaneet. Ja feromonisuihke auttanut toisen tutun koiran autopelkoon, pari reissua olivat suihkutelleet sitä autoon ja nykyään koira on tottunut matkustaja.

Vierailija
24/25 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. joku sun jutuissa ei nyt täsmää... ei ole mitään lapsiperheitä vastaan, eikä ole lasten vika... mut mä haluun täältä pois!

Vierailija
25/25 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,minä vuonna talo on rakennettu?