Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se joka keksii jotain kuvottavampaa kuin..

Vierailija
11.10.2014 |

kylppärin lattiakaivon tyhjentäminen hiuksista saa kunniamaininnan. Hyi hitto, kunnon yökkimiset aina kun sen joutuu tekemään.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun koira kävi syömässä ulkohuussista ja oksensi sitten sänkyyn. Mun mielestä toi on aika...

Vierailija
2/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin tyhjennys mökillä. Voitinko mitä? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi 2 :DD

Vierailija
4/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
5/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo viemärin rassaaminen on ihan, en nyt sanoisi kivaa, mutta ok hommaa. :) Eniten mua kuvottaa jääkaappikylmä, vanhentunut ruoka. Ihan kamalaa yökkien yrittää tyhjentää astiaa roskikseen tai pönttöön. Toinen kuvottava juttu on kyllä oksennus. Oma vielä joten kuten menee, mutta toisen oksennus. Esim. jos lapsi oksentaa sänkyyn niin sen siivoaminen on melkein fyysinen mahdottomuus. :D

Vierailija
6/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä vastenmielinen ilmiö, mutta kestän sen kuin mies. Uuh, kaunis ja seksikäs vaimo on sen arvoinen.

Vierailija
7/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että kuvottavinta on nainen, joka nussii varatun, perheellisen miehen kanssa. Ja toiseksi kuvottavinta mies, joka pettää vaimoaan. Tässä järjestyksessä, koska miehet nyt vaan on yksinkertaisempia.

Vierailija
8/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkavaippojen vaihtaminen.

Vierailija
9/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 16:48"]

2

[/quote]

Nyt alkaa vähitellen riittää.

Vierailija
10/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpitelyn näkeminen

Vierailija
11/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lavuaarin putkitukoksen avaaminen. sielläkin tuota hiusmönjää mutta se on kertynyt sinne oikein ajan kanssa..

Vierailija
12/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena yksi kaveri kertoi nielaisseensa kylpylässä vahingossa veden pinnalla kelluneen käytetyn laastarin.

Vierailija
13/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin syöminen, oo mä voitin mis mun kunniamerkki

Vierailija
14/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mies oksensi pubissa isoon olut tuoppiin ja sitten joi sen. Daa.

Vierailija
15/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän sairaanhoitajana aika montakin ällöttävämpää asiaa, vaikkapa tässä esimerkkinä muutama:

- Kuoliossa oleva raaja joka on mätääntynyt koska alkoholisti on nukkunut sen päällä muutaman päivän. Pelkkää haisevaa, mustaa lihaa jossa ei ole tuntoa, ei verenkiertoa. Kirurgi kävi kaivelemassa kättä ja kehoitti leikkaussaliin. Heitti lihaa vaan sivuun kädestä.

- Melena eli veriripuli. Kaiken muun paskanhajun sietää mutta tämä haju on jotain niin kamalaa että yökkää väkisnkin vaikka yrittää pitää pokkaa.

- Huonosti toteutettu hygienia ylipainoisella potilaalla jonka nivuset ja vatsanalus makkaran alta löytyy mitä kamalampia tuhruja/likaa/hiivaa/ihottumaa.... tämä haju. Ihan kauheeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan